tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.210 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

Een vloerkleed besteld. De levering zou binnen een paar dagen zijn. De status van bestelling veranderde van aangemeld in niet meer aangemeld. Na een tijdje maar eens contact opgenomen met klantenservice hoe het zat met mijn bestelling. Het antwoord luidde, oh dan is het waarschijnlijk kwijt geraakt bij het koeriersbedrijf. We kunnen geen andere leveren want dat is er niet meer.. Net zo makkelijk…geld netjes terug gekregen. Maar de reviews zeggen eigenlijk genoeg, aan de leverancier ligt het volgens mij niet, eerder aan het vervoersbedrijf. Daar ga ik nu extra op letten bij een volgende bestelling…ergens..
AM
Angelique M.
Doetinchem

Beoordelingen voor tapeso.nl

7 jan 2024
De levering ging perfect,maar de kleur was niet goed retour gestuurt maar hoor niks,dus effe afwachten.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de mooie beoordeling, als wat kleinere partij waarderen we dit soort dingen enorm. Mocht het zo zijn dat een betaling niet automatisch afgehandeld wordt, dan gelieve ons op te bellen/chatten/ emailen en dan kunnen we vaak een hele hoop zaken achteraf naar tevredenheid herstellen :) Zachte groet
Vlotte en keurige verzending, nadeel via verzending GLS dat de info betreft levering te wensen overliet
7 sep 2023

Zeer tevreden

Makkelijk besteld en snel geleverd. Kleed ligt al. Goedkoper kleed, maar goede kwaliteit. Zeer tevreden
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de achtergelaten review. Wat leuk om te zien, dat het vloerkleed al een mooie plek in jouw woonkamer heeft gekregen! We wensen je erg veel plezier toe met de aankoop :). Met zachte groet, het Tapeso team
Wat je ziet is wat je krijgt. Ook snel gehandeld nadat er iets misging met de bezorging. Dik tevreden!
5 okt 2023

Prachtig vloerkleed

Ik heb een prachtig vloerkleed, heerlijk van wol en een prachtige kleur. Precies zoals ik gehoopt had.
5 okt 2023
Levering ging snel. Kleed zag er precies zo uit als op de website. Service via de chat ging ook prima.
3 aug 2023
Het tapijt staat leuk en was er snel. Het is geen heel goede kwaliteit maar de prijs is dan ook laag.
22 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. We zijn blij dat het tapijt leuk staat en dat de levering snel verliep. We streven ernaar om een breed scala aan prijskwaliteitverhoudingen aan te bieden, en het doet ons goed dat onze prijs bij je verwachtingen past. We wensen je veel plezier toe met de aankoop. Met zachte groet, het Tapeso team
JV
26 dec 2023
Snelle levering. Hele vriendelijke en behulpzame bezorger. Kleur zoals op de website. Heel blij mee.
23 nov 2023

keuze gemaakt door duidelijk overzicht

Zou het niet weten op dit moment Belangrijk is overzicht ,makkelijk filters selectie Afbeeldingen
7 nov 2023

Wij zijn heel blij.

Wij zijn heel blij, met ons oosters vloerkleed. De goudgele kleur staat prachtig bij onze salontafel.
2 nov 2023
Na twee keer uitverkocht te zijn was het de derde keer raak. Vlot besteld, vlot geleverd. Mooi kleed.
13 sep 2023

Snelle en goede service

Snelle service en zonder moeite het kleed kunnen omruilen voor een grotere. Beide keren vlot geleverd
3 okt 2023
Goedemiddag, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral met het gemak van het kunnen omruilen van je kleed voor een grotere maat. Als je in de toekomst nog meer vloerkleden voor je huis nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder. Bedankt voor je positieve feedback. We hopen dat je nieuwe kleed perfect in je huis past en er jarenlang van zult genieten. Met zachte groet, Het Tapeso-team
5 jun 2023
goede service, snelle levering. ook snelle terugkoppeling door customer service bij een retour, TOP!!
6 jun 2023
Goedemorgen, Bedankt voor de achtergelaten review. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze klantenservice en snelle levering. Wij wensen jou nog een hele fijne, zonnige dag toe! Met zachte groet, Het Tapeso team
Heel netjes afgeleverd. En heel snel ..ze zouden 5 jan. Komen maar waren hier al 3 jan. Top bedrijf
Duidelijke website en snelle levering. Kleur en materiaal komen overeen met wat op de website staat.
13 okt 2023
Vloerkleden voor de 2e maal besteld en zoals eerder een super kwaliteit voor een zeer scherpe prijs
29 mei 2023
Vindt het makkelijk bestellen . Dacht nog de kleur op de foto zal anders zijn maar dat viel echt mee
2 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review en de leuke foto. Fijn dat het bestellen goed is verlopen en dat het vloerkleed aan de verwachting voldoet. We wensen je heel veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Mooi tapijt. Vlot bezorgd. Maar wanneer verdwijnt de vouw door het dubbelvouwen voor de bezorging.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Over het algemeen komen kleden gewoon opgerold maar een heel enkel depot vraagt er soms om dat het opgevouwen wordt. We zijn hier nog een beter proces voor aan het vinden, bijkomend voordeel is wel dat de meeste kleden zich altijd moeten zetten, ze doen hier vaak 1-3 weken over, om dit proces te versnellen kan u het oprollen in tegenovergestelde richting (des te stijver, des te beter), als u het dan een dag, uiterlijk 2 dagen rust geeft en u neemt het daarna normaal in gebruik dan moeten eigenlijk 90% van de vouwen weg zijn. Is dit niet het geval dan neem alstublieft contact op met ons zodat we een omruiling plaats kunnen laten vinden of het kleed weer terug kunnen halen met dat u uw geld weer terugkrijgt. Zachte groet,
25 okt 2023
De bezorging was optimaal,en heel blij met dit tapijt.Heb alleen maar goede resultaten bij Tapeso👍👌
29 sep 2023

Goede service

Vloerkleed ziet er uit zoals op de foto. Mooie kleur en kwaliteit. Zeer snelle service, heel fijn!