Wingman Condoms

Blijf in de flow, met het makkelijkste condoom!

Beschrijving
De Wingman is een revolutie binnen het product condoom! Wingman is het enige condoom ter wereld, dat ervoor zorgt dat jij makkelijk en zonder fouten het condoom omdoet. Hierdoor blijf je in de flow en geniet je nog meer in bed!
Wingman Condoms B.V.
Wiersedreef 18
3433 ZX  Nieuwegein

Paul Wiertz

Beoordelingen voor Wingman Condoms

4.72 / 5.00

126 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster
In totaal zijn er 485 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over Wingman Condoms

4 weken geleden
De levering was snel en anoniem.

Uitstekende service en snelle levering.

Perfect Met een hand snel om te doen. Gebruik niks anders meer

simpelweg goed, beter, best

Makkelijk te bestellen en snelle service Erg tevreden, volgende keer bestel ik hier weer. Aanrader

Superproduct, en netjes geleverd 2 dagen later

Prima product, makkelijk in gebruik. Prima levering en service

handig in gebruik, wel wat extra afval, super snelle levering en goede website

Hallo mensen wij zijn heel blij met de Wingman condooms. Maar ik vraag me af zijn ze er ook met een groter houdertje . Deze past niet voor iedereen . En ja ik vertel als het zo te pas komt dat ik liever een Wingman gebruik zo zijn in tegenstelling van een ander bekent merk veel beter ze stinken niet .

Geweldig. Geen gedoe meer. Eenvoudig en snel die condoom omdoen. Een verademing. In combinatie met Wingman glijmiddel de ideale keuze.

Na 48 stuks staat de stand op 100 succes. Geen geknapte rubbers. Omdoen kan zelfs in het donker, als je eenmaal op gevoel weet welke kant van het plastic klemmetje boven moet. Een nadeel van het klemmetje is dat je wel eens wakker kan worden met een plastic ringetje afdruk op je rug, omdat je dat ergens neer hebt gegooid na het omdoen.

Snel geleverd Het is een heerlijk gevoel met de seks. Ook vrij snel er om, waardoor je niet onnodig hoeft te klungelen

Levering was heel snel en geheel anoniem. Er stond namelijk ook geen naam voor retourzending op de doos daar dit bij andere bedrijven nog wel eens anders is. Het product is precies wat ze vertellen. Het is veel dunner en daardoor heeft de man met gevoel. Daarnaast is hij heel makkelijk en snel in te doen. Prefect dus

De beste in het heetst van de strijd

the best there is.....

Ik raad wingman vaak aan bij mijn vriendinnen. Het omdoen van een condoom ging nog nooit zo snel en makkelijk en de condooms voelen erg prettig

Veel fijner in gebruik dan andere condooms. En online bestellen is gewoon super makkelijk.

Het is een goede en een makkelijk gebruiken condoom waar je echt wat aan heb.

Beste condoom

Super handig in gebruik