hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.692 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden39.883 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Mooi hoesje wel zwaarder dan verwacht. Alleen de screenprotectir was miskoop plakte niet net of hij al een keer gebruikt was jammer.
Snelle levering. Retourzending heb ik het bedrag nog niet op mijn rekening teruggevonden. Hebben jullie hem wel ontvangen ?
RR
Regina R.
Niederlände
9 mrt 2024

Goed bedrijf

Vlotte bezorging, duidelijke website, mogelijkheid om de maat iPad te vinden om zo de juiste hoes te bestellen, goede prijs.
IP
IPB P.
hoornsterzwaag
Het hoesje voldoet aan de verwachtingen en de verzending en communicatie rond de verzending was geweldig. Bedankt daarvoor.
I pad hoesje met amandelbloesem is wat ik ervan verwachtte. Leuk, redelijk geprijsd, geen verzendkosten en snel ontvangen
Bestellen en bezorgen is echt snel. Toch merk je het verschil met de originele van Apple. Maar ja is ook 2x zo duur.
Ik had een verkeerd hoesje besteld, de medewerker heeft mij telefonisch heel goed geholpen het juiste model te kiezen.
WV
Wim v.
Vorden
Prettig hoesje, minpunt is dat deze schijnbaar als je hem dicht doet niet de iPad uitzet. dus loopt de iPad leeg.
YJ
Yvonne J.
Enschede

Aanrader

Het bestellen, het e-mailverkeer, de kwaliteit verpakking tot en met de bezorging waren prima! Houden zo.
Telefoon en iPad hoes besteld Fijn dat je ook via klarna kan betalen Snelle levering Goede producten
NB
Prima site, Bestelling gaat prima, met bevestiging in mail, vlotte bezorging Al jaren tevreden klant
Snelle levering en mooie kwaliteit hoesjes. Ipad3 met pencil zitten nu veilig voor het vele vervoeren
prima hoesje voor die prijs Misschien iets duidelijker wat betreft af metingen I.V.M jaartal ipiad
Veel keuze voor redelijke prijzen. Goed geïnformeerd over elke stap in het proces. Snelle levering.
Het hoesje kwam relatief snel binnen en ik werd goed geïnformeerd over het bezorg tijden venster.
pakket na 3 dagen reeds ontvangen. beter doen, ik denk alles laten zoals jullie nu bezig zijn.
Keurig op de hoogte gehouden van het bezorgmoment en het hoesje voldoet aan mijn verwachting
WB
Willem B.
Amsterdam
Snelle levering, goede website, duidelijk en product voldoet aan de eisen. Ben erg tevreden.
De service is fantastisch Mijn hoesje ging te snel kapot en ik kreeg meteen mijn geld terug.
HS
Henk S.
Nieuwegein
Het is snel geleverd in enveloppe post gelukkig geen grote dozen waar er 10 stuks in passen.