Vanopzeelandtechniek.nl- Logo - Beoordelingen

Vanopzeelandtechniek.nl

173 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden211 beoordelingen in totaal

Van Opzeeland heeft een ruim assortiment en hanteert schappelijke prijzen. Zondag besteld, woensdag in huis. In een degelijke doos verpakt. Ik heb hier al eerder besteld, toen het bedrijf nog Hugo Schipper heette. Soms is een artikel wat moeilijk te vinden op de website, omdat de zoekterm niet exact overeenkomt. Dat is een klein puntje wat nog verbeterd zou kunnen worden. Je kunt altijd een mail sturen als je iets niet kunt vinden.
MN
Martin N.
Utrecht

29 okt 2023
Te veel mailtjes over de bestelling en.tussen fases Voeg bij de opdracht bevestiging een track nr in waarmee de ontvanger ZELF kan zien hoe het er voor staat als hij of zij daarin geïnteresseerd is.

Beoordelingen voor Vanopzeelandtechniek.nl

MN
Martin N.
Utrecht

Ruim assortiment en schappelijke prijzen

29 mei 2024
De priemen keurig op tijd bezorgd. En wat de priemen betreft topkwaliteit ben er zeer tevreden over , en nog voor het kaartje bij de bestelling!
Snelle levering .Goed verpakt en ook nog hetgeen wat ik besteld had .( ook niet onbelangrijk)
KB
Kees B.
HUIZEN (NH)
29 mei 2024
100 % Tevreden, uitgebreid leveringsprogramma, snelle/correcte levering en nette prijzen
6 jun 2024

Aanrader!

Goed georganiseerde website en razendsnelle levering. Zeker een aanrader!
27 mei 2024
Ik werd goed geholpen met mijn vragen, de levering was snel en netjes.
Snel geleverd, goede prijs + gratis extra zaagjes! Top.
29 mei 2024
Overzichtelijke website, prompte levering…aanrader dud!
Op tijd geleverd en goed verpakt.
26 mei 2024
Snel en correcte levering
Perfect alles
30 mei 2024
29 mei 2024
Weet het nog niet krijg de bestelling pas over een week .
25 apr 2024
Het was keurig verpakt met er leuk kaartje erin ! En ik ben erg tevreden met PB pendrijverset !
3 mei 2024
Goede website, nette prijs en snelle levering