WoodWatch- Logo - Beoordelingen

WoodWatch

311 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.813 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 mrt 2017
WoodWatch voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jun 2023
Wat een prachtige, wondermooie horloge. Ik ben ontzettend onder de indruk van de kwaliteit. Extra fijn is de persoonlijke gravering wat het geschenk een extra emotionele meerwaarde geeft. Dit is er eentje om levenslang te koesteren. Aanvankelijk was ik wat terughoudend mbt de prijs. Maar deze is zijn geld zeker meer dan waard. Het ecologische aspect waar Woodwatch, net als wijzelf zo hard voor staan, zorgt ervoor dat dit een geschenk is geworden die in meerdere lagen van ons bestaan plezier en voldoening schenkt. Ook dank voor de snelle levering. Dit is een aanrader. Wij shoppen hier zeker nog.

2 jul 2023
De producten zijn prachtig mooi en van prima kwaliteit. Het wordt echter vervelend als een bestelling niet compleet is. Het koste me bijna een week om ze te pakken te krijgen, ze reageren alleen op een live chat. Ik heb ook gebeld, maar kreeg daarna op de chat te horen dat ze geen telefoonnummer hebben. (?). Mail gestuurd, ook geen reactie en ook op de whatsapp helemaal niets. Vervolgens was de dame nog trots op haarzelf ook dat er nu wel binnen een minuut werd gereageerd. Uiteindelijk moest ik vervolgens nog bijna een week wachten totdat ik het ontbrekende onderdeel heb gekregen. Ook mijn man heeft wat besteld en hij kreeg een gratis houten doosje er ook niet bij. Weer van alles geprobeerd en wederom nergens reactie op. Dus als je heeeeeeel veel geduld hebt, moet je hier zeker bestellen. Ik denk dat ze pas reageren op het moment dat ik negatief op de sociale media mijn verhaal ga doen…..

Beoordelingen voor WoodWatch

Heel mooi horloge en snelle levering

Leuke verpakking en snelle levering. Het horloge is super mooi en zoals verwacht!
Antwoord van WoodWatch
Bedankt voor je positieve review Julia!

Beautiful

I gifted it to my boyfriend and he loves it. It's really pretty
Antwoord van WoodWatch
Thank you for your positive review!
Perfect volgens de beschrijving. Dit nu al voor de 2de keer.
Antwoord van WoodWatch
Bedankt voor je positieve review Pieter!
Je krijgt wat je besteld , mooi licht horloge

Top!

Mooie site, mooi product en goeie service!
Bedankt voor je positieve review!
Prima en snelle bestelling.
Bedankt voor je positieve review!

Op jullie kunnen we rekenen.

Dat was een kerstcadeau voor onze zoon. Met grote spijt konden we hem niet geven daar dit pakketje verloren gegaan is bij het opsturen. Maar tot grote dank aan jullie hebben jullie het nodige gedaan om hetzelfde cadeau opnieuw naar ons toe te versturen. En konden we hem dit prachtig geschenk toch geven als nieuwjaarscadeau en zagen we zijn mooie glimlach glinsteren in het uurwerk.
Antwoord van WoodWatch
Bedankt voor je positieve review Kevin!
Derde horloge hier gekocht voor m’n man. Vind ze zo mooi en elke keer weer net wat anders. Heb hem deze keer laten graveren want kreeg je als actie en dat is toch fantastisch. Ook de armband die ik er bij heb gekregen met kerst is echt prachtig. Vind het een fantastische winkel met liefde voor de bomen. Heel blij mee.
Antwoord van WoodWatch
Bedankt voor je positieve review Lonneke!
JV
Jan V.
Arkel
ik had een Woodwatch zonder gravering besteld, de andere dag toch met gravering besteld. de eerste was al in uitlevering en kon ik zonder problemen snel terug sturen. de gegraveerde is in een week geleverd, ook hadden wij het betaalde bedrag van de eerste snel terug. meer als prima geregeld
Antwoord van WoodWatch
Bedankt voor je positieve review Jan!
Hallo mensen Niks op aan te merken op de verzending . Vandaag besteld morgen in huis super Het is een prachtige hologe.4 februari krijgt hij hem voor zijn verjaardag.Dus even afwachten wat hij er van vindt
Antwoord van WoodWatch
Bedankt voor je positieve review Carla!
Twee horloges gekocht. Zien er erg mooi uit. De één in een mooie houten verpakking. Alleen jammer dat ik verschillende graveringen heb doorgegeven, maar bij beide horloges dezelfde gravering is gedaan.
Antwoord van WoodWatch
Hi Ruud! Bedankt voor je review en feedback, mocht je de verkeerde gravure hebben ontvangen, stuur ons dan vooral even een berichtje zodat we met je mee kunnen kijken.

Snelle levering van prachtig uurwerk.

Snelle levering. Zelfs met een inscriptie.Heel mooi horloge. Heel persoonlijk gemaakt door het ingegraveerde op de onderzijde horloge. Ik zoude site zeker aanbevelen.

Hele tevreden

Het contact na het vastlopen van de betaalpagina was super snel en behulpzaam. De kwaliteit van het horloge is ook heel goed
Bedankt voor je positieve review!
Weer mooi klokje, hele collectie compleet van de Legacy X. Mooie klokje in 3 kleuren zwart, blauw, groen. Snelle levering.
Bedankt voor je positieve review!
Mooi horloge, snel geleverd en heel fijn dat er materiaal wordt meegeleverd om het horloge kleiner of groter te maken
Bedankt voor je positieve review!
Hallo Ik vond het een zeer snelle levering Het product is zeer licht en zit ook heel lekker om de pols

Snel binnen en prachtig.

Het horloge was de volgende dag al binnen. Het is een heel mooi horloge.
Bedankt voor je positieve review!
Super snelle levering smiddags besteld volgende dag in de brievenbus.👍🏻
Antwoord van WoodWatch
Bedankt voor je review Andre!

Blij!

Goede service en heel mooi verpakt! Het horloge ziet er prachtig uit.
Antwoord van WoodWatch
Bedankt voor je positieve review Lieke!