christineleduc.nl

180 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden180 beoordelingen in totaal

17 apr 2024
Snelle reactie/ verzending van Christine Le Duc. Mooie kwaliteit lingerie. Verbetering zou zijn het niet met PostNL te versturen aangezien die niet doet wat beloofd is waardoor het kado voor diegene door haarzelf opgehaald moest worden bij een PostNL punt maar in 1x toch een paar dagen geleverd werd

Zeer slechte kwaliteit, gelijk 🟰 n de prullenbak

Beoordelingen voor christineleduc.nl

Delmenhorst
28 jun 2024
Jammer dat het pakket niet bezorgd is, wat de 1ste keer zal zijn
Antwoord van christineleduc.nl
Wat jammer om te lezen dat je pakket niet bezorgd is. Ik zie echter dat dit inmiddels is opgelost na contact met onze klantenservice. We hopen dat alles nu naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Adriën
3 jul 2024
12 jun 2024
Leuke spannende setjes, met maat 46 niet altijd alles wat je leuk vindt. Dan heb ik iets moois gevonden, maar alleen kleine maatjes.
2 jun 2024
De snelheid, de discrete verpakking en de behulpzaamheid bij het retourneren van mijn bestelling. Heel fijn. Dank daarvoor.
7 jun 2024
Super om te horen dat je blij bent met onze snelle service, discrete verpakking en hulp bij het retourneren! 😊 Dank voor je mooie woorden. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Adriën
24 jun 2024
Hetgeen ik besteld heb bevalt goed. Kan klaarkomen door gebruik Tarzan en dat is prettig. Stilt de hunkering.
25 jun 2024
Wat fijn om te horen dat je bestelling goed bevalt! We zijn blij dat de Tarzan precies doet wat je ervan hoopte en je hunkering weet te stillen. Het lijkt erop dat Tarzan niet alleen in de jungle goed presteert. 😉 Bedankt voor je positieve feedback en we kijken ernaar uit om je de volgende keer weer blij te maken! Groetjes, Adriën