hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6-5-2021
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6-5-2021
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6.936 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Heldere website en duidelijk bestelproces. Zowel met brievenbuspost als met pakketpost (track & trace) snel ontvangen.
Supersnelle levering, en snel omgeruild ,ondanks dat ik zelf verkeerd besteld had, Super service. Beter kan niet.
Bestelde kleur IPad hoesje was er niet kreeg keurig een mailtje andere kleur besteld volgende dag al in huis TOP.
Hoesje was niet afgeleverd maar na indienen klacht is hier adequaat op gereageerd en wordt het opnieuw verzonden.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review, ik stuur u een e-mail toe zodat we gezamenlijk kunnen kijken naar de levertijd van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Robin
Bestelde hoesje paste perfect op mijn GSM. Openingen voor micro, luidspreker, camera's en flash allemaal correct.
Heel bijzonder. In de avond besteld de andere dag lag de hoes in de brievenbus. En daarbij was de hoes heel mooi.
beetje lang geduurd voor levering(zat gewoon in de bus);maar anders alles goed aangekomen;perfecte verpakking
Prima kwaliteit IPad en IPhone hoesjes voor een goede prijs, snelle en correcte levering. Zoals het hoort.
Heldere beschrijving van het product, goede kwaliteit daarvan en snelle levering met adequate communicatie
Snelle bezorging, mooie hoesjes! Eigen foto’s voor mij en mijn zoon ieder een eigen hoesje gemaakt . Top!
Ik heb meerdere keren iets via hoesjesdirect besteld. Zeer correcte en snelle afhandeling. Een aanrader!
Er ontbrak een deel van de bestelling en dat werd met een kleine mail zonder dralen rechtgezet. Chapeau!
Snelle en correcte levering, scherpe prijzen en producten voldoen aan de omschrijving en verwachtingen.
Kleur van het hoesje was niet naar mijn zin, deze is zonder gedoe vervangen door een ander. heel fijn
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over de kleur. Ik zal u hierover een e-mail toesturen. Met vriendelijke groet, Yvonne
Ruime keus, snelle levering, netjes verpakt en precies zo als op de foto...nee, nog mooier eigenlijk
Mooi hoesje met veel meer mogelijkheden dan mijn eerdere hoesje. Heel goed verpakt! Heel tevreden!
van ton K.
Beschermhoes tbc MacBook Pro 13 inch (2022), snelle verzending, past perfect. Heel tevreden mee!
Snelle levering, alleen een ander hoesje besteld, dit omdat het magneetje niet optimaal werkte
Perfect verpakt . Snelle bezorging. Ook de retour bon printen. Ik ben zeer tevreden over alles
t duurde wat langer dan gedacht maar de communicatie verliep uitstekend en t hoesje is super