zwartgroen.nl- Logo - Beoordelingen

zwartgroen.nl

267 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden819 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2021
zwartgroen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 nov 2023
De samples van de gootdrains pasten eigenlijk niet goed. Te smal....ook de grootste. Ik heb toen een andere plaatsingsmetode geprobeerd. Eén lange zijde werd omhoog geknikt zodanig dat de drain onder de laatste dakpan geschoven kon worden tot aan de eerste horizontale panlat. Bij mij 8-10cm. Bij de samplesbleek dat ik de uitvoering van 45cm moest hebben. Vervolgens kon ik de rest van de drain in mijn goot plaatsen met de andere lange kant tegen de zinken opstaande buitenrand. De drain zit er nu mooi in en komt slechts weinig boven de goot uit. Heb per drainlengte 2-3 tyraps aan de buitenrand bevestigd. Hier kun je bij plaatsing de bolle gemakkelijker in de goeie stand trekken.

De gootdrainen die ik besteld had, zijn bij afwezigheid maar gewoon vlakbij de voordeur neergelegd. Iedereen had het kunnen oppakken en mee kunnen nemen. Iets meer communicatie over wanneer het pakket bezorgd zou worden, had kunnen helpen. Reactie 11-04-2024: Ik heb geen track en trace van Luna gehad, dus ook geen toestemming hiervoor gegeven. De producten bevallen prima.

Beoordelingen voor zwartgroen.nl

21 aug 2023

Proefpakket dakgootdrain

Bestelling werd geleverd zoals beloofd. Complete informatie over verzendingsproces tijdens transportfase. Demogelijkheid om een proefpakket te kopen, dat in midering wordt gebracht bij eventuele aankoop vind ik prima.
7 sep 2023

De bestelde “ large” is niet conform met het staal

De bestelde large was 5 cm breder dan het staal dat ik nog liggen had van de vorige levering , kan dat ? , het bracht natuurlijk met zich mee dat ik de rollen moeilijker in de goot kreeg .
Antwoord van zwartgroen.nl
8 sep 2023
Goedemiddag, wat vervelend om te horen, dit is de eerste keer voor ons! Wij hebben grote voorraad en tot nu toe geen verschillen in materiaal gevonden, ik ga dit dan ook zeker even controleren. Gelukkig is het als nog gelukt om de gootdrain in uw goot te krijgen, om zo een bladvrije goot te houden! Met vriendelijke groet, Team Zwartgroen
HZ
Hans Z.
GEERTRUIDENBERG
11 jun 2023
Snelle levering en keurig verpakt! En de katten kunnen nu heerlijk in de tuin lopen zonder dat ik bang hoef te zijn dat ze weglopen of dat ik andere mensen tot last ben!
9 sep 2023
test stukken besteld. Prijs hiervan zou later bij bestelling worden verrekend. Bijn na een jaar alsnog bestelling geplaatst en prijs testen werden nog steeds verrekend
JS
J S.
Eindhoven
9 sep 2023
Snel geleverd, ziet er goed uit. Relatief makkelijk te installeren, maar zou goed zijn een A4tje met installatie voorschriften toe te voegen. Nu kijken of het werkt!
18 aug 2023

Vriendelijke levering van helaas gekreukte stof

De service is prima. Alleen jammer dat de geleverde stof zo vreselijk gekreukt is en dat is ondanks een aantal dagen uithangen in wind en zon nog niets verbeterd
RK
René K.
Roosendaal
Probleemloos bestellen. Mogelijkheid om, indien van toepassing, samples -uiteindelijk- kosteloos te bestellen. Goed te volgen leveringsproces
25 aug 2023
Mooie tegels en netjes gebracht. Helaas niet op de afgesproken dag. Ik weet niet of het aan zwart/groen ligt of aan het vervoersbedrijf
24 jul 2023
Supersnel en netjes geleverd! Zeker als je tijdens je klus er achter komt dat je er 1 tekort komt !! Thx voor het snelle schakelen
Antwoord van zwartgroen.nl
25 jul 2023
Dat is zeker een creatieve manier van onze cortenstalen borderranden te gebruiken! Leuk resultaat en fijn dat je tevreden bent!
10 okt 2023

Voor herhaling vatbaar

Eerste keer dat ik via deze website bestelde, blijft altijd een beetje afwachten maar het is zeker voor herhaling vatbaar!
20 mei 2023
Producten zijn top alleen de bezorging door het transport bedrijf kwam een dag later dan afgesproken pas om 21.30 uur !
22 sep 2023

Prettig bedrijf, fijn contact.

Mijn vraag vooraf mijn bestelling werd netjes beantwoord, bestelling daarna werd snel verzonden. Prettig bedrijf.
24 jun 2023
Ruim assortiment aan worteldoeken, op maat te krijgen , goede kwaliteit en een hele snelle levering
Uitstekende service, prachtig materiaal, vlotte levering.
EH
Emmy H.
Wijk bij Duurstede
Snel en netjes afgeleverd.
2 jun 2023
Goed en sterk net! Ik was wat huiverig voor de reviews over het transport maar ook dat ging goed!
20 sep 2023
De chauffeur legde de zakken voor mij in de gang. Hij nam de pallet v d vorige bestelling mee.
11 jul 2023
Werd goed geholpen aan de telefoon om zeker te weten welke sterkte worteldoek ik nodig heb !!!!
Niets aan toe te voegen. Bestelling op tijd ontvangen en product doet ook aan verwachtingen.
8 aug 2023
Een goed bedrijf ..Hebben er aantal keren wat gekocht .. waren er altijd te vreden mee