Lucardi Juwelier Valkenswaard

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden230 beoordelingen in totaal

12 aug 2023
We werden erg deskundige en prettig geholpen met 't uitzoeken voor 3 ringen voor onze kinderen. Nadat we thuis de website hadden bekeken. Uitstekend maat advies, maar ook 't advies voor welke vinger om er lang plezier van te hebben ivm groeiende vingers. En de tip hoe je een knellende ring weer makkelijk af krijgt. De armbanden voor jongens waren ook erg mooi. Ook daar samen de juiste maat voor bepaald na 't opmeten. En er 2 van besteld. En 2 meisjesringen gekocht die mooi werden ingepakt. De prijs was ook erg leuk en we zijn gelijk member geworden. We komen graag nog eens terug. In ieder geval om de armbanden op te gaan halen!

5 jul 2023
Ik heb al verschillende juwelen bij jullie gekocht en altijd zeer tevreden er over. Nu heb ik oorbellen gekocht, ik mocht ze niet in mijn oor steken om te kijken of ze goed zaten. Bij thuis komst blijkt dat het staafje dat door mijn oor gaat te breed is, 8 mm , en dat mijn oorbellen naar voor komen te hangen. Dat is niet mooi. Jullie geven 60 dagen garantie. Donderdag kom ik terug naar de winkel in Valkenswaard waar ik ze gekocht heb en hopelijk is daar een oplossing voor.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Valkenswaard

16 apr 2024

Fijn!

Rustige sfeer. De medewerker zit niet meteen op je huid maar laat je even kijken en vraagt dan of ie je ergens mee kan helpen.
Goeie kwaliteit voor weinig geld De personeel wat er was Was ook vriendelijk
29 apr 2024
Niks want het is al perfect
18 apr 2024
Klantvriendelijk .
25 apr 2024
22 apr 2024
19 mrt 2024

Prima service

Er werd veel tijd gestoken om mij de collectie te laten zien ! De verkoopster belde zelfs Veldhoven om te informeren is het oorbel daar nog wel te kooo was
Goede service en vriendelijke medewerker
30 mrt 2024
Goede service en prima advies
Good colour and quality.
Snelle en nette service
31 mrt 2024
Vriendelijk personeel
Fijn geholpen
Top 👌🏼
Verkoop personeel kan beter. Was niet onvriendelijk maar kleding, klanten aanspreken, controle winkel behouden kan beter.
10 mrt 2024
leuke spullen en vriendelijk personeel!
28 jan 2024
ik wist wat ik wilde kwam voor oorbellen maar ging met 2paar oorbellen een armband en halsketting naar huis alles goed uitgestald voor mij is het zo goed
18 jan 2024
Ik kreeg eerlijk antwoord ipv een verkooppraatje. De bijou is gemaakt met materiaal waar ik allergisch voor ben.