tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.213 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.210 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

Een vloerkleed besteld. De levering zou binnen een paar dagen zijn. De status van bestelling veranderde van aangemeld in niet meer aangemeld. Na een tijdje maar eens contact opgenomen met klantenservice hoe het zat met mijn bestelling. Het antwoord luidde, oh dan is het waarschijnlijk kwijt geraakt bij het koeriersbedrijf. We kunnen geen andere leveren want dat is er niet meer.. Net zo makkelijk…geld netjes terug gekregen. Maar de reviews zeggen eigenlijk genoeg, aan de leverancier ligt het volgens mij niet, eerder aan het vervoersbedrijf. Daar ga ik nu extra op letten bij een volgende bestelling…ergens..
AM
Angelique M.
Doetinchem

Beoordelingen voor tapeso.nl

2 jul 2023
Mijn tapijtje snel gekregen en het ziet er ook zo uit als op de foto Dus ik ben super tevreden
20 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review en de leuke foto. Wat fijn om te horen dat de levering goed is verlopen en dat het vloerkleed aan de verwachting voldoet. Het vloerkleed staat erg leuk bij de meubels en valt heel mooi op door de donkere vloer. We wensen je heel veel plezier met de aankoop en misschien tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
5 jun 2023
Omruilen was zo gedaan de ophaler hielp zelfs mee.omdat hem niet goed in de verpakking kreeg.top
6 jun 2023
Goedemorgen, Wat goed om te horen, dat het omruilen van het product zo gemakkelijk en probleemloos verliep! Wij wensen jou een fijne dag verder. Met zachte groet, Het Tapeso team

Snelle levering Netjes afgeleverd.

Snelle levering, goed verpakt en zeer aardige pakket bezorger die het netjes heeft afgeleverd.
De goed telefonische bereikbaarheid en de duidelijkheid en service en snelle afhandeling! Prima
2 aug 2023
Prima ervaring, goede communicatie, geleverd als beloofd. Kleuren als op foto, zware kwaliteit.
22 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je een positieve ervaring hebt gehad en tevreden bent over de goede communicatie en de tijdige levering. Het doet ons goed te weten dat de kleuren overeenkomen met de foto en dat je onder de indruk bent van de duurzame kwaliteit van het product. We wensen je veel plezier toe met je aankoop. Met zachte groet, het Tapeso team
Wel jammer dat het kleed opgevouwen was inplaats van opgerold. Ik krijg de vouwen er niet uit.
1 nov 2023
Prima waar voor je geld en keurig op tijd bezorgd volgende kleed komt zeker hier weer vandaan
5 aug 2023
Makkelijk te bestellen snelle levering keurig verpakt en het kleed staat leuk in de badkamer 😊
29 okt 2023
Mooi kleed, goede bezorging met duidelijke indicatie. Het kleed verschuift wel erg makkelijk.
SR
Sonja R.
Nijmegen
25 aug 2023
Had al eerder hetzelfde tapijt gekocht. Heel mooi en voor een goede prijs. Snelle verzending.
31 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je al eerder tevreden was met ons tapijt en opnieuw een positieve ervaring hebt gehad. Bij Tapeso streven we ernaar om kwalitatieve producten aan te bieden tegen betaalbare prijzen, en het is geweldig om te weten dat ons tapijt aan je verwachtingen heeft voldaan. We waarderen ook je opmerking over de snelle verzending. We begrijpen dat tijdige levering belangrijk is en doen ons best om een efficiënte verzendservice te bieden. Mocht je in de toekomst nog meer tapijten nodig hebben, staan we graag voor je klaar om je te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Dank je wel voor je positieve feedback en we hopen dat je opnieuw kunt genieten van je nieuwe tapijt! Met vriendelijke groet, Het Tapeso-team
30 jun 2023
Snelle levering. Tapijt viel wel iets roder uit dan de foto; daar heerste duidelijk okergeel.
11 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de achtergelaten review. Wat vervelend dat de kleur van het vloerkleed iets anders uitviel dan verwacht. Helaas kan de kleur vanwege lichtinval iets afwijken. Hierdoor maken we gebruik van het gratis retourtermijn van 30 dagen. Als je het vloerkleed hierdoor graag zou willen retourneren, dan kan je hiervoor een retourlabel bij ons aanvragen. Hiermee kan je het vloerkleed dan kosteloos retourneren. Wij wensen jou nog een fijne dag verder! Met zachte groet, Het Tapeso team
14 jun 2023
Mooi op tijd bezorgd en een vriendelijke bezorger die mijn bestelling netjes binnen had gezet
27 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het achterlaten van een positieve review! Wat fijn om te horen dat er op tijd is bezorgd en dat de bezorger ook nog eens netjes het pakket binnen heeft neergezet. We wensen je veel plezier met je aankoop! Met zachte groet, Het Tapeso Team
13 jun 2023
Prachtige vloerkleed. Gekocht voor slaapkamer, maar uiteindelijk gebruikt voor de huiskamer.
23 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat leuk om te horen dat het vloerkleed naar wens is en dat het zelfs een andere bestemming heeft gekregen en mag pronken in jullie woonkamer. Wij wensen jou veel plezier met je aankoop. Met zachte groet, Het Tapeso Team
WV
Wil V.
Emmen
4 nov 2023
Keurig thuis bezorgd en op de afgesproken tijd. Mooi kleed zoals beschreven,ben er blij mee.
16 dec 2023
Snelle levering, is zelfde als op de foto, wel wat kreukels, moet nog even plat worden....
26 nov 2023
mooi produkt. echt mooi wollen vloerkleed. Snel bezorgd. gewoon pico belle in orde allemaal
26 jul 2023
Goede levering/kwaliteit, had 2 karpers besteld en 1 retour gestuurd wat ook eenvoudig ging
21 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je review. We zijn blij om te horen dat zowel de levering als de kwaliteit van onze producten naar wens waren. Ons doel is altijd om onze klanten tevreden te stellen, en het is fijn om te weten dat je tevreden was met je aankoop. Ook begrijpen we goed dat het lastig is om de kleur via een beeldscherm te bepalen, waardoor we gebruik maken van het gratis retourtermijn van 30 dagen. Hierdoor is het makkelijk om het vloerkleed kosteloos te retourneren. We wensen je veel plezier toe met de aankoop! Met zachte groet, het Tapeso team

Snelle levering van prachtig

Sneller bezorgd dan verwacht. Prachtig wollen tapijt met goede prijs kwaliteit verhouding.
Livré avec soin et ds les temps, parfait. Le tapis est la bonne couleur et du bon format.
19 nov 2023
Veel keus, snelle levering en heel blij met het kleed. Foto op de site komt echt overeen.