tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.204 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.085 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

15 mei 2023
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT

Beoordelingen voor tapeso.nl

12 jul 2023
Betere info over levertijd voor belgie geven
21 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je achtergelaten review. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Onze excuses als de informatie over de levertijd voor België niet duidelijk genoeg was. We begrijpen dat een nauwkeurige en transparante communicatie over de levertijd van groot belang is. We zullen ons best doen om onze informatie over de levertijd naar België te verbeteren, zodat onze klanten precies weten wanneer ze hun bestelling kunnen verwachten. Als je in de toekomst nog meer producten nodig hebt, staan we altijd klaar om je weer van dienst te zijn. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen hebt of meer hulp nodig hebt. Met zachte groet, Het Tapeso-team
Het bestelde tapijt was erg dun. Jammer !
14 mei 2023

slecht

geld na retourzending niet teruggeboekt
17 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je na retourneren nog geen aankoopbedrag teruggestort hebt gekregen. De bestelling is inmiddels retour verwerkt en het aankoopbedrag zal binnen een paar dagen op de rekening moeten staan. Als je nog vragen/opmerkingen hebt over de bestelling, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Na weken nog steeds niets ontvangen.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Het beste kan u contact opnemen met onze klantenservice op werkdagen van 0900u - 1700u. We hebben tijdens kantooruren altijd een gedreven team van specialisten hier zitten die u kunnen assisteren bij al u problemen. Soms zijn er wel bepaalde processen of richtlijnen waar we aan moeten voldoen maar we streven er altijd naar om alles naar tevredenheid op te lossen. We horen gaarne van u!
26 mei 2023
Afspraken goed plannen zou fijn zijn.
2 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review, Wat jammer dat je niet de optimale ervaring hebt gehad. We zullen dit zeker bespreken, zodat wij in de toekomst onze service kunnen verbeteren. We wensen je uiteraard veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
6 mei 2023
Ik heb het nog steeds niet ontvangen
9 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor jouw bericht. Wat vervelend om te horen, dat je het vloerkleed nog niet hebt mogen ontvangen. Aan de trackingcode is te zien, dat het vloerkleed al wel is afgeleverd door de vervoerder. Zojuist heb ik jou hierover een mail toegestuurd met daarin de verdere informatie. Zou je hierop kunnen reageren? Wij wensen jou een hele fijne dag verder. Met zachte groet, Het Tapeso team
product nog steeds niet geleverd
23 jun 2023

Kwaliteit van tapijt is minder

Kwaliteit van tapijt is minder
27 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review, Wat jammer dat de kwaliteit van het vloerkleed tegenvalt. Als je hierdoor het vloerkleed graag zou willen retourneren, dan kan je hiervoor een retourlabel bij ons aanvragen. Hiermee kan je het vloerkleed kosteloos retourneren. Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben over de bestelling, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar sales@tapeso.nl. We kijken dan graag met je mee. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
22 mei 2023
tijd respecteren en kwaliteit
24 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review, Wat jammer dat de bestelling niet naar verwachting is verlopen. Mochten er nog vragen zijn over de bestelling, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar sales@tapeso.nl. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Artikel is nooit geleverd.
Verzending en retouren
Rotterdam
12 sep 2023
Eerder doorgegeven.
29 sep 2023
Goedemiddag, Als je eerder al feedback hebt gegeven en geen verdere vragen of opmerkingen hebt, bedanken we je nogmaals voor je eerdere feedback. Als je in de toekomst weer hulp of informatie nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Aarzel niet om contact op te nemen als dat nodig is. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
30 aug 2023
Duurt veel te lang
30 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback! Wat jammer om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad en we willen ons oprecht verontschuldigen voor eventuele vertraging die je hebt ervaren. Uiteraard hopen wij dat de zending inmiddels goed is aangekomen. Mochten er nog vragen/opmerkingen zijn, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar service@tapeso.nl. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
tapijt is heel dun
Antwoord van tapeso.nl
Alles wat niet bevalt mag altijd weer terug natuurlijk. Wij hanteren een 30 dagen retour termijn. U kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice om dit op poten te zetten. Als u nog op zoek gaat naar een alternatief dan ziet u op de pagina van het kleed zelf wat de poolhoogte is, dit in combinatie met gewicht geeft een beetje aan wat voor kleed u kunt verwachten. Wij zijn hier iedere werkdag tussen 0900u - 1700u voor vragen en advies :) Zachte groet, Team Tapeso
21 mei 2023
Updates
24 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat jammer dat de bestelling niet zo is gelopen als je had verwacht. Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben over de bestelling, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar sales@tapeso.nl. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor de feedback, een beetje meer toelichting was welkom geweest maar we snappen als u hier geen tijd. Ik heb ook even uw case erbij gepakt maar ik kan verder ook niet echt een reden ontdekken die deze beoordeling verklaard. Mocht u nog actief lopende cases hebben dan horen we gaarne van u en dan lossen we het naar behoren op. Zachte groet, Team Tapeso
17 okt 2023