betersport.nl- Logo - Beoordelingen

betersport.nl

698 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.152 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jul 2019
betersport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Was beetje huiverig om te bestellen omdat er ook veel negatieve recensies stonden. Maar na bestelling meteen overzichtelijke bevestiging ontvangen. Levering was vrij snel. Enige jammere is dat er op een paar punten flinke krassen al op de buizen vd trampoline zaten, verf compleet weg… de doos was ook flink beschadigd. En ik weet niet of dat zo is verzonden of dat het aan het transportbedrijf ligt… maar daar baal ik wel van, want los van de zwaar beschadigde doos, was het verder wel goed verpakt. Heb dit verder niet met ze opgepakt, omdat we de trampoline nu echt moesten opzetten. Dus ik weet niet hoe ze dit zouden oppakken. Kan geen oordeel over klantenservice geven dus maar op gemiddelde score gezet.

14 jun 2023
Crosstrainer is prima kwaliteit, heel degelijk. Telefonisch vriendelijk te woord gestaan, ze proberen goede service te leveren, maar zijn daarin helaas ook afhankelijk van transportbedrijf en installatiebedrijf. Levering ging rommelig, het koste wat telefoontjes om het product geleverd te krijgen. En daarnaast is 1 heel groot pak van 79 kilo niet in je eentje naar binnen te krijgen. Het zou fijn zijn als zo'n groot apparaat in een paar kleinere en iets lichtere pakken aan particulieren werd bezorgd. Aan de inhoud van de verpakking te zien had dat prima gekund. Installatie was ook pas later dan aangevraagd, de order was niet bij het installatiebedrijf binnengekomen. Ook dat koste wat telefoontjes en regelwerk.

Beoordelingen voor betersport.nl

14 jan 2024
13 jan 2024
6 jan 2024

Slechte service

Een dag voor de bezorging wordt er een mail verzonden waarin staat dat het product over de eerste drempel wordt geleverd, idem bij flatgebouwen (dus niet de 1e drempel van de woning zelf). Hierover gebeld naar het bedrijf, daar het ging om een doos van 80 kg. Te horen gekregen dat er een mail is verstuurd waar het in staat en dat de zending geweigerd kan worden. Gevraagd om mee te denken, maar men kon niets doen. Gevraagd hoe dit werkt met oudere klanten en hoe zij dit moeten oplossen. Geen concreet antwoord op gekregen. Uiteindelijk heeft de chauffeur een uitzondering gemaakt en het pakket over de eerste drempel van mijn woning gezet, hiervoor wat te drinken meegegeven. Product is prima en werkt naar behoren. De service echter is zwaar ondermaats. Dit was de eerste en direct de laatste keer dat ik hier bestel. De producten worden ook elders aangeboden, bijvoorbeeld via bol.com o.a. de bezorgers aldaar bezorgen het wel in de woning. Iets om rekening mee te houden.

Geen nieuwe toestel

Over levering van toestel geen klachten, maar het was duidelijk zichtbaar dat het geen nieuwe toestel is, dit was duidelijk te zien aan de krassen aan bepaalde onderdelen. Heb besloten om toestel te houden omdat het te veel moeite zou kosten om alles weer ingepakt te krijgen, of ik in de toekomst ooit nog een bestelling bij betersport.nl plaatst is nog maar de vraag
Snellere feedback op klantenvraag, want gekochte Fit bike 5 werkt (nog) niet. Irrelevante wedervraag na heldere vraag: maak een filmpje
Hometrainer niet compleet en nu, 2 weken later, resterende artikelen nog niet ontvangen