hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6.548 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

1 nov. 2022
Goede afhandeling En zeer tevreden over product Alleen jammer dat post nl weer eens traag was met afleveren in de brievenbus
4 nov. 2022
Mooi product Veel keuze, goede zoekfilters, snel besteld en snel geleverd. Een mooi en goed product. Zeker aan te bevelen.
De door mij verkeerde hoesje terug gezonden en naadloos vervangen dooreen passende. Help desk zeer accuraat enbehulpzaam
Echt een fijn bedrijf,vriendelijk, kreeg meteen een code om iets nieuws te bestellen na dat het ene hoesje niet paste.
het hoesje zelf bevalt prima, mooie kleur en makkelijk om de telefoon te doen. snelle afhandeling van mijn bestelling
Had het verkeerde product besteld wilde ruilen maar mocht de producten ook nog houden. Snelle reactie prima service!!
Veel keuze voor mooie prijzen! Ik kreeg het telefoonhoesje snel toegestuurd en het zat keurig verpakt. Tevreden mee.
Snelle levering uitstekend product voor een zeer schappelijke prijs. Veel goedkoper dan vergelijkbare Apple hoezen.
5 nov. 2022
Het eerste hoesje paste niet Ik kreeg een code om een ander hoesje te bestellen en dat verliep allemaal vlekkeloos.
Wij hadden eerst de verkeerde besteld. Maar via kontakt hebben we deze zonder problemen omgeruild op onze kosten
8 nov. 2022
Hoesje prachtig maar er was geen ruimte om het licht van de zaklamp te laten schijnen. Zelf maar gaatje geboord.
snel geleverd, producten in uitstekende staat en bovendien aan interessante prijzen. Aanrader - ook voor België
28 okt. 2022
Voor zover ik het kan beoordelen is gewoon alles goed gegaan. Juiste artikel ontvangen op afgesproken tijdstip.
5 nov. 2022
Snelle bezorgen, kan door de brievenbus. Heel tevreden met de kwaliteit van het telefoonhoesje, past perfect.
6 nov. 2022
Aanvankelijk verkeerd adres doorgegeven. Zonder bijkomende kosten alsnog op juiste adres hoesjes ontvangen.
Een probleem met een besteld hoesje werd vlot en goed opgelost. De reactie op de mail is vlot en accuraat.
van Jet v.
Ik zocht een degelijk hoesje en vond een My Style hoesje in een mooie kleur voor een heel redelijke prijs
1 nov. 2022
Gewoon een nieuwe opgestuurd terwijl het buiten hun schuld om niet was geleverd en zeer goed geholpen 👍
8 nov. 2022
Snel opgestuurd en in orde toegekomen. Alleen dat er voor mijn gsm niet zoveel keuze was (Realme GT2)
Heel veel keus. Goede, snelle bezorging van mooie hoesjes. En ook nog eens voor een gunstige prijs.