tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.092 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

15 mei 2023
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT

Beoordelingen voor tapeso.nl

PR
Patricia R.
Rotterdam
10 jun 2023
Kleed zoals de foto, goede kwaliteit en de kleur komt ook overeen. Heel erg blij mee.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de positieve review. Wat fijn dat de kleuren van het vloerkleed zo goed overeen komen. De foto's worden geschoten in onze eigen fotostudio, dus we doen onze uiterste best om de kleuren zo goed mogelijk overeen te laten komen. Wij wensen jou heel veel plezier toe met jouw aankoop, en alvast een fijne avond toegewenst! Met zachte groet, Het Tapeso-team
BV
B. v.
Leeuwarden
13 sep 2023

Goede kwaliteit snel geleverd

Item makkelijk te vinden Snel en correct geleverd Doet volkomen aan de verwachtingen
3 okt 2023
Goedemiddag, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je aankoop bij Tapeso! We streven er altijd naar om het bestellen bij ons zo eenvoudig en aangenaam mogelijk te maken, en we zijn blij dat je het gezochte item snel hebt kunnen vinden en dat de levering vlot en correct verliep. Het is goed om te horen dat het product aan je verwachtingen voldoet. Als je in de toekomst nog meer items nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. We wensen je veel plezier met je aankoop! Met zachte groet, Het Tapeso-team
19 jul 2023
Snel geleverd, goed en stevig tapijt. Ik verwacht hier nog heel lang van te genieten
17 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van het vloerkleed.We streven ernaar om duurzame en hoogwaardige producten te leveren. Als je in de toekomst nog andere vloerkleden nodig bent of vragen hebt, staan we graag voor je klaar. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
23 mei 2023
Mooi vloerkleed voor een goede prijs. Bovendien een snelle levering. Zeer tevreden.
25 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor jouw positieve review. Wat fijn om te lezen dat de bestelling snel is geleverd en dat je tevreden bent over de prijs-kwaliteitverhouding. Leuk dat je een foto hebt toegevoegd. Zo te zien is het vloerkleed een mooie aanvulling op het interieur. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
24 sep 2023
Prima vloerkleed voor een prima prijs, en ook nog eens heel vlot geleverd. Klasse..
10 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met je vloerkleed van Tapeso. Ons doel is altijd geweest om hoogwaardige producten tegen betaalbare prijzen aan te bieden, en het is fijn om te horen dat je dit hebt ervaren. Bovendien zijn we blij dat je de snelle levering hebt opgemerkt. We begrijpen hoe belangrijk het is om je bestelling snel te ontvangen, en we doen ons best om aan die verwachtingen te voldoen. Als je in de toekomst nog meer vloerkleden of andere producten nodig hebt, aarzel dan niet om weer bij Tapeso te bestellen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn en hopen dat je nog vele jaren plezier zult hebben van je nieuwe vloerkleed. Met vriendelijke groet, het Tapeso team
DR
Snelle levering. Zelf op 1e verdieping. Redelijke prijs en goede kwaliteit. Chapeau
10 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve feedback. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering, vooral omdat het naar de 1e verdieping moest worden gebracht. Het is ook fijn om te weten dat je tevreden bent over de kwaliteit en prijs van het vloerkleed. Mocht je in de toekomst opnieuw bij ons bestellen of vragen hebben, dan staan we voor je klaar. Wij wensen je veel plezier met het prachtige vloerkleed. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
17 aug 2023
Makkelijk om een bestelling te plaatsen. Snelle levering. Geen op- of aanmerkingen.
29 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve review en het delen van de foto! We zijn blij dat je bestelproces soepel verliep en dat je tevreden bent met de snelle levering. Het ziet er prachtig uit in je ruimte. Mocht je in de toekomst meer tapijten willen bestellen of vragen hebben, staan we graag voor je klaar. We wensen je veel plezier met je aankoop! Met zachte groet, Het Tapeso-team
Netjes en goed verpakt, geen beschadigingen! Het ligt heel mooi in het woonkamer.
28 okt 2023
Ik vond een heel fijn tapijt precies wat ik zocht en de bestelling was heel soepel
1 sep 2023
Felle kleuren! Mooier dan op de foto’s. Hopelijk blijft het zo na het wassen. Top!
1 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het achterlaten van je leuke review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de kleuren van het vloerkleed en dat ze zelfs nog mooier zijn dan op de foto's. We streven ernaar om onze producten zo nauwkeurig mogelijk weer te geven, maar soms kunnen de werkelijke kleuren inderdaad anders en/of nog mooier uitvallen. Als je in de toekomst nog meer vloerkleden nodig hebt of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Bedankt voor je positieve feedback! We wensen je veel plezier met je aankoop Met zachte groet, Het Tapeso-team
12 jul 2023
Gewoon goed. Besteld - bevestiging - na paar dagen ontvangen - aardige bezorger.
21 jul 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service en dat alles naar wens is verlopen. Bij Tapeso streven we ernaar om onze klanten een vlotte en probleemloze ervaring te bieden, van het bestellen tot aan de levering. We hopen dat het bestelde product volledig aan je verwachtingen voldoet en dat je er lang plezier van zult hebben. Als je in de toekomst nog meer producten nodig hebt, staan we altijd klaar om je weer van dienst te zijn. Met zachte groet, Het Tapeso-team

Prima service.

Prijs/kwaliteit verhouding goed. Goede website. Prima service. Snelle verzending.
Superblij met mijn prachtig vloerkleed. Het voldoet 100% aan mijn verwachtingen!!
5 nov 2023
Kleed is erg mooi voor een leuke prijs. Maar de bezorging was niet goed geregeld
29 okt 2023
Correcte informatie en keurige snelle levering ! Ziet naar verwachting ook uit.
24 okt 2023

Zeer mooi kleed!

Het vloerkleed is exact zoals beschreven. Snelle verzending, ik ben dik tevreden!
11 okt 2023
De service houden aan de afspraken en heel snelle reactie. Bedank voor dit alles.
11 sep 2023
Mooi vloerkleed , netjes bezorgt. Word op de hoogte gehouden over de levering .
29 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review en de leuke foto. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je vloerkleed en dat de bezorging netjes is verlopen. We vinden het ook erg leuk, dat je de tijd hebt genomen om een foto mee te sturen. Het vloerkleed staat ontzettend goed bij de meubels. Mocht je in de toekomst besluiten om opnieuw bij ons te bestellen, dan staan we voor je klaar. We wensen je heel veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
22 aug 2023

Maakt verwachtingen waar

Alles op tijd geleverd, heldere communicatie, mooi tapijt, goede prijs/kwaliteit
30 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat het product aan je verwachtingen heeft voldaan en dat je tevreden bent met de tijdige levering, heldere communicatie, de kwaliteit en de prijs van het tapijt. Wij streven ernaar om onze klanten een goede ervaring te bieden en producten te leveren die aan de verwachtingen voldoen. Als je in de toekomst nog meer vloerkleden nodig bent of vragen hebt, staan we graag voor je klaar. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
6 aug 2023

Fijne kwaliteit & lekker zacht.

Fijne kwaliteit! Lekker zacht fijn dik, en een mooie kleur! Zeker aan te bevelen.
22 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je mooie review en de meegezonden foto! We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent met de fijne kwaliteit van het tapijt. Het is geweldig dat het tapijt lekker zacht en mooi dik is, en dat je de kleur ook mooi vindt. We waarderen je aanbeveling en je vertrouwen in ons product. Bij Tapeso streven we ernaar om kwaliteit en tevredenheid te leveren aan al onze klanten. We hopen dat het tapijt een prachtige aanvulling is op je ruimte en dat je er volop van zult genieten. Als je in de toekomst nog meer producten nodig hebt, staan we altijd klaar om je weer van dienst te zijn. Met zachte groet, Het Tapeso-team