Lucardi Juwelier Hoorn

77 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden104 beoordelingen in totaal

Vanaf binnenkomst werden we warm verwelkomd. Na even rondkijken, vroegen we om hulp en werden we direct geholpen. Er werd goed geholpen bij het passen van de ring en ze was erg geduldig. Achteraf had ik gehoopt dat ze bij het afrekenen advies zou geven over het onderhouden, ik heb hier zelf niet bij stil gestaan. Wel herinnerde ze me eraan dat ik 10% korting kon krijgen als ik member was, wat ik erg attent vind. Al met al ben ik met een grote glimlach de winkel uitgelopen.

Armbandje kon niet gegraveerd worden, plaatje was te klein. Ter plekke online voor me besteld, alleen kwam er nu €3.95 verzendkosten bij. Dat is dan jammer vind ik.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hoorn

20 apr 2024
Vanochtend ging ik samen met mijn dochter van drie jaar oorbellen laten schieten. Fijn geholpen. Heel leuk ook dat ze een diploma kreeg voor dapperheid met het schieten van oorbellen, een knuffel sleutelhanger en van een medewerker een chocolaatje. Bedankt voor de goede service! Groetjes Mégan en Amenthis
22 apr 2024
Ik was opzoek naar nieuwe ringen en vroeg hiervoor naar de kwaliteit van de ringen in de winkel. Hierbij ben ik goed geholpen en nu weet ik dat. Heb er meteen 3 gekocht. Top.
17 apr 2024
Vriendelijke medewerkers . Zou niks weten qua verbetering
Advies om member te worden anders geen korting in de winkel. Online wel.
Betse winkel die ik tegen kwam ze helpen super goed met alles
Snel geholpen en vriendelijk personeel

Super winkel

Vriendelijk personeel goed geholpen.
Fijne service en goed assortiment.
Goed geholpen en aardig
2 mei 2024
19 apr 2024
Probeer eens klantvriendelijkheid.
Ik had een regalhorloge en armband met hartje gezien op internet en ben toch naar winkel gegaan en heb hem daar gekocht alleen mijn polsen zijn zoooooo dun dat er schakels tussen uit moest totaal geen probleem voor de vrouwen die mij fantastisch behandelen zo ontzettend aardig was echt een klus voor haar maaar geen probleem kijk daarom kom ik zooooo enorm graag bij Lucardi in Hoorn ontzettende vriendelijke gastvrijheid met vriendelijke groet sonja bergman wijnstra
23 mrt 2024

Goede service en zeker geen spijt van de aankoop

Werd snel geholpen en de verkoopsters hadden verstand van de sieraden. Vond binnen 10minuten het perfecte setje oorbellen voor mijn vriendin
7 apr 2024

Prettige verkoopster en mooie winkel

Ik werd erg fijn ontvangen en geholpen. De winkel is overzichtelijk en met hulp van de verkoopster heb ik gauw gevonden wat ik zocht.
16 mrt 2024
De mevrouw heeft mij goed geholpen in winkel erg vriendelijk en behulpzaam dit was in Hoorn