saniheat.nl

261 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden905 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jan 2021
saniheat.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 jul 2023
Snelle verzending en goed verpakt, ook goedkoper dan andere shops. Enige minpuntje was dat er een verkeerde naam op het pakket en ook de factuur stond. Ook dat het niet met PostNL was verstuurd zoals aangegeven maar met DPD en zonder een traceercode te ontvangen. Was hierdoor wantrouwend om het pakket aan te nemen aangezien ik niet wist dat het mijn bestelling van Saniheat was. Is dus een verbeterpuntje, daardoor 4 sterren.

22 nov 2023
Ik voel me genoodzaakt om mijn recente ervaring met SaniHeat te delen, in de hoop anderen te waarschuwen voor hun service. Ondanks de relatief hoge leveringskosten van €16,50, koos ik voor SaniHeat vanwege hun belofte van levering op de volgende werkdag. Hun website vermeldt duidelijk: "Voor 17u besteld, volgende werkdag geleverd". Echter, deze belofte bleek niet meer dan loze woorden. Na mijn bestelling te hebben geplaatst, ontdekte ik tot mijn teleurstelling dat er , naast de duidelijke communicatie op de website voor volgende dag levering, er ergens in de kleine lettertjes staat dat de levertijd naar België eigenlijk 1-2 werkdagen bedraagt. Dit was al een onaangename verrassing, maar het werd nog erger toen mijn levering pas na 4 werkdagen arriveerde. Dit is onacceptabel en ver beneden de standaard die ik had verwacht van een bedrijf dat snelle levering belooft. Toen ik contact opnam met de klantenservice, kreeg ik te maken met een medewerker genaamd Jan. Zijn reactie was ronduit teleurstellend. Er was geen sprake van begrip voor mijn situatie, noch enige vorm van tegemoetkoming voor het ongemak dat mij was aangedaan. Het leek hem allemaal maar normaal, wat getuigt van een gebrek aan klantgerichtheid. Door deze ervaring heb ik besloten om in de toekomst niet meer bij SaniHeat te bestellen. Ik adviseer potentiële klanten om goed na te denken voordat ze een bestelling plaatsen, gezien mijn ervaring met hun misleidende leveringsbeloftes en onverschillige klantenservice.

Beoordelingen voor saniheat.nl

6 jan 2024

Toiletpot debacle

Vanwege gebarsten toiletpot, met spoed nieuwe besteld. Zou 4/1 geleverd worden. Toen dat niet gebeurde Saniheat gecontact, zij verzekerden levering op 5/1, dus afspraak loodgieter bevestigd. Echter wederom geen toiletpot, dus loodgieter voor niets betaald! Nu nog steeds geen zicht op wanneer toiletpot geleverd wordt. Voel me wel belazerd

Pakket na 3 weken nog steeds niet geleverd.

Na 3 weken is de bestelling nog steeds niet geleverd. Ook mail gestuurd maar nog steeds geen reactie gekregen. Er was een leveringstermijn van 2 dagen beloofd… ik wacht nog steeds. Service beneden alle peil.
Antwoord van saniheat.nl
Goedemiddag, Uw pakket is 28-12-2023 bij ons verstuurd met de transporteur. Helaas heeft u pakket heel erg lang bij de transporteur gestaan en is hij op 11-1-2024 bij u afgeleverd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
TV
Ton v.
Soest NL
25 dec 2023

chagrijnige bezorger

- Bezorger deed nogal sjagrijnig; - displayverlichting van apparaat werkt niet naar behoren opm.: polariteit bij aansluiting T4M is belangrijk (Intergas CV-ketel))
29 jul 2023
14 sep 2023
pakket ontvangen, helft van bestelde goederen waren niet in doos. (bij bestelling waren ze wel voorradig) Geen mail, of briefje in doos, dat de rest nagestuurd wordt. Na 2 mailtjes uiteindelijk ontvangen. Als je dan bij ontvangst al gelijk geïnformeerd wordt, is dat voor beide partijen het minste werk.
22 sep 2023

Product en prijs goed, 4 sterren

+ Product zoals omschreven + goede prijs - Net voor 17u30 besteld en bevestigd, toch niet volgende werkdag geleverd - Geen track&trace - Kopersbescherming via E-trusted automatisch tot €100,- maar voor volledige bescherming moet je een tientje extra betalen.
1 jun 2023

Foute bestelling door mij meteen recht gezet door Saniheat

Ik had per abuis het verkeerde artikel besteld. Ondanks dat de order al lang verwerkt was bleek een telefoontje richting Saniheat genoeg om de bestelling nog aan te passen en werd het juiste artikel toegestuurd. Zeer goede service en vriendelijke mensen.
28 okt 2023

Levering info.

Was haast bij, bestelling om 17.30u. De volgende dag keurig op tijd ontvangen. Stond ook op de nota. Maar van het verzendbedrijf pas de volgende ochtend omstreeks 11.00u bevestiging en tijd. Dat is jammer zo laat want thermostaat wel belangrijk.
7 jul 2023

Gewoon fantastisch

Zat met mijn handen in het haar voor een kleinigheid maar ben bijzonder goed geholpen. Er werd meegedacht, in deze heeft Hans ook ontzettend zijn best gedaan welke heeft geresulteerd dat ik mijn product goed heb ontvangen.
Antwoord van saniheat.nl
Beste Bert, Bedankt voor uw leuke reactie en 5 sterren. Ik heb dit doorgegeven aan Hans. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs
1 sep 2023

De prijs van de keukenkraan was aantrekkelijk.

De prijs van de keukenkraan was aantrekkelijk en de kraan werd snel geleverd. Wat vreemd was dat de kraan bij SaniHeat was besteld, geleverd werd door een andere firma die dit in opdracht van weer een andere firma deed.
Goeie en vlotte service gekregen nadat bleek dat ik een niet passend onderdeel had besteld (waarbij opgemerkt dat het plaatje op de website niet overeenkwam met het daadwerkelijke atrikel). Was top!
10 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review en 5 sterren. Met vriendelijke groet, Team Saniheat

Snelle levering, prima service!

Het bestelde onderdeel is goed verpakt en snel geleverd. Duidelijke omschrijving op de website zodat je eigenlijk niks verkeerds kunt bestellen. Prijzen zijn marktconform. Prima geregeld.
Antwoord van saniheat.nl
Beste, Bedankt voor uw review en de foto van uw product. Goed om te zien en te horen dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
PW
5 jul 2023
Goede afvoerput voor mooie scherpe prijs Snel verzonden , en goed netjes verpakt Kortom zeer tevreden , en kom hier zeker terug voor mijn lopende projecten in huis
Antwoord van saniheat.nl
Beste Peter, Bedankt voor uw 5 sterren. Leuk om te lezen dat u tevreden bent, en in de toekomst uw volgende projecten bij ons wil gaan bestellen. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs
6 mei 2023
Slechts, had gevraagd (was optie die Saniheat.nl bood) om vrijdag te leveren; daar is niet aan gedacht: vond het donderdag, gelukkig in ontvangst genomen door buur.
11 okt 2023
Vlotte service. Had zelf een foutje gemaakt, waar ik mail voor opmaakte. Deze werd vlot behandeld en mijn fout werd door de medewerker vlug verbeterd.
21 aug 2023
Prima Service. Bij de bestelling ontbraken 2 haakjes die ik (ook) had besteld. Ik heb hierover gemaild en 1 dag later zijn deze alsnog toegestuurd.
29 aug 2023
Beste Inge, Bedankt voor u review en 5 sterren. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs.
31 aug 2023
Op tijd geleverd. Ook de nacontrole of iets beschadigd is was perfect. De mail over het tijdstip van levering was netjes op tijd. Super ga zo door.