betersport.nl- Logo - Beoordelingen

betersport.nl

698 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.152 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jul 2019
betersport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Was beetje huiverig om te bestellen omdat er ook veel negatieve recensies stonden. Maar na bestelling meteen overzichtelijke bevestiging ontvangen. Levering was vrij snel. Enige jammere is dat er op een paar punten flinke krassen al op de buizen vd trampoline zaten, verf compleet weg… de doos was ook flink beschadigd. En ik weet niet of dat zo is verzonden of dat het aan het transportbedrijf ligt… maar daar baal ik wel van, want los van de zwaar beschadigde doos, was het verder wel goed verpakt. Heb dit verder niet met ze opgepakt, omdat we de trampoline nu echt moesten opzetten. Dus ik weet niet hoe ze dit zouden oppakken. Kan geen oordeel over klantenservice geven dus maar op gemiddelde score gezet.

14 jun 2023
Crosstrainer is prima kwaliteit, heel degelijk. Telefonisch vriendelijk te woord gestaan, ze proberen goede service te leveren, maar zijn daarin helaas ook afhankelijk van transportbedrijf en installatiebedrijf. Levering ging rommelig, het koste wat telefoontjes om het product geleverd te krijgen. En daarnaast is 1 heel groot pak van 79 kilo niet in je eentje naar binnen te krijgen. Het zou fijn zijn als zo'n groot apparaat in een paar kleinere en iets lichtere pakken aan particulieren werd bezorgd. Aan de inhoud van de verpakking te zien had dat prima gekund. Installatie was ook pas later dan aangevraagd, de order was niet bij het installatiebedrijf binnengekomen. Ook dat koste wat telefoontjes en regelwerk.

Beoordelingen voor betersport.nl

Ik had twee dumbells besteld. Er kwam er maar 1 binnen en zonder gezeur werd er direct een nieuwe gestuurd. Ik was bang dat ik moest gaan bewijzen dat ik er geen twee had gekregen. Snel en vriendelijk geholpen. Klinkt gek dat ik dan 5 sterren geef misschien maar een foutje kan gebeuren. Het gaat erom hoe een bedrijf het oplost. Erg tevreden!
14 okt 2023
Zijn bereikbaar, geen oplichters, moeten wel toelichten dat hun dumbells en halterschijven alleen met elkaar samen gaan. Er is geen mix amd match mogelijk met anderen merken die dezelfde diameters in boorgaten hebben (bijv: 30mm boorgat schijven van domyo's passen niet op de 30mm dumbell van betersport)
MD
31 okt 2023

Ik ben geweldig geholpen.

Ik ben geweldig geholpen door Betersport. De defecte loopband is na een week, zoals beloofd, gerepareerd terug ontvangen en er is nog meer vervangen dan gevraagd is en dat voor een hele nette prijs. Ook de directe communicatie met een medewerker verliep op een hele prettige wijze. Al met al Super dus.
Ik moest de loopband helaas retour doen omdat ivm mijn ziekte de band te snel liep. Het begon bij 1.0 en kon niet lager. Dus zet zulke info bij de beschrijving, om teleurstelling te voorkomen. Moesten de loopband met 3 man naar boven brengen en toen kon het na het in elkaar zetten weer naar beneden.
Verwarring bij de start van de montage: het geleverd pak losse schroeven en ringen klopte niet volledig met de pagina met schroeven en ringetjes in de handleiding. Gelukkig, de ontbrekende schroeven en ringen bleken al in het frame te zitten. Daarna was de montage eenvoudig.
8 sep 2023
Crosstrainer defect na korte tijd. reactie naar spareparts traag en montagevideo niet voorhanden, nadien aanzienlijk betere reactietijd, maar alles samen crosstrainer toch 1.5 maand niet kunnen gebruiken. zou beter zijn wanneer iemand ter plaatste zou kunnen komen repareren.
JJ
Jim J.
Halderberge
30 sep 2023

Focus Fitness Jet 5

Product zoals omschreven Prijs/kwaliteit verhouding netjes Degelijk Miste wel wat info: Gebruik van computer en/of instellingen Geen info over onderhoud Heb hierover wel gemaild (netjes beantwoord binnen 1 dag) Verder voldoet het apparaat aan mijn/onze verwachtingen
23 aug 2023
Trampoline besteld met safetynet. Safetynet werd pas geleverd na een paar keer bellen, maar de trampoline was kennelijk niet op voorraad. Na meerdere keren wederom zelf bellen kreeg ik te horen hoe het proces verder zou verlopen. Slechte communicatie
14 mei 2023
Het product is goed maar ik hoor dat de servies zo goed moet zijn daar heb ik anderen ervaring mee als ik een formulier in vul en door stuur en nog eens bel waar ik afgescheept wordt en geen reactie krijg op de brief heb ik mijn vragen erbij
9 mei 2023
Snelle levering en samenwerking met Zoofy .. voor monteur .. die beleefd was .. maar eigenlijk geen hometrainer in elkaar had gezet .. tis wel gelukt maar wieltjes aan de verkeerde kant gezet .. hebben dat zelf eenvoudig gekorrigeerd
18 aug 2023
Bij aflevering van FIT BIKE RIDE 5 bleek de display een barst in te zitten .Na een E-MAIL naar Betersport krijg ik bericht dat ze een nieuwe display verzenden naar mijn adres,.binnen een paar dagen geregeld. zeer goede service.
20 okt 2023
Persoonlijke communicatie en snel! Vragen per mail werden persoonlijk door collega’s beantwoord op een fijne, snelle en duidelijke manier. Service is top. Raad iedereen aan om hier je spullen te bestellen.
Handleiding om apparaat in elkaar te zetten is goed, maar zelfde handleiding voor bediening zwaar onvoldoende. Op internet op aanvullende handleiding gevonden, die moeten jullie er bij de aankoop bij doen!
16 nov 2023

Loopband stuk

Heb een tredmill die behoorlijk oud is en waar de elektronische sturing sturing stuk is gegaag. Het betersport support team heeft vlug een reserve sturing kunnen vinden. Alles werkt weer zoals het hoort.
Snelle proces van aankoop tot levering. Enige minpunt dat de bezorger ons niet eens wil helpen met optillen tot aan onze gangpad. Een klein beetje vriendelijkheid daarin zou enorm verschil maken.
Snelle levering, goede kwaliteit. Duidelijke website. Verpakking mocht beter. Doos was aan beide uiteinden open, waardoor het gekochte product er al bijna uitviel bij het in ontvangst nemen.
25 mei 2023

Hometrainler Ride5

Perfecte "hometrainer Ride 5" snel en goed geleverd. Goede kwaliteit, stevig en makkelijk in gebruik. Een aanrader voor iedereen die wat beweging nodig heeft. Wordt door ons beide gebruikt.
Betersport heeft een goede prijs / kwaliteit verhouding. Op de website zijn voorts prima tips over sporten te vinden. Verder is de bestelde roeitrainer keurig op tijd en snel afgeleverd.
26 jul 2023
Contact met Ruben. Ik had een defect aan een 2e hands toestel. Samen kunnen vaststellen wat het probleem was, en een dag later vervanging al binnen. Toestel werkt weer. Zeer fijn.

Snelle, zeer klantvriendelijke afhandeling.

Vraag over reserveonderdeel werd heel snel beantwoord. Veercassette roeitrainer werd keurig afgeleverd en heb ik zelf kunnen vervangen. Prima klantvriendelijk afhandeling.