Tjinstoko.eu- Logo - Beoordelingen

Tjinstoko.eu

827 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.545 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2022
Tjinstoko.eu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 aug 2023
Breed assortiment. Ze zijn goed op de hoogte wat de vraag van de consumenten zijn. Goede service. Één product was niet leverbaar in de zelfde week is het geld terug gestort. Top. De levering was snel. Jammergenoeg kan ik niet kiezen door welke koerier dienst bezorgd moet worden. PostNl had mijn bestelling bezorgd en super onbeschoft zonder iets te zeggen smijt hij de grote doos van ruim 30kg op de stoep voor mijn huis! Met moeite sleep ik de doos naar binnen terwijl ik Reuma heb. Mijn pindasaus is opengescheurd en kruimels in de doos. Hierdoor ben ik geneigd om bij ander winkel te bestellen waar ik wel de bezorging mogelijkheid kan kiezen.

18 okt 2023
Helaas een teleurstellende ervaring met Tjinstoko.eu. Drie van de vier producten die ik heb ontvangen hadden een verlopen houdbaarheidsdatum. Dit is onacceptabel en heeft mijn vertrouwen in de kwaliteit van de aangeboden producten ernstig geschaad. ---------- Leider eine enttäuschende Erfahrung mit Tjinstoko.eu. Drei von vier Artikeln, die ich erhalten habe, waren abgelaufen. Dies ist inakzeptabel und hat mein Vertrauen in die Qualität der angebotenen Produkte stark erschüttert. ---------- Malheureusement, une expérience décevante avec Tjinstoko.eu. Trois des quatre articles que j'ai reçus étaient périmés. C'est inacceptable et cela a sérieusement entamé ma confiance dans la qualité des produits proposés. ---------- Unfortunately, a disappointing experience with Tjinstoko.eu. Three out of four items I received had expired expiration dates. This is unacceptable and has seriously undermined my trust in the quality of the products offered.
JF
Jeff F.
Losheim am See

Beoordelingen voor Tjinstoko.eu

Fijne webshop , goed verzorgd snel verzonden , bij eerdere bestellingen mocht er iets vertraagd zijn of niet leverbaar wordt je hierover netjes geïnformeerd
21 jan 2024
Omdat ik buiten Nederland woon maak ik gebruik van hun online winkel en ben daar zeer tevreden over. Snelle levering en super goed verpakt.

Goed voor buitenlandse producten

Groot aanbod aan producten die in Nederland vaak moeilijk te krijgen zijn. Netjes verpakt en snelle levering.
WD
18 jan 2024
Hel vlotte levering en de artikelen zijn niet duur en lekker om te gebruiken bij de Indonesische maaltijd
6 jan 2024
Fijne shop, heeft veel producten, levering zou wel iets sneller mogen maar ik ben niet ontevreden
Nooit iets op aan te merken. Alles wordt altijd netjes verpakt en snel verzonden. Mooi aanbod.
Netjes verpakt en op tijd tevens de prijs was gunstig van het product hershey milkchocolate
Foutloze communicatie en snelle, correcte levering. Aanrader, graag tot nog eens.
Mooie producten, vlotte levering, redelijke prijs, wat wil je nog meer.

Goede service!

Goede service, snelle bezorging, en producten in goede staat asngekomen!
ML
Magda L.
Paderborn
Schnelle Lieferung, auch nach Deutschland. Artikel wie beschrieben.

Top !!....bestelling geplaatst en niet…

Top !!....bestelling geplaatst en niet lang daarna snel ontvangen !
PP
Peter P.
Oudheusden

Snel, betrouwbaar en goed.

Duidelijke site met goed en betaalbaar assortiment, snelle levering
Altijd goed en snel, ik bestel er graag Japanse hapjes en noodles.
MA
snelle levering. goed verpakt . overzichtelijke webshop
18 jan 2024
Producten zoals omschreven. Tevreden. Levering op tijd
Snelle levering en lekkere producten dus een aanrader

Goede service

Prettige website, goede service en snelle levering
Snelle en complete levering, zorgvuldige verpakking
CG
Cees G.
Waardhuizen
Snelle levering prima shoppen via de website