Het ZilverHuys- Logo - Beoordelingen

Het ZilverHuys

124 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.513 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 feb 2022
Het ZilverHuys voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 apr 2024
Zeer goede service, zeer mooie artikelen, zeer mooi graveerwerk, zeer goede verpakking van de artikelen. Niets dan lof!!

29 jun 2023
Ik vond het doosje er beetje goedkoop uit zien! Dekseltje zit heel los.
YS
Yvonne S.
Nijmegen

Beoordelingen voor Het ZilverHuys

25 sep 2023
Goede service, bv de naam was een beetje verwarrend omdat het voor een jongen en meisje kon zijn! Dan nemen ze de moeite om je te bellen voor dat ze het verpakken en verzenden 👌🏼
27 sep 2023
Dank je wel voor de mooie beoordeling. Kleine moeite om even na te bellen voor de bijpassende strik, ik doe het met liefde. Lieve groet, Angelique Het ZilverHuys

Zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en het resultaat. Heel fijn dat het ingepakt was, helaas zat er een kerstverpakking omheen en was het voor een verjaardag.
Dank u wel voor de mooie beoordeling, Groetjes Angelique Het ZilverHuys

Super tevreden.

Mooi tandendoosje met prachtige gravering. Supersnel geleverd nadat even per telefoon contact werd opgenomen om te checken of de datum voor de gravering klopte.
16 dec 2023
Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Angelique Het ZilverHuys
3 dec 2023
Het contact opnemen om te vragen of ik echt geen naam gegraveerd wilde hebben. Zeer attent!!! Persoonlijk contact en het mooie inpakken!! Fantastisch!
3 dec 2023
Dank je wel voor deze mooie beoordeling, Ik bel altijd even om zeker te weten dat er geen gravure op moet. Lieve groetjes Angelique Het ZilverHuys
Er wordt goed met je meegedacht. Bijvoorbeeld over de gravering. Ze leveren altijd keurig op tijd. En het cadeau is mooi ingepakt.
16 dec 2023
Dank je wel voor de mooie beoordeling, Wij zijn heel blij met onze vaste klanten, ik heb de vaste klanten korting voor u ingeschakeld. Lieve Groetjes Angelique Het ZilverHuys
10 aug 2023
Dit is de tweede bestelling die ik gedaan heb. Er wordt veel zorg aan besteed. Jullie nemen je werk serieus, ga zo door.
21 aug 2023
Dank je wel, ik vind het leuk om extra zorg te besteden aan de bestellingen. elke bestelling is een geschenk groot of klein. Lieve groetjes Angelique Het ZilverHuys
Zeer tevreden over het product en de afhandeling door de klantenservice na telefonisch contact over de graveer tekst.
9 aug 2023
Dank u wel voor deze positieve boordeling. Groetjes Angelique Het Zilverhuys
28 okt 2023
De enorme klantvriendelijkheid en altijd goed bereikbaar. Tevens het persoonlijke contact! Altijd heel prettig.
11 nov 2023
Dank u wel voor deze mooie recensie, ook al zit er een internet afstand tussen ik probeer het wel persoonlijk te maken. van begin tot eind verzorg ik met liefde de bestelling voor elke bijzondere gelegenheid. Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
4 sep 2023

Goed persoonlijk advies en prima product.

Goed persoonlijk advies. Prima product. Snel gegrafeerd en snel verzonden. Binnen enkele dagen in huis.
21 sep 2023
Dank je wel voor de mooie woorden. Wat zal er lekker gesmikkeld worden met dit leuke bestekje. Groetjes Angelique
19 nov 2023

Top!

Het was weer een prettig gesprek met Angelique bij het plaatsen van mijn bestelling.
26 nov 2023
Lieve mevrouw, Ik vind het altijd heel bijzonder dat u zo aan alle kleine kindjes in uw familie denkt. En ze allemaal stuk voor stuk een echt persoonlijk geschenk geeft. Met veel plezier en liefde maken we ook voor deze kanjers hun geboorte geschenk in orde. Liefs, Angelique Het ZilverHuys
1 jan 2024
Alles naar mijn wens en een snelle levering Genoeg leuke keuzes
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor deze mooie beoordeling, Veel plezier met het deze leuke Herbie Spaarpot. Groetjes, Angelique Het ZilverHuys
Altijd mooie spullen en met liefde gemaakt en ingepakt
16 dec 2023
Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Wat zal er lekker gesmikkeld worden met dit prachtige bestekje op Reis. Helemaal leuk om straks centjes te gaan sparen in de auto spaarpot of het vliegtuig. ook deze worden gratis gegraveerd. Tot ziens! Angelique Het ZilverHuys
25 mei 2023
Mooi produkt, gravure prima. Snelle levering !!
28 mei 2023
Dank u wel voor de mooie gouden sterren en de foto! Heeft u ook de Voertuig bestekjes gezien...met vliegtuigjes erop. Groetjes Angelique Het ZilverHuys
15 mei 2023
Super mooi gegraveerd. Netjes op tijd bezorgd
18 mei 2023
Dank u wel voor de mooie beoordeling. De spaarpot ABC heeft een leuke aanvulling gekregen het fotolijstje ABC en ook deze graveren we natuurlijk gratis. Wat een leuke set zo, Groetjes Angelique Het ZilverHuys
Mooi bestekje, leuk verpakt als cadeautje!
16 dec 2023
Dank je wel voor de mooie beoordeling. Dit bestekje Nijntje Dierentuin met gratis gravering is leuk te combineren met de Nijntje Spaarpot. het Tandendoosje Nijntje of 1 van de Leuke fotolijstjes van Nijntje Graag tot een volgende keer, Groetjes Angelique Het ZilverHuys
9 jun 2023
Snelle vlotte levering . Leuk verpakt !
11 jun 2023
Dank u wel voor de mooie beoordeling, Heeft u ook de voetbal schoen of de voetbal spaarpot gezien, die maken de set met het FC junior bestekje echt af. groetjes Angelique Het ZilverHuys
25 dec 2023
Snelle service. Denken goed mee
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank je wel voor deze mooie beoordeling, Graag gedaan nu kunnen de kleintjes lekker smikkelen met hun mooie Zilverstad bestekje Bosdieren. Een top geschenk voor jullie collega's Groetjes, Angelique Het ZilverHuys

Mooie kandelaar

De kandelaars waren erg mooi
Dank je wel voor de mooie beoordeling. Groet Angelique
Super snel thuisbezorgd
11 jun 2023
Graag gedaan, bedankt voor de 5 gouden sterren. Vele poets plezier en we hebben nog veel meer goede onderhoudsproducten voor sieraden van Town Talk. Groetjes Angelique Het ZilverHuys
Alles netjes geregeld
Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Groetjes Angelique Het ZilverHuys