Het ZilverHuys- Logo - Beoordelingen

Het ZilverHuys

124 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.513 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 feb 2022
Het ZilverHuys voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 apr 2024
Zeer goede service, zeer mooie artikelen, zeer mooi graveerwerk, zeer goede verpakking van de artikelen. Niets dan lof!!

29 jun 2023
Ik vond het doosje er beetje goedkoop uit zien! Dekseltje zit heel los.
YS

Carla V.
Dordrecht
Prachtig bestek en heel mooi gegraveerd Binnen 3 dagen in huis
9 mrt 2024
Dank je wel voor de mooie recensie. Heel veel plezier met het mooie kinderbestekje. Groetjes Angelique Het ZilverHuys
24 feb 2024
Mooi kinder bestek en vriendelijk geholpen. Snelle levering.
Dank je wel voor de mooie beoordeling. Groetjes Angelique Het ZilverHuys
Zag er heel verzorgd uitven op tijd geleverd
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, Veel plezier met het mooie Zilverstad bestekje Beer met hart voor jullie kleinkind. Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
Snelle levering en prachtig ingepakt
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, Veel plezier met de mooie Nijntje Dwarslepel. Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
Snelle levering en prima product.
9 mrt 2024
Dank u wel voor de mooie beoordeling. De Engelse oldtimer zal zeker stralen in de kast en snel gevuld worden met spaar centjes. Groetjes Angelique Het ZilverHuys
Dank je wel voor de 5 gouden sterren! Groetjes Angelique Het ZilverHuys
24 feb 2024
Dank je wel voor de 5 gouden sterren. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys

Prima!

Bestelling verliep geheel naar wens, cadeautje (spaarpotje, gegraveerd, voor kleinkind) is prachtig!
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, Wat zal de mooie Nijntje Spaarpot met gratis Naam gravering mooi staan te stralen bij de kleine deugniet op de kast . Veel spaarplezier Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
De snelle afhandeling, keurig verzorgd en ingepakt, ruim op tijd binnen. bedankt!
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor deze mooie woorden Veel plezier met het mooie Zilverstad bestekje Natuurvriendjes Heeft u de bijpassende Spaarpot Rups en Lieveheersbeestje ook gezien? Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
Snel geleverd, zeer net gegraveerd
Dank u wel voor deze mooie Woorden. Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank je wel voor je beoordeling. Veel plezier met het kinderbestekje Dieren. Angelique
31 mei 2023
Ik heb nu voor alle 5 mijn kleinkinderen een rammelaar en bestekset gekocht omdat het van goede kwaliteit is en betaalbaar en hele goede service ik had de eend rammelaar besteld maar die was niet leverbaar en ik werd netjes opgebeld of het ook de zwaan mocht zijn voor mij geen enkel probleem top service
23 jun 2023
Dank je wel voor de mooie beoordeling, Super leuk te lezen dat alle kleinkinderen zo mooi verwend zijn door oma met hun eigen rammelaar en bestekje. Lieve groetjes, Angelique Het ZilverHuys
17 nov 2023
dat de collega extra belde om de tekst te checken ... Super leuke optie om het te laten inpakken en kaartje erbij deze moest toevallig naar Australië opgestuurd worden dus was die al meteen klaar voor verzending ;-) en snel geleverd.
26 nov 2023
Bij twijfel bellen we altijd even na. Gelukkig mag dit Rupsje nooit genoeg wel Australië in en kan de kleine man straks heerlijk met zijn eigen kinderbestekje eten. Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
10 nov 2023
Elke bestelling die wij doen wordt zorgvuldig en vlot afgehandeld. Er zijn inmiddels heel wat muziekdoosjes besteld. Hiervan genieten de kinderen en dientengevolge ook de ouders.
11 nov 2023
Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Met veel plezier graveren we de Nijntje muziekdoosjes voor jullie collega's. Een prachtig en dierbaar kraamgeschenk Angelique Het ZilverHuys
28 mei 2023
Keurig volgens verwachting geleverd. Gravering was in mooie sierletter gedaan en in cadeauverpakking dat het echt afmaakt.
23 jun 2023
Dank je wel voor de mooie beoordeling. Groetjes Angelique Het ZilverHuys

Cadeautje

Toen ik het doosje open maakte kwam er een prachtig ingepakt cadeautje tevoorschijn. Daar werd ik echt blij van, bedankt!
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, Een glimlach op het gezicht van de klant dat is waar ik het voor doe. Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
8 jun 2023
Iets beter aangeven op de site wanneer jullie gesloten ( op vakantie) zijn. Het resultaat was prachtig!
11 jun 2023
Dank u wel voor de beoordeling, het is altijd lastig om het op een juiste manier aan te geven. we waren slechts 6 dagen op vakantie sinds 3 jaar. Om het iets langere wachten te verzachten had ik een leuke korting van 10% op de kinderbestekje en natuurlijk de gratis gravering. Graag tot een volgende keer. groetjes Angelique

Het juiste adres voor een mooi geschenk

Snelle behandeling en goede communicatie. Leuk ingepakt en goed verstuurd
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, Veel plezier met het mooie Zilverstad bestekje Bosdieren met gratis gravering een geschenk voor het leven. Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
23 dec 2023
Snelle levering, mooi ingepakt in cadeaupapier
Dank u wel voor deze mooie Woorden Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
25 okt 2023

Snelle en attente service

Ik had gegraveerd kinderbestek besteld. Bij de bestelling had ik niet doorgeven dat het een cadeau was, maar alles werd netjes ingepakt verstuurd en het persoonlijke berichtje was met de hand geschreven en werd binnen enkele dagen geleverd.
11 nov 2023
Dank u wel voor deze mooie beoordeling en de lieve woorden. Elke bestelling is voor een bijzondere gelegenheid en dat heeft liefde en aandacht verdiend. Groetjes, Angelique Het ZilverHuys