hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.353 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden42.271 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

doet wat moet PostNL kan wel vlugger of misschien toch Bpost gebruiken, immers levering was niet 's anderdaags maar 5 dagen later. Kan gebeuren niet ?
27 jun 2024
Alles netjes afgeleverd maar mag mss net iets sneller. De belofte is "voor 21u besteld is de volgende dag thuis" maar bij mij was het 4 dagen wachten.
20 jun 2024

Horloge bandje

Super service. De magneet van het bandje werkte niet, dit aangegeven en ik kreeg een nieuwe bandje dezelfde dag opgestuurd. Helemaal tevreden!!
HL
Harry L.
Vorden

Snel en goede dienstverlening

Zeer vlotte levering en omruilen ging ook zonder problemen. Kwaliteit van producten is ook goed. Ik zal hier zeker vaker een bestelling doen.
Mijn hoesje kwam beschadigd binnen en bij het melden werd mij een nieuwe verstuurd met gratis retour van de kapotte. Super fijne service
29 jun 2024
Makkelijk shoppen en goede uitleg, maar waar hoesjedirect niks aan kan doen is dat Post NL er 10 dagen over doet om dit te bezorgen.
20 jun 2024

Mooi hoesje en goede bezorging.

Prima afwikkeling al kwam pakket een dag later dan beloofd. Dit omdat het een brievenbuspakket was. Tevreden over het hoesje.
JV
Jasper v.
Haarlem
3 jul 2024
Prima site: overzichtelijk, goede indeling en keuzemogelijkheden. Bestellen en betalen eenvoudig en zeer snelle levering.
3 jul 2024

Goede service

Na een klacht van mijn kant is de klacht meteen aangepakt en ben ik tevreden over de service en klantvriendelijkheid.
Ik had verkeerd maat besteld . Terug gestuurd ook zo makkelijk en geld was weer snel op mijn rekening. Top service
4 jul 2024
Hoes voor mijn Ipad gekocht, stevig en leuk. De verzending was supersnel en had het de volgende ochtend al in huis.
2 jul 2024
Het terugzenden van een verkeerd besteld artikel ging heel gemakkelijk. Het nieuw bestelde artikel snel geleverd.
27 jun 2024
Levering was prima, geen 5 sterren ivm 4 x melding van PostNL dat het pakket afgeleverd zou zijn maar niet was
26 jun 2024
Zeer prettige communicatie bij kapot geleverd scherm. De volgende dag werd al het nieuwe scherm geleverd.
Snelle levering en bij retournering was het aankoopbedrag ook snel teruggestort. Goede service al met al.
Snelle afhandeling, voldoende keuze. Prijs, in vergelijking met andere aanbieders, wat aan de hoge kant
26 jun 2024
Het is een mooi hoesje! Past perfect om de mobiel en het is een leuk ontwerp. Ik ben er heel blij mee!
18 jun 2024

Prima service

Verkeerd besteld hoesje zonder problemen retour kunnen doen en een nieuwe besteld. Snelle levering
Prima hoesje, zoals beschreven, was ook een stevige prijs, had met minder geen genoegen genomen,
Het product voldeed precies zoals ik verwacht,week ook niet af van de afbeelding zoals getoond.