LEDlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

LEDlampenkopen.nu
Beoordelingen:

733 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.876 beoordelingen in totaal  

4,73
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
LEDlampenkopen.nu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor LEDlampenkopen.nu

Filter
 Sorteren  
Relevantie
3 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
19 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slaat nergens op!!!! Ronduit slecht.

We betalen voor een lamp 8,99, verzendkosten 6,95 en zonder dat jullie een poging te hebben gedaan om het te leveren moeten we het gaan halen in Gemert???? Terwijl in Boekel een afhaalpunt is. Slecht slecht super slecht. Bestel nooit meer iets bij jullie!!!! Te laat, foute info te duur en te ver weg!!!! Zijn deze morgen bij die winkel geweest in het centrum van Gemert lastig te bereiken is deze vanmiddag pas open!!! Moeten we er weer heen!!!! We zijn een bedrijf en kunnen ons niet met dit soort amateurisme bezig houden. Dit kost ons geld. Wil op zijn minst de bezorgkosten terug, jullie hebben niets bezorgt!!! Dit bericht kregen we 13 juni We bezorgen vandaag je pakket van LEDlampenkopen.nu We zien je graag tussen 13:55 en 15:55 Tot straks! Bezorgadres ALTEIDFrenken Molenstraat 18 5427PV Boekel Afzender LEDlampenkopen.nu Barcode 3SCZKA0416349 Vaak op pad? Stel je bezorgvoorkeuren in. Daarmee bepaal je zélf waar we je pakketten bezorgen als je niet thuis bent: bijvoorbeeld op een afgesproken plek rondom je huis. Stel je bezorgvoorkeuren in. Met vriendelijke groet, Het team van PostNL
Beoordeling melden
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
19 jun 2023
Beste Johan, Ik heb de bestelling er even bij gezocht en het pakket lijkt zoals door ons beloofd netjes op dezelfde dag aan PostNL te zijn overhandigd. Wat er daarna met het pakket gebeurt daar hebben wij helaas geen zicht en ook geen invloed op. Je beoordeling lijkt dan ook meer voor PostNL bedoeld. Onze klantenservice neemt even contact met je op om op zoek te gaan naar een passende oplossing. Groet, team LEDlampenkopen.nu
9 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb 4 GU10 540 8Watt LED lampen besteld Ontvagen (05-09-2023) : 1-540 8 Watt en 3 460 4.7 Watt Te vroeg voor een definitieve beoordeling Zending terug gestuurd. Jammer .. ze hadden aanstaande Zondag meegenomen kunnen worden naar mijn woonlocatie CYPRUS. Nu weken wachten om opnieuw mee te geven.
Beoordeling melden
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
12 sep 2023
Beste Henk, deze melding is per mail door u, door uw zoon en nu ook via een review aan ons doorgegeven. Op de mail van uw zoon hebben wij gisterochtend vrijwel direct gereageerd dat er waarschijnlijk per ongeluk lampen uit de oude en nieuwe batch bij elkaar zijn komen te liggen. Voordat wij nieuwe lampen na kunnen leveren willen wij natuurlijk zeker zijn dat dit wel alle 4 dezelfde lampen en daarvoor zullen wij, zoals ook in de mail aangegeven, de voorraadcontrole in ons magazijn moeten afwachten. Uit uw review begrijp ik dat u of uw zoon de gehele zending al heeft teruggestuurd, dus deze zullen wij na ontvangst netjes crediteren. Erop vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Groet team LEDlampenkopen
23 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Verschillende waardes in titel van het product vermeld t.o.v. de product info

In de titel van het product staan andere waardes vermeld dan in de productomschrijving. Dit is onduidelijk. Na het aangeven kon ik uiteraard wel de producten retour sturen maar wel op eigen kosten.
Beoordeling melden
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
25 okt 2023
Beste klant, de specificaties in zowel de productnaam als de bij de productinformatie komen overeen en zijn bovendien de juiste waardes. Door een drukfoutje staat er een ander wattage op het stickertje van het artikel, maar dit staat ook netjes en duidelijk vermeld bij de productinformatie en is ook aan je uitgelegd op het moment dat je contact opnam. Je hebt dus gewoon het artikel ontvangen wat je besteld hebt en wanneer je je dan bedenkt zijn de retourkosten inderdaad voor eigen rekening. Groet team LEDlampenkopen
25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
de lampen zijn goed, alleen kun je ze niet bevestigen aan de wand, dus ik heb er wel wat op moeten maken, dus het is wel gelukt, maar de bevestiging zou Anders moeten
Beoordeling melden
24 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Met andere transporteur laten bezorgen. Heb lamp vorige week woensdag besteld en het is nu nog niet bekend wanneer hij hier is.
Beoordeling melden
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
25 jul 2023
Beste Ilse, wat vervelend dat je jouw pakketje nog niet hebt ontvangen. Ook zonde om dit via een review te lezen omdat direct contact sneller was geweest. Hiervoor hebben wij een zeer goed bereikbare klantenservice die je graag verder helpt. We zijn te bereiken via mail, chat, Whatsapp en telefonisch. Wat ik kan zien is dat het pakket dezelfde dag ons magazijn al heeft verlaten. Ergens in het proces bij PostNL is het pakket blijven steken. Dat is waarschijnlijk ook de melding die je in de app ziet. Wij gaan hier direct mee aan de slag en onze klantenservice zal daarover contact met je opnemen. In ieder geval excuses voor het ongemak Met vriendelijke groet, Team Ledlampenkopen.nu
22 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Hebben 2 lampen gekocht. Een lamp doet het wel maar schakelt zich niet uit overdag. de andere lamp doet het niet.
Beoordeling melden
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
23 okt 2023
Goedemorgen, wat vervelend om te lezen dat beide buitenlampen niet naar behoren lijken te werken. We kijken graag even met je mee, maar zijn wel van mening dat het schrijven van een review niet de manier is om een klacht te melden. Zo zit jij nog steeds met producten die niet naar wens werken en krijgen wij niet de kans om met een passende oplossing te komen. Wij hebben een zeer goed bereikbare klantenservice die iedere vraag of klacht kundig in behandeling neemt. We zullen vandaag zelf even contact met je opnemen om zo hopelijk alsnog het probleem voor je op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, team LEDlampenkopen.nu
21 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Betaald aan jullie voor bezorging 7euro extra maar komr al 2 dagen eerder zonder vermelding
Beoordeling melden
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
22 mei 2023
Beste Antonia, bedankt voor je feedback. Ik zie inderdaad dat je gekozen hebt voor levering op 22 mei. Ook zie ik dat dit via het systeem is doorgegeven aan onze verzendpartner, maar dat het pakket helaas toch op de 19e is verwerkt en verzonden. Of dit te wijten is aan een technische of menselijke fout kan ik niet zien, omdat het ergens bij de bezorgpartner fout is gegaan. Natuurlijk gaan we dit laten onderzoeken, zodat het in het vervolg hopelijk niet meer fout gaat. Voor nu kan ik niets anders doen dan onze welgemeende excuses aanbieden. Groet, team LEDlampenkopen.nu
16 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Korting geldt niet op meervoudige verpakking. Chatbox niet bereikbaar
Beoordeling melden
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
16 jun 2023
Beste Wim, de welkomstkorting geldt inderdaad niet op bundels, omdat hier al standaard een korting op zit tegenover de losse stuksprijs. Dit staat overigens ook duidelijk vermeld in de welkomstmail. Dat er niet binnen 10 minuten gereageerd wordt op onze chat wil niet zeggen dat de chatbox niet bereikbaar is, maar komt omdat het op dat moment waarschijnlijk net even wat drukker was dan normaal. Groet, team LEDlampenkopen.nu
3 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Betalen voor retour terwijl alles geretourneerd wordt.
Beoordeling melden
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
4 sep 2023
Beste Gert-Jan, bedankt voor je beoordeling. In het geval van een retour, zijn de kosten voor het retour sturen inderdaad voor de klant. Dit staat ook duidelijk zo omschreven in onze retourvoorwaarden en -instructies. Wel is het zo dat je, wanneer je de hele bestelling retourneert, de verzendkosten die je betaald hebt bij het bestellen krijgt terugbetaald. Helaas rijdt de pakketbezorger voor ons ook niet gratis, en zo hebben we beiden 1 keer verzendkosten betaald. Groet team LEDlampenkopen
26 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit van het armatuur kan beter
Beoordeling melden
1 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niets ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
1 apr 2023
Beste Hugo, Zojuist lees ik uw review. Heb even uw track en trace erbij gepakt en kan zien dat uw pakketje al aantal dagen klaar ligt op een pickup locatie bij u in de buurt. Met vriendelijke groet, Team Ledlampenkopen
26 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Belofte nakomen
Beoordeling melden
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
27 sep 2023
Beste KG, helaas bleek dat er door ons externe magazijn bij het verpakken van uw bestelling een fout is gemaakt. Op het moment dat u het manco aan ons gemeld heeft, zijn wij direct aan de slag gedaan om dit te herstellen. U heeft ons aangegeven de lampen uiterlijk vandaag, woensdag, nodig te hebben en daarom hebben wij alles op alles gezet om de lampen vóór vandaag bij u geleverd te krijgen. Wij zijn blij dat dit gelukt is, de lampen zijn immers gisteren bij u bezorgd. Waar mensen werken kunnen nu eenmaal fouten gemaakt worden. Aan ons is het dan om dit op een correcte manier op te lossen en wij zijn dan ook zeker van mening dat wij dit gedaan hebben. We betreuren het dat u een andere mening is toebedeeld, zeker ook omdat u deze review schreef precies een kwartier nádat de lampen bij u afgeleverd zijn. Met hartelijke groeten, team LEDlampenkopen.nu
28 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
30 mei 2023
Beste Paul, allereerst bedankt voor je beoordeling. Het valt ons op dat je ons "slechts" 3 van de 5 sterren geeft, dat is natuurlijk niet waar wij naar streven! Wij nemen feedback van onze klanten altijd heel serieus en willen hier graag wat mee doen om onze service en ons aanbod nog verder te optimaliseren. Helaas kunnen wij met een beoordeling zonder verdere toelichting natuurlijk niet zoveel. Wij zouden dan ook graag horen wat er niet goed bevallen is of wat wij zouden kunnen verbeteren. Hierover mag je ons altijd bellen of mailen! Met vriendelijke groet, team LEDlampenkopen.nu