hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.539 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.569 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Nette en snelle levering. Prima hoesje . Ook opvolging is geweldig, wordt actief gemaild om na te gaan of de levering is gelukt!
5 okt 2024
De extra mail met uitleg over hoe ik een glazen screenprotector moet bevestigen was erg attent ( en duidelijk). Hiervoor dank.
Snelle service dag erna geleverd al vond ik het hoesje net de groot wel veilig maar te dik zeg maar mag van mij wat platter

Vervangen bestelling

Eerste keuze was niet aanwezig maar een prima alternatief gegeven. Misschien indien niet aanwezig uit de bestellijst halen

Top service van het begin tot het einde

Overzichtelijke website met veel info - snelle en makkelijke bestelling - veilige betaling - snelle en correcte levering.
9 okt 2024
Een van de weinige shops die een bookcover aanbiedt voor de oppo reno 7. Verder ging alles zoals gemeld in de mails top!

Perfect !

Ruilen en info van wat ik nodig had geen probleem ! Prettig te woord gestaan per telefoon. Wel voor ouderen zeer fijn.
MP
M. P.
Dronten
Snel verzonden . Prima kwaliteit en handleiding met filmpje in de mail. Goed geregeld. Eerst ook twee maal gekeken.
3 okt 2024

Levering hoesje oude GSM

Tijdig geleverd volgens aankondiging. Deftig en niet te groot verpakt. Past uitstekend op mijn "oude" smart phone.
1 okt 2024
Gebruiksvriendelijke website, goede communicatie via e-mail, snelle levering en erg tevreden met mijn bestselling.
Snel bezorgd en paste precies. Het betreft een hoesje voor een IPad Pro, 12.9, 2015. Mooi donkerblauw en stevig.
25 sep 2024
Ik ben bijzonder goed geholpen. alleen weet ik niet wat ik met het hoesje moet doen wat ik verkeerd gekregen heb.

Handig en accuraat

nuttige informatie voor het verwijderen van bestaande bescherming telefoon, leuke combi's, vlotte service, ...

Scherpe prijs en mooi uitgevoerd

Scherpe prijs voor een mooi uitgevoerd telefoonhoesje, zónder het irritante sluitingslipje! Snelle levering.
9 okt 2024
Ik had zelf de verkeerde postcode opgegeven, maar het bestelde hoesje is via een omweg toch nog aangekomen.😄
28 sep 2024
Sluit en opent eenvoudig en er passen drie passen in die er ook zonder frotten makkelijk uit te halen zijn
5 okt 2024
Goede service, kon hoesje wat niet goed sloot omruilen en hoefde de verzendkosten niet zelf te betalen.
24 sep 2024
prima bedrijf ik had voor 11 pro besteld kreeg de max. simpel weer terug gestuurd en opnieuw bestelden
8 okt 2024
- punt. Ik heb lang moeten wachten voor het binnen is. Voor de rest ben ik tevreden. Hartelijk dank.
8 okt 2024

4/5

Goed verpakt . Mooi thuis geleverd . Prijs/kwaliteit goed . Minder goed . De levertijd was 9 dagen .