https://www.regiobloemist.nl
Reviews:

3.159 reviews in totaal   809 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Review Overzicht

Klanten zijn zeer tevreden over de versheid, schoonheid en het uiterlijk van de boeketten. De stipte, snelle en betrouwbare levering wordt vaak geprezen. Ook de klantenservice wordt als behulpzaam, oplossingsgericht en vriendelijk ervaren. Klanten waarderen daarnaast de heldere communicatie rondom statusupdates en bevestigingen. Het bestelproces en de uitvoering, ook bij bestellingen vanuit het buitenland, geven vertrouwen. Toch zijn er enkele verbeterpunten: sommige klanten ervaren vertragingen of onduidelijkheden rondom de levering. Er zijn klachten over onvoldoende hulp bij problemen en soms ontbreekt transparantie over de bloemist of het ontvangen boeket. De prijs-kwaliteitverhouding en de bezorgkosten worden regelmatig als hoog beoordeeld. Ook komt het voor dat het geleverde boeket afwijkt van wat online besteld is, met wisselende tevredenheid over de afhandeling hiervan.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

Reviewshttps://www.regiobloemist.nl

(38)
(26)
(43)
(127)
(575)
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Snel en mooi

Het boeket werd binnen een paar uur na bestelling al afgeleverd. Erg fraai boeket. Prima dus

Antwoord van https://www.regiobloemist.nl

Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat alles naar wens is met uw bestelling en dat de ontvanger blij is met het mooie boeket. Graag tot ziens weer! Met vriendelijke groeten, Team Regiobloemist🌹
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Het was fijn dat de bloemen diezelfde dag nog bezorgd konden worden. En het was een erg mooie bos.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Uitstekend geregeld

S nachts heb ik de bestelling geplaatst voor een rouwboeket en erbij gezet dat het voor 15 uur bezorgd moest zijn. Het boeket overtrof mijn verwachting en was ruim op tijd bezorgd.
T T
T.G. T.
2 Reviews
 Geverifieerd

Regiobloemist is zeker een aanrader

We zijn tot nu zeer tevreden met regiobloemist. De boeketten zijn vers en mooi. De bezorging zijn op tijd en niet pas na de winkel sluiting of in de avond uren. En als het geleverd is krijgen we bericht.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Ik had 's morgens een bloemetje besteld en 's middags kreeg ik al een bedankje van de persoon aan wie het bloemetje was geleverd. Supersnel dus! En de ontvanger vond het boeket heel mooi!
Community-lid 
7 Reviews
 Geverifieerd
Prima geregeld. Wijzigingen worden vlot doorgegeven en ook uitgevoerd. Een foto van de uiteindelijke bos die bezorgd gaat worden zou ik wel heel erg waarderen zodat je ook wéét hoe hij eruitziet. (Bos bloemen besteld vanuit het buitenland)
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Ik was er toevallig toen het boeket gebracht zou worden. Dat ging dus verkeerd, het boeket was heel mooi. Voortaan eerst bellen?
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Het boeket was heel mooi wat de ontvangster mij verteld heeft. Afwikkeling en uitlevering prima.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Dat je een berichtje krijgt als het is geleverd is en je van de mensen door krijgt hoe mooi en netjes het is.Mijn dank is groot.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Degene voor wie het boeket was heeft wel een paar keer gezegd hoe mooi en kleurrijk hij het vond! Ook de chocola was heerlijk. Ik heb alleen maar positief!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Na bezorging waarbij de bewoners niet thuis waren netjes telefoontje gehad. Ze hebben het daarna alsnog in de avond bezorgd.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd

SUPERSNELLE BEZORGING, MOOI & KWALITEIT BLOEMEN

Zaterdagochtend rond 10:45 uur besteld & 2,5 uur later was het boeket door lokale bloemist bezorgd. Dus alles mooi op tijd voor Wereld Alzheimer Dag dankzij Regiobloemist.nl! Mijn hartelijke dank 🙏🏼 Mijn tante, die in Alzheimer verzorgingshuis woont & mijn oom vonden het een mooi bloemstuk & hele mooie kleuren. Ik heb het zelf niet gezien (ben in het buitenland op vakantie), maar ik geloof mijn oom. Als hij enthousiast is, dan is mijn tante helemaal!

Antwoord van https://www.regiobloemist.nl

Bedankt voor uw leuke reactie. Fijn om te horen
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Prachtige bloemen boeket dat optijd ontvangen was door mijn (inmiddels geworden) 98 jaar oud moeder. Alles liep goed van bestellingen tot bezorging. Wel een aanrader.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Dit is al de tweede keer dat ik een boeket bestel; het is een heel mooi boeket en alles is top
Community-lid 
4 Reviews
 Geverifieerd
Prima verzorgde levering, de bloemen waren zo vers dat ze ruim een week mooi bleven.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Sorry I can't read Dutch. I think you do good work helping people out. 💐👍
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Vond het spannend om te bestellen, omdat het om een rouwboeket ging. Maar het was TOP, dank jullie wel
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Netjes en verzorgd

Ik had nog nooit gebruik gemaakt van de "regio bloemist", maar het was een echt mooie bos bloemen en netjes op tijd gebracht! Top!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Goede informatie kreeg ik over de…

Ik kreeg goede informatie over de lokale bloemist en dr bezorging. Het boeket was bijna gelijk aan wat online besteld was. De ontvanger was ook zeer tevreden.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Mooie bos bloemen besteld en die werden dezelfde dag nog bezorgd.

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.