Lucardi Juwelier Amsterdam Noord

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden154 beoordelingen in totaal

28 sep 2023
Ik werk vlakbij een van jullie winkel. Ga bijna ieder dag toch even langs en kom nooit met lege handen uit de winkel. Prachtige sieraden. Veel armbandjes en ketting gekocht .Ben super blij mee. Kwaliteit is perfect. Ik zou echt een ieder aanraden. Mijn favoriete winkel en zeker betaalbaar. Love lucardi

25 nov 2023
In een week 2 keer deze winkel bezocht. De dames die er in de ochtend stonden kunnen zeker een cursus klantvriendelijkheid gebruiken! Koop regelmatig bij Lucardi maar zit er nu serieus aan te denken om dan maar wat meer te betalen bij de concurrent. Helaas maar meer kan ik er niet van maken

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Amsterdam Noord

23 apr 2024

Super aardige vrouw, fijne winkel

Super aardige vrouw, persoonlijke service, en gelijk alles snel en goed geregeld (gaatjes prikken ook).
1 mei 2024
Zeer goed bedrijf met geweldige kwaliteit in hun producten.Ik ben erg blij met al mijn aankopen.
30 apr 2024
Het personeel is klantvriendelijk en helpt je heel goed.
20 apr 2024
Goed geholpen om mijn nieuwe oorbellen in te dien
Erg vriendelijk geholpen.
1 mei 2024
30 apr 2024
29 apr 2024

Superservice

Ik ben zooo blij met de goeie en supervriendelijke behulpzaam personeel. Mijn arnbandje watik van mijn kinderen had gekregen voor mijn 70e verjaardag en kon helaas niet hersteld worden . Ik mocht een andere uitzoeken. Superlief. Ik was er erg blij mee
17 mrt 2024
Erg klantvriendelijk, maken bij binnenkomst ook snel contact zonder opdringerig te zijn. Zij geven goede informatie. Een aanwinst voor Buikslotermeerplein!
Heel vriendelijk en behulpzaam. Samen een mooi sieraad uitgezocht. Ongedwongen en beleefd. Een lust voor t oog en gevoel.
Was een geweldige service echt heel goed geholpen door het personeel was ook een goed binnen komen
Goede en vriendelijke hulp en advies bij het uitkiezen van de juiste sieraden
7 apr 2024
Hele vriendelijke behulpzame verkoopster!
14 apr 2024
Goed geholpen en een leuke prijs.