decoprof.nl
Reviews:

9.293 reviews in totaal   

4,72

Uitstekend

9.293 beoordelingen sinds 29 sep 2025

5
80 %
4
16 %
3
2 %
2
1 %
1
1 %
keurmerk
geldig
Gecertificeerd sinds: 29 sep 2025
decoprof.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
Geverifieerde identiteit
Versleutelde dataoverdracht
Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie

Review Overzicht

Klanten zijn zeer tevreden over de scherpe prijzen en de kwaliteit van de verf en producten. De klantenservice wordt doorgaans ervaren als vriendelijk, behulpzaam en oplossingsgericht. Ook het ruime en diverse assortiment aan kleuren en merken wordt gewaardeerd, net als de duidelijke communicatie en de snelle levering. Het bedrijf weet problemen, zoals verkeerde of ontbrekende producten, vaak snel en zonder gedoe op te lossen. Toch zijn er enkele verbeterpunten: sommige klanten merken vertragingen of problemen op met de bezorging, vaak te wijten aan PostNL. Daarnaast worden accessoires of transportschade incidenteel als minpunt genoemd. Enkele klanten vinden de communicatie bij problemen of backorders gebrekkig of te laat, en soms wordt de klantenservice als traag of weinig begripvol ervaren.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

Reviewsdecoprof.nl

(30)
(23)
(34)
(333)
(1687)
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
communicatie kan iets beter. Er was een kleur die niet gemengd kon worden toen kwam ik met een andere kleur daarvan werd gezegd dat die wel gemengd kon worden. Pas na bijna 1 week kreeg ik door dat ook de tweede kleur niet gemengd kon worden. uiteindelijk maar besloten om de bestelling dan maar te verkleinen. En toen was het snel geregeld. Ik kan geen halve sterren geven daarom zijn het er 3 geworden

Antwoord van decoprof.nl

Bedankt voor het schrijven van je review. Helaas is de orderafhandeling bij jou niet helemaal soepel verlopen, waarvoor nogmaals excuses. In de toekomst zullen we je weer sneller en beter van dienst zijn.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Een levering die incompleet aankwam bij het PostNL punt gemeld bij Decoprof. Na onderzoek door hen werd kosteloos de ontbrekende verfemmer nagezonden (+ 100€) . Verf op kleur gemengd is van constante kwaliteit, wel handig als je niet alles in één keer wilt bestellen. Topzaak.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Goede service!

Snel verstuurd, maar helaas de verkeerde kleur. Na contact met Decoprof werd dit super snel opgelost door ons een nieuwe pot met de juiste kleur te sturen. Blij mee! Bedankt!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Snelle en correcte levering. Ook de prijs was bij deco prof beter dan bij de concurrenten al blijft € 170,00 voor 10 liter muurverf in mijn ogen absurd veel geld.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
PostNL had de emmer verf op zijn kop laten vallen waarna deze kapot is gegaan. PostNL meteen een schademelding laten maken. Ook meteen DecoProf gebeld en ze hebben snel een nieuwe emmer met verf verzonden.
Community-lid 
6 Reviews
 Geverifieerd
Nette goede en snelle levering Goede prijs kwaliteit (Alleen post nl zet het zo onbeheerd bij de voordeur neer, en geeft het niet bij de buren af) Dat is wel vervelend maar kan deciprof niet veel aan doen
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Supersnelle levering mijn dank hiervoor.Voor het overschenken was het mooier geweest dat er een schenktuit of iets dergelijks op heeft gezeten.Zodat je hem daarna weer kan afsluiten .Maar daar kunnen jullie ook niks aan doen. Verder een Top product
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Neo-klassieke gevel binnenkort terug opgefrist in de hooglanslak ditmaal in Sigma S2U Allure Gloss.…

Omdat is niet bepaald een ''website'' - specialist ben en naar betalingsmodaliteiten niet zo'n held , was men zo vriendelijk mij via een ''Eénvoudige mail'' voort te helpen waardoor ik de betaling via ''klassieke (?) weg kon overmaken.....
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Snelle service & goed verpakt

Snelle service! De verf is ook goed verpakt. Rond het deksel wordt extra folie gewikkeld zodat het deksel tijdens het transport er niet af gaat. Heel tevreden. Hier kopen we nog eens!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Belde de klantenservice voor een statusupdate. Werd snel en vriendelijk geholpen en kreeg binnen 10 minuten een mail met de status van de bestelling. Super service!👍
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Uitstekende service

Ik heb telefonisch contact met decoprof gehad omdat ik een vraag over de type verf had. Ze hebben me zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Verf online besteld, deze was keurig ingepakt in het doos.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Snelle en correcte verwerking van de bestelling, levering keurig verpakt. Jammer dat de blikken Restol van 2,5 liter geen draagbeugel hebben, wat niet zo handig is om te hanteren.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Goed en uitgebreid advies

Op mijn mail met vragen werd doorgevraagd. Na aanvullende informatie van mijn kant inclusief foto’s heb ik een goed en uitgebreid advies gekregen. Er is over nagedacht en moeite gedaan. Bestelling binnen aangegeven tijd ontvangen.
N V
Nynke V.
4 Reviews
 Geverifieerd
Snelle levering en goede klantenservice. Ik had per ongeluk de verkeerde kleur besteld. Dit kon gelukkig nog snel worden opgelost door de klantenservice. De volgende dag had ik de verf in huis.
Community-lid 
5 Reviews
 Geverifieerd

Late levering en slechte communicatie

Maandag ruim voor 21:00 bestelling geplaatst voor verzending diezelfde dag. Na 2 dagen zelf contact opgenomen omdat ik nog geen verzendbevestiging had ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar (na 10min geen gehoor opgehangen), dus per mail. Er was iets niet goed gegaan met communicatie vanuit magazijn en product stond in nalevering. Pruduct zou do en vr verstuurd worden. Wederom geen verzendbevestiging en zelf weer contact opgenomen de woensdag erna. Donderdag reactie gehad en vrijdag product ontvangen. Dit kan allemaal gebeuren maar goede communicatie is hierbij essentieel. Als ik verwacht door te kunnen met mijn klus maar 10 dagen moet wachten op een product dat de volgende dag geleverd zou worden is dat echt niet goed.

Antwoord van decoprof.nl

Bedankt voor het schrijven van je review en de feedback. Ik zie dat het bij deze bestelling inderdaad niet goed is gegaan aan onze kant. De bestelde losse Trae-Lyx verharder moest uit een ander filiaal komen en dit is alles behalve soepel verlopen. We begrijpen je frustratie en willen onze excuses aanbieden voor het oponthoud.
 Geverifieerd

Prima!

Snelle levering. Keurig verpakt. Professionele producten en update via track and trace. Verzending via PostNL met keuze waar bezorgen vooraf bij bestelling. Geen minpunten dus 5 sterren
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
uitstekende verf dekt in een laag aangenaam om met te werken Histor blijft mijn voor keur levering :dag erna thuis bezorgd een tevreden klant Liliane
Privéprofiel 
1 Reviews
 Geverifieerd

Meer medeleven tonen, open communicatie met de klant en vooral eerlijk zijn over de merkbelofte

Update 3 juli: Inmiddels zijn we meer dan 48 uur verder en heb ik nog steeds geen reactie ontvangen op mijn e-mail. Op mijn publieke review en update is wél uitgebreid gereageerd, wat bij mij de indruk wekt dat reputatiemanagement belangrijker is dan het daadwerkelijk helpen van een klant. track & trace June 23, 19:33 Shipment received by PostNL June 23, 4:15 Your shipment is (almost) with PostNL. June 22, 19:36 Shipment expected, but not yet arrived or processed at PostNL Ik schrijf zelden reviews. Juist omdat er na een bestelling meerdere keren om feedback wordt gevraagd, neem ik de moeite om die eerlijk te geven. Voor mij gaat het niet alleen om vertraging (of dat een blik gedeukt aankomt), vooral om het gebrek aan begrip of medeleven. Om kleurverschillen te voorkomen heb ik al meer dan 3/4 bestellingen gedaan bij Decoprof en heb ik er na mijn laatste bestelling een naar gevoel aan overgehouden. Voor mij is dit de reden dat ik hier niet opnieuw zal bestellen. Mocht je jouw bestelling op tijd willen hebben haal het in de winkel of bij een andere online verfwinkel. Origineel bericht: Bestellen op de dag van verzending betekent helaas niet dat je bestelling ook diezelfde dag daadwerkelijk door de vervoerder wordt verwerkt. In mijn geval leidde dat ertoe dat de levering meerdere dagen vertraging opliep, waardoor ik twee werkdagen misliep. Er zijn andere online verfwinkels die vergelijkbare of zelfs lagere prijzen hanteren en wél de volgende dag leveren. Heb je de verf snel nodig, dan raad ik aan deze gewoon bij een lokale verfwinkel te kopen. Je betaalt misschien iets meer, maar je hebt de juiste kleur direct in handen en bent niet afhankelijk van de bezorging. Wat mij vooral teleurstelt is de klantenservice. Mijn klacht werd grotendeels afgedaan met de mededeling dat na overdracht aan PostNL alle verantwoordelijkheid bij de vervoerder ligt. Er was weinig begrip voor de gevolgen van de vertraging en de aangeboden compensatie van 10% vond ik niet passend bij de overlast. Op het moment van schrijven is mijn laatste e-mail, waarin ik om een herbeoordeling van mijn klacht vraag, van twee dagen geleden nog steeds onbeantwoord. Dat bevestigt voor mij het gevoel dat klanttevredenheid hier niet de prioriteit heeft die ik had verwacht. Als ze een bericht online hadden gezet houd rekening met langere levertijden vanwege drukte bij PostNL, had het veel irritatie voorkomen en had ik het niet online besteld.

Antwoord van decoprof.nl

Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat de vertraging frustrerend was en nemen je review serieus. Toch willen we een aantal punten verduidelijken, omdat een deel van de beschrijving niet overeenkomt met de werkelijkheid. Je bestelling is op 22 juni om 17:33 bij ons binnengekomen, en diezelfde avond om 19:37 was je pakket al ingepakt en voorzien van een track & trace code. PostNL haalt dagelijks alle pakketten bij ons op, dus ook jouw pakket is direct meegenomen. Van een vertraging aan onze kant is dan ook geen sprake. Je pakket is bezorgd op 24 juni om 15:51 — dat is 1 dag later dan verwacht, en niet meerdere dagen zoals in de review wordt gesuggereerd. PostNL garandeert dat 97% van de pakketten de volgende dag wordt geleverd; in 3% van de gevallen treedt helaas vertraging op. Dit is een situatie waar wij als verzender geen directe invloed op hebben, maar waarvoor we uiteraard onze excuses aanbieden. Wat de gevraagde compensatie betreft: we begrijpen dat de vertraging ongelegen is gekomen, maar het pakket is 1 dag later geleverd, niet 2 werkdagen. Een compensatie voor 2 verloren werkdagen staat daarmee niet in verhouding tot de werkelijke vertraging. Update 3 juli: Bedankt voor je aanvulling, ook hierop willen we graag reageren. We hebben je een tegemoetkoming aangeboden, maar je hebt aangegeven hier niet mee akkoord te gaan. We begrijpen dat dit teleurstellend is, maar we kunnen niet meegaan in een compensatievoorstel voor 2 verloren werkdagen terwijl het pakket aantoonbaar 1 dag vertraagd is bezorgd. PostNL vertraagt in 3% van de gevallen — dit is helaas een realiteit waar wij als verzender geen invloed op hebben. Je geeft aan ons niet te geloven dat de vertraging bij PostNL lag. We begrijpen dat dit frustrerend voelt, maar onze verzendinformatie, inclusief het inpaktijdstip en de track & trace activatie op 22 juni om 19:37, spreekt voor zich. Mocht je hier toch twijfels over hebben, dan nodigen we je vriendelijk uit om zelf contact op te nemen met PostNL, zodat zij kunnen bevestigen dat wij het pakket tijdig en correct hebben aangeleverd.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Snelle service en levering

Ik vroeg of er 2,5 lt verf beschikbaar was ipv 10 lt. Het was heel snel aangeboden en zelfs de volgende dag thuis geleverd! Super snelle en klantvriendelijke ervaring gehad.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Snelle levering door post nl, misschien iets meer voorraad in huis hebben bestelling was eens niet volledig omdat jullie niet voldoende voorraad hadden is mij per mail bevestigd maar jullie hadden wel dezelfde dag op de mail geantwoord wat ook top is

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.

Contact

Bezoek website

Over

Decoprof – jouw betrouwbare behang- en verfspecialist. Met meer dan 115 jaar ervaring leveren wij hoogwaardige producten met altijd product- en kleurgarantie. Bij ons vind je merken als Sigma, Sikkens...

Dit bedrijf heeft Trusted Shops-profielen gekoppeld.

Laat alle profielen zien