zwaardenwinkel.nl

50 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 aug 2023
zwaardenwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 apr 2024
Tilly is onwijs vriendelijk, open, warm, respectvol en integer. Met veel enthousiasme voor haar vak lijkt 'tevreden' de ondergrens te zijn. Een levering en ontmoeting aangepast aan de individu lijkt de norm. Mijn vraag was maatwerk en geen vraag hierin was te groot. De resultaat is een uniek product van kwaliteit die jaren met mij mee gaat reizen! We hebben voor het ophalen een heerlijk bezoek gehad aan haar winkel en er is tot in de puntjes voor ons gezorgd. Bedankt, Tilly!

Mijn pakket nr 25969 bestond uit twee dozen met zwaarden er iser maar een geleverd . De doos met het zwaard van galadriel zat er niet bij.misschien is hier nog wat aan te doen. Groetjes Henk Sonnemans (Nederweert)'

Beoordelingen voor zwaardenwinkel.nl

11 feb 2024
Vriendelijke, snelle service
Antwoord van zwaardenwinkel.nl
Beste Henk, Bedankt voor je bericht op Trusted Shops. We hebben het nagekeken en het 2e pakket is blijkbaar bij DPD verloren gegaan tijdens verzending. Wij proberen dat nog terug te vinden, maar ondertussen versturen we een nieuw pakket met het zwaard en als extra voegen we de dolk van Lady Galadriel toe. Excuus voor het ongemak. Groetjes, Tilly
11 feb 2024
Niet te bereiken en slechte levering ofwel geen levering.
Antwoord van zwaardenwinkel.nl
Dank voor uw melding van dit probleem. We hebben het uitgezocht en zoals ook al gemeld per mail, stond er een foutieve postcode op het bestelformulier waardoor het pakket op het verkeerde adres was afgeleverd omdat het systeem van DPD werkt op basis van postcode + huisnummer en zelf de straatnaam aanvult op basis van die gegevens. In overleg hebben we de juiste postcode van u ontvangen en het pakket opnieuw verstuurd op onze kosten. Bedankt voor uw medewerking om dit op deze manier op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Tilly
28 jul 2023

Aanrader! Kom er graag weer

Een hele leuke winkel met allerlei dingen van zwaarden tot fantasy beeldjes. Echt een aanrader als je in de buurt bent. De oorbellen zijn harstikke leuk en goedkoop en prachtige zwaarden versieren de muur. Een hele vriendelijke baas runt de winkel. Kortom zeer tevreden en kom hier graag terug.
11 aug 2023
Bedankt Tim voor je mooie woorden en tot volgende keer !!

Uitstekende service en goed product.

Schitterende replica gekocht van Sting. 2 dagen later al binnen en goed verpakt. Ook nog een vraag gesteld over iets anders en binnen dezelfde dag al antwoord gehad. Hier zal ik vaker wat bestellen!!
Antwoord van zwaardenwinkel.nl
Dankjewel en tot volgende keer!

Dankbaar

Zo’n mooi, eerlijk en oprechte vrouw. Ben dankbaar dat ik deze ervaring heb mogen meemaken 🙏🏼 En de winkel zelf is ontzettend mooi ingericht en ze zijn zo behulpzaam en wijs ❤️
Antwoord van zwaardenwinkel.nl
Dankjewel lieverd voor je mooie woorden. Tot gauw! Liefs, Tilly.

Fantastische service

Nadat we contact hadden opgenomen omdat de zwaarden niet helemaal recht waren, hebben we een volledige nieuwe set opgestuurd gekregen. Dit binnen 3 dagen, hele goede service.
7 jan 2024
26 okt 2023
de service is uitstekend behalve bij het leverings bedrijf dat het pakket kwijt is gespeeld. maar de winkel heeft het zeer goed opgelost
27 okt 2023
Dankjewel Sven!

Mooie katana's gekocht.

Mijn zoon heeft hier mooie katana's van Demon Slayer gekocht. Hij was er erg blij mee. Vriendelijke en behulpzame mensen in de winkel!
26 jul 2023
Dankjewel Saskia en tot gauw!
Waren zeer vriendelijk en correct😀😀😀 Er was een foutje gebeurt bij het graveren dit gemeld en ze hebben dit meteen recht gezet !
14 nov 2023
Dankjewel Jurryt en tot volgende keer ;-)
25 jul 2023
Zeer verzorgde shop met een ( heel ) vriendelijke verkoper die zijn tijd neemt voor zijn klanten , zeer tevreden !
Dankjewel Quinte!!

Geweldige winkel!!

Hele mooie, unieke spullen en stenen, betrouwbare mensen. En een goed advies zeker aan te raden!
31 aug 2023

Vriendelijk en duidelijk

Vriendelijke en duidelijke communicatie, vlotte levering en een prachtig resultaat!
31 aug 2023
4 sep 2023
Klantvriendelijkheid top probleem met een levering direct opgelost
13 sep 2023
Dankjewel voor de mooie review!
5 okt 2023
Snelle levering, goede kwaliteit en netjes en degelijk verpakt!
Dankjewel voor de mooie review!!
Snel verzonden en persoonlijk kaartje was leuk erbij.
19 sep 2023
Dankjewel voor de mooie review! Groetjes, Tilly.
14 sep 2023
Goede communicatie en hele goede service
15 sep 2023
26 dec 2023
Top product, snelle verzending. Super 👍
Antwoord van zwaardenwinkel.nl
Heel fijn om dat te horen! Dankjewel.
Betrouwbaar en zeer goede afhandeling
Antwoord van zwaardenwinkel.nl
Dankjewel voor de mooie review!
27 sep 2023
Het gaat snel en is prima geregeld
4 okt 2023