limango.nl- Logo - Beoordelingen

limango.nl

1.256 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.271 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2022
limango.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestellingen worden traditiegetrouw keurig verpakt en de status verzending is via Track&Trace nr. te volgen. Complimenten voor Wilma, Klantenservice: ze had me uitgelegd, dat je winkelmandje na 0,5 uur inactiviteit automatisch wordt geleegd, zodat andere klanten ook tot aankoop kunnen overgaan van de laatste artikelen. Ik was tussen het online shoppen door verrast met een ovenschotel diner van m'n dochter en de Pip Studio rolkussens waren opeens niet meer verkrijgbaar. Gelukkig kon ik een paar dagen later de beoogde sierkussen, washandjes en baddoek in groene kleur opnieuw bestellen. Bij m'n eerste bestelling 2 dagen eerder, had ik een prachtige set blauwe washandjes, gastendoek, baddoek en hoeslaken gescoord! Ben sinds 4 jaar vaste klant bij Limango. In het verleden een G-star jumpsuit probleemloos geretourneerd. Heb niets te klagen!

Bestellingen worden niet gezamenlijk verzonden , dat kost extra verpakkingsmateriaal en extra vervoer wellicht kan daar verbetering in Heren Broek besteld in maat 30 , draag altijd maat 30 , deze is bizar wijd en daarnaast ook heel lang en zal dus retour moeten echter vind ik het belachelijk dan de retourkosten te moeten betalen. (Ik wacht nog steeds op de andere helft van de bestelling, zodat indien deze onverhoopt ook retour moet, dit samen kan.) De maatvoering klopt niet valt veels te groot uit , daar kan de consument niets aan doen maar die word wel met de retourkosten opgescheept. We waren erg enthousiast over limango , maar na aantal bestellingen met onjuiste maatvoeringen, te lang/wijd/of weinig foto’s of minder duidelijke foto’s van het artikel , waardoor het tegenvalt en de retourkosten die voor jezelf zijn, zijn we iets minder enthousiast, het remt nu wel wat af te bestellen. Er zit veel verschil in de foto’s, bij het ene artikel word het van alle kanten belicht , bij de andere alleen een foto van afstand , of foto zonder pasmodel. Wellicht kan hierin verbeterd worden. Maar we zijn nog steeds enthousiast over het zeer uitgebreide aanbod op echt alle gebieden !

Beoordelingen voor limango.nl

25 jul 2023

Zeer tevreden

Ik heb alleen goede ervaringen met deze webshop. Goede service, mooie acties en dat je bij bestellingen uit de lopende acties wat langer op je artikelen moet wachten staat ook heel duidelijk vermeld. Ik kan deze webshop dan ook zeker aanraden.
29 sep 2023
Producten waren zoals omschreven. Toch een retour moeten doen van een bestelling die uit meerdere kledingstukken bestond. Ik ben tot nu toe tevreden, maar weet nog niet hoe de afhandeling van Retouren verloopt daar ik een nieuw klant ben.
LH
Louis H.
Groenekan
26 aug 2023
Producten zijn van goede kwaliteit en pasvorm voor mij M past ook perfect. Eerdere bestellingen het ik de zelfde ervaring mee. Ook korte leveringsperiode bevalt mij ook goed. Ik kan alleen maar zeggen "Limango" maakt het waar!!
3 jun 2023
Goede aanbiedingen Alleen jammer van de verzendkosten en de kosten retour sturen. Vaste klanten kunnen ze toch ook tegemoet komen. Ik heb al veel geld gestoken in de verzend-en retourkosten. Bij de meeste webshop is het gratis.
JB
21 aug 2023
duidelijkere informatie hoe maten vallen, dus bv xxxl heeft deze taille/heup/bovenwijdte enz, ook bij schoenen een eventuele breedtemaat vermelden en of ze gewoon of klein vallen, scheelt een hoop frustraties bij de ontvanger
MM
Maria M.
Helvoirt
6 aug 2023
Wanneer jullie kleding en schoenen aanbieden op 1 merk of pagina, zouden jullie dit bij de maten aan moeten geven. Dit vind ik niet duidelijk want je kunt kleding maat 42 hebben, maar ook schoen maat. Vriendelijke groetjes
AI
adisa I.
Rotterdam
4 aug 2023
Producten fijn en zoals beschrenen. Verzendtijd vind ik wat minder, dus snap niet waarom bij zendtijd bij sommige producten korter is dan bij de andere terwijl je ze samen bestelt? Dus daar zou ik wat verbetering inbrengen.
20 jun 2023

Verbeterpunt

De verzendkosten bij verzenden maar vooral de hoge verzendkosten bij retourneren houden mij soms tegen om iets te bestellen. Bij twijfel doe ik het vaak niet omdat ik de retourkosten ècht te hoog vindt voor een vaste klant.
HH
2 jun 2023
Gemakkelijk besteld en snel bezorgd. Om iets te retourneren heb je een printer nodig en dat heeft niet iedereen. Kan het retourformulier niet bij de bestelling worden mee geleverd? Dat scheelt een hoop gedoe en frustratie.
30 aug 2023
Er was alleen nog mijn maat en daar kreeg ik reclame van met goeie korting , dat is fijn . De bestelling was er alleen niet de volgende dag , dat is nog een beetje jammer . Verder wel heel goed materiaal en top kwaliteit
BZ
19 nov 2023
Ben heel blij met sweaters en truien, minder blij met joggingbroeken. Deze teruggestuurd. Blijft belangrijk dat dikte cq kwaliteit goed beschreven is. Dit waren zeer dunne joggingbroeken. Zo stond het niet beschreven.
19 nov 2023
Limango is een uitstekende zaak. Goede kwaliteit. Daarom koop ik bij hun. Bij bestelling geeft Limango je feedback tot levering tot aan huis. Ik hoop dat het altijd zo mag blijven. Een heel goede zaak om aan te raden.
19 mei 2023

Super

Fijne aanbiedingen maar snellere levertijd zou ik blij mee zijn. Ik heb een bestelling geplaatst op 30 april en 19 mei geleverd. Je moet geen haast hebben of kleding voor een party (de volgende dag)bestellen.
11 aug 2023

Fijne webshop ervaring.

De zending werd snel verstuurd de verpakking goed en netjes. Makkelijk bestelling plaatsen en goede informatie. Ook in prijs waren hun het voordeligst. Zeer blij met de 6 stuks Rosenthal Choco bekers.
JH
J. H.
Overijssel
19 jul 2023

Tevreden klant.

Veel keus en leuke aanbiedingen en met de levertijd weet je waar je aan toe bent. Voor het eerst op de laatste geschatte dag de bestelling gekregen, maar meestal is het rond de eerst geschatte dag. Top!
23 mei 2023
het bestelde kwam totaal niet overeen met de werkelijkheid. daarbij was het van zeer slechte kwaliteit en nu staat het weer op de site maar dan goedkoper. ook moet je betalen voor het retour te sturen.
24 mei 2023

Prima webshop, leuke korting op merkkleding en spullen.

Heb er al veel gekocht met korting, retourneren is ook geen enkel probleem, ik heb geen vijf sterren gekregen omdat ik een paar keer een verkeerd artikel kreeg, dat kon ik wel probleemloos terugsturen
AK
Anne K.
Rotterdam
7 jun 2023

De kwaliteit van de spullen is goed

De kwaliteit van de spullen is goed. Het enige wat ik vervelend vind is dat de track & tracé zelden correct is en meestal niet in mijn voordeel. Kan Limango wrs weinig aan doen, maar wel irritant.
MM
Maria M.
Helvoirt
19 jul 2023
Ik ben erg tevreden over Limango alleen zijn soms de kleding maten onduidelijk. Broeken maat 34/32 bleek bij levering wel maat 54 te zijn. Waarmensen werken worden fouten gemaakt denk ik dan maar
7 jul 2023
Leuke kleding , prima aanbiedingen, vrij snelle leveringen ! Geen probleem met retourzendingen mocht er iets niet naar wens zijn, en er is een klantvriendelijke klantenservice ! Top webshop !