2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen

2Cheap.nl

196 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.776 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
2Cheap.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Artikel goed ontvangen. Het artikel precies zoals het beschreven was op de site. Alleen was het artikel op een verkeerd adres afgeleverd. Maar dat werd gelukkig snel gecorrigeerd door de bezorger.

23 aug 2023
slechte beschrijving van de gekochte artikelen (hier: tuin kussen opberghoes): hoezen zijn open (geen rits, geen sluiting) en het materieel is heel dun plastic dat bij kleine impact al "deuken" krijgt. Dus cheap.nl is werkelijk "cheap"!

Beoordelingen voor 2Cheap.nl

JD
Joris D.
Herselt
9 nov 2023
Snelle en correcte levering, alles volgens afspraak.
RF
rose f.
ermelo

duidelijk, snel, goed product

duidelijk, snel bezorgd, product zoals omschreven.
PD
Paul D.
Melsele
8 nov 2023
De naam zegt eigenlijk alles:2cheap.doe zo voort!
29 jun 2023
Alles prima, besteld en de volgende dag geleverd.
4 jul 2023
Hartelijk dank voor uw viersterrenreview! Bij ons streven we ernaar om een efficiënte en snelle levering te bieden, zodat u uw producten zo spoedig mogelijk in huis heeft. We zijn blij dat uw bestelling de volgende dag al bij u is afgeleverd. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat uw bestellingen op tijd worden verwerkt en verzonden. Als er iets is waarvan u denkt dat we het nog beter kunnen doen, aarzel dan niet om ons dit te laten weten. We staan open voor feedback en streven ernaar om voortdurend onze service te verbeteren. - Team 2Cheap
21 jun 2023

Top

Lieferung erfolgte ohne Probleme und sehr schnell
26 jun 2023
Vielen Dank für Ihre ausgezeichnete Fünf-Sterne-Bewertung! Wir freuen uns, dass Sie mit unserer Serviceleistung zufrieden sind und die Lieferung ohne Probleme und sehr schnell erfolgt ist. - Team 2Cheap
21 sep 2023
Correcte levering, nu de producten nog testen.
goed product snelle levering redelijke prijs.
11 okt 2023
Wat geweldig om te horen dat u zo tevreden bent met onze service! We waarderen uw positieve feedback en zijn blij dat u ons product, de snelle levering en de redelijke prijs op prijs stelt. - Team 2Cheap
16 sep 2023
Het juiste product op de juiste tijd geleverd
20 jul 2023
Snelle reactie om een oplossing te zoeken.
21 jul 2023
Hartelijk bedankt voor uw fantastische beoordeling. We zijn blij om te lezen dat onze klantenservice u goed van dienst is geweest. Ons team doet er alles aan om snel en doeltreffend te reageren, zodat u met een gerust hart bij ons kunt winkelen. - Team 2Cheap
26 jun 2023
stipte en correcte levering. 100% tevreden.
27 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw fantastische vijfsterrenreview! We zijn enorm blij om te horen dat u tevreden bent met onze stipte en correcte levering. Het doet ons plezier dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u 100% tevreden bent. Nogmaals bedankt voor uw lovende woorden en tot de volgende keer! - Team 2Cheap
15 mei 2023
Perfecte service en afhandeling bestelling
16 mei 2023
Hartelijk bedankt voor de fantastische vijfsterrenbeoordeling en de lovende woorden over de service. We hopen u snel weer terug te zien als een tevreden klant! - Team 2Cheap
snel geleverd en netjes verpakt aangekomen
13 sep 2023
Goede communicatie en betrouwbare levering
Goed, en op tijd geleverd. Goede kwaliteit
13 jun 2023
Bedankt voor uw 5-sterren review! Fijn dat uw bestelling goed en op tijd is geleverd, en dat u tevreden bent over de uitstekende kwaliteit van onze producten. We kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te mogen zijn. - Team 2Cheap
28 jun 2023

Leuk slijpsteensetje.

Nog niet gebruikt, maar ziet er goed uit.
4 jul 2023
Bedankt voor uw fantastische vijfsterrenreview! We zijn blij dat u tevreden bent met het slijpsteensetje dat u bij ons heeft besteld. Hopelijk zal het product naar de gewenste verwachtingen voldoen. - Team 2Cheap
21 nov 2023
Duidelijke website en vlotte levering
SH
Sil H.
Loenen a d Vecht
15 sep 2023
Goede kwaliteit voor een klein prijsje
12 sep 2023
Prijs, kwaliteit, service en snelheid
14 sep 2023
Gemakkelijk besteld en snel bezorgt
27 jul 2023
Heel snelle service en betrouwbaar !
28 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling met 5 sterren! Als er in de toekomst iets is waar we u mee van dienst kunnen zijn, laat het ons dan weten. - Team 2Cheap