tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.092 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

15 mei 2023
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT

Beoordelingen voor tapeso.nl

27 okt 2023
Top!! Product zoals omschreven en een snelle levering ! Wat een fantastisch!!
EB
ellen b.
haaksbergen
24 okt 2023

Kleed als op website

Makkelijk te bestellen, snel geleverd, kleed als op de website, heel blij mee
21 okt 2023
Goede aflevering!! En nog tamelijk snel ook. Prima informatie over levering
28 aug 2023
Heel blij met de keukenloper, glijd nier weg, staat heel mooi. Goede service
30 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de keukenloper en dat deze goed blijft liggen en er mooi uitziet. We streven ernaar om producten te bieden die aan je verwachtingen voldoen en een goede service te bieden. Mocht je in de toekomst opnieuw een vloerkleed bij ons bestellen, dan staan we weer voor je klaar. We wensen je veel plezier met het vloerkleed. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Snelle levering, helaas toch niet geschikt, maar ook weer snel terugbetaald.
JV
Judith V.
St Oedenrode
Dat ik tot 2x toe een nieuw kleed uit mocht zoeken nadat er iets mee mis was
29 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve feedback. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de mogelijkheid om tot twee keer toe een nieuw kleed uit te mogen kiezen, nadat er iets mis was gegaan met de eerdere leveringen. Wij vinden klanttevredenheid erg belangrijk en zullen ook altijd blijven kijken naar de beste oplossing wanneer er iets niet goed gaat. We zijn blij dat we je de kans hebben kunnen bieden om de juiste keuze te maken en dat je tevreden bent met het uiteindelijke resultaat. Mocht je in de toekomst opnieuw bij ons bestellen of vragen hebben, dan staan we voor je klaar. We wensen je heel veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
8 sep 2023
Fijn en mooi kleed , ook het bestellen ging makkelijk. En het was er snel .
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de achtergelaten review. Wat leuk om te zien, dat het vloerkleed al een mooie plek in jouw woning heeft gekregen! We wensen jullie veel plezier toe met dit vloerkleed. Met zachte groet, het Tapeso team
16 jul 2023

Wollen vloerkleed

Mooi product , en alles is gegaan volgens afspraak keurig op tijd geleverd 👍
11 aug 2023
Goedemiddag Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met het wollen vloerkleed en dat de levering volgens afspraak is verlopen. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons, en we streven ernaar om een vlotte en betrouwbare service te bieden. Als je in de toekomst nog meer producten nodig hebt of vragen hebt, dan staan we graag voor je klaar. We wensen je veel plezier met het mooie vloerkleed. Kind regards, The tapeso team
16 jul 2023
Snelle levering, mooie kleden waarvan de kleuren eruitzien als op de foto’s
11 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve feedback! We vinden het fijn om te horen dat de levering snel was en dat de kleden qua kleur overeenkomen met de foto's. Het is belangrijk voor ons om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop en dat deze aan je verwachtingen voldoet. Als je in de toekomst nog meer hulp of producten nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We wensen je veel plezier met het prachtige vloerkleed. Met vriendelijke groet, Het tapeso team
Snelle levering. Ziet eruit zoals de kleuren zijn die je ziet. Mooie kleden
22 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met zowel de snelle levering als de kleuren van het kleed. We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze producten overeenkomen met wat je op onze website ziet, en het is fijn om te weten dat dit voor jou het geval was. Mocht je in de toekomst nog meer kleden of andere producten nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder. Bedankt voor je vertrouwen in Tapeso en veel plezier met je nieuwe kleed! Met vriendelijke groeten, Het Tapeso-team
AW
Angele W.
Meerstad
30 jul 2023
Echt fantastische service. Snel geleverd en hele mooie kwaliteit vloerkleed
22 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je vriendelijke woorden. We zijn blij dat je onze service als fantastisch hebt ervaren. Het is goed om te horen dat zowel de snelle levering als de prachtige kwaliteit van het vloerkleed aan je verwachtingen hebben voldaan. Ons team streeft er altijd naar om de best mogelijke ervaring te bieden aan onze klanten. We wensen je veel plezier toe met de nieuwe aanwinst. Met zachte groet, het Tapeso team
23 jun 2023

Prachtig!

Snelle levering, product keurig verpakt én nog veel mooier dan op de foto!
27 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review, Wat fijn dat het vloerkleed zo snel is geleverd en dat het de verwachtingen heeft overtroffen. We wensen je heel veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
4 nov 2023
Goede duidelijke productomschrijving met bijpassende foto. Snelle levering
11 okt 2023
Mooi vloerkleed voor op mijn infrarood vloerverwarming in mijn stacaravan
8 sep 2023
Zoals ze beloven voor 15 .00 uur besteld morgen in huis Klopt als een bus.
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de positieve review. Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met onze service! We doen ons uiterste best om onze beloften waar te maken, en het is geweldig om te weten dat je bestelling zoals gepland is afgeleverd. Als je in de toekomst meer vloerkleden wilt bestellen, aarzel dan niet om weer bij ons te bestellen. We staan altijd klaar om je te helpen en je een geweldige winkelervaring te bezorgen. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in ons. We kijken ernaar uit om je de volgende keer weer van dienst te zijn! Met zachte groet, Het Tapeso team
24 aug 2023
Hele snelle verzending! En een geweldig mooi groot vloerkleed! Blij mee :)
31 aug 2023
Goedemiddag, Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe vloerkleed en dat je tevreden bent over de snelle verzending! We zijn blij dat het kleed aan je verwachtingen voldoet en dat je het mooi vindt. We waarderen het ook dat je een foto hebt meegestuurd. Het is altijd leuk om te zien hoe onze producten een mooie aanvulling zijn op de ruimte van onze klanten. Mocht je in de toekomst nog meer vloerkleden nodig hebben, weet dan dat we hier voor je zijn. Bedankt voor je vertrouwen in Tapeso! Met vriendelijke groet, Het Tapeso-team
17 aug 2023
Heel behulpzaam en correct geleverd. Prijs kwaliteitverhouding uitstekend.
29 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn verheugd dat je tevreden bent met onze service en dat je de prijs-kwaliteitverhouding als uitstekend ervaart. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we klaar om je weer van dienst te zijn. We wensen je veel plezier met je aankoop! Met zachte groet, Het Tapeso-team
11 aug 2023
Snelle levering mooie tapijten goede retour-service: alles prima in orde!
25 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je fijne beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van de tapijten die je bij ons hebt gekocht. Onze klanttevredenheid is van groot belang voor ons, en we streven er altijd naar om een vlotte en probleemloze winkelervaring te bieden. Het is ook goed om te weten dat onze retour-service naar wens is verlopen. We begrijpen dat het soms nodig is om producten te retourneren en streven ernaar om dit proces zo eenvoudig en handig mogelijk te maken voor onze klanten. Als je in de toekomst nog meer tapijten of andere producten nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar. Met zachte groet, Het Tapeso-team
10 aug 2023
Prijs kwaliteit is prima Snelle levering en prachtig tapijt Heel blij mee
25 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve review! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent over zowel de prijs-kwaliteitverhouding als de snelle levering van het tapijt. Het doet ons goed om te weten dat je blij bent met je aankoop. Als je in de toekomst weer op zoek bent naar tapijten of andere producten, staan we graag voor je klaar. We wensen je veel plezier met je aankoop! Met zachte groet, Het Tapeso-team
16 jun 2023
Product was zoals beschreven, de levering was wat later maar prima in orde