Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
23 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik had een probleem met een product dus stuk was aangekomen, gemaild met foto's, en had eigenlijk pas de volgende dag antwoord verwacht maar kreeg eigenlijk vrij snel binnen 15 minuten antwoord...en krijg het product opnieuw...echt een top service! En de producten zijn gewoon geweldig om mee te werken, kortom ik ben klant en ga dat ook nog heel lang blijven
Ik heb nu aantal keer achter elkaar gehad dat er met mijn bestelling dingen fout gaan. Ik bestel optijd om de bestelling de volgende werkdag in huis te hebben maar heb de afgelopen tijd steeds vaker dat het langer duurt voordat mijn pakket verzonden wordt. Hierdoor kom ik zelf ook in de problemen omdat ik mijn producten niet optijd in huis heb ben ik genoodzaakt om mijn producten elders te halen.
Sorry,
Ik schrijf eigenlijk nooit een niet lovende beoordeling, maar helaas heb ik nu drie keer achter elkaar (in drie weken tijd) een negatieve ervaring met de beloofde levertijd. (Voor 22uur besteld, dezelfde dag verzonden)
Dit was eerder altijd top!
slechte afhandeling van een nalevering. Wordt niet opgevolgd, moet er zelf achteraan en dan meerdere keren.
Beoordeling melden
Antwoord van sudac.nl
25 mrt 2024
Goedemorgen Anjo,
Het spijt ons te lezen dat de communicatie omtrent een nalevering niet is gegaan zoals gewenst. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen het nu alsnog naar tevredenheid te hebben afgehandeld voor je.
Hartelijke groet,
Team Sudac
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.