Lucardi Juwelier Haarlem Noord

22 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden57 beoordelingen in totaal

Leuke dames die je helpen het juiste sieraad uit kiezen , en een geweldige , verzilverde spaarpot kunnen kopen voor mijn 5de ..achterkleinkind . Ik ben op leeftijd en dan is er altijd een pracht herinnering aan (overgroot oma ) en is betaalbaar voor mijn kleine aow met klein pensioen 👍👍👍

15 jul 2023
Mooie aankoop van 84€ maar mijn punten van het oude spaarsysteem zijn foetsie. Dus volle mep betalen. Verder was de service erg matig, het was duidelijk de bedoeling dat ik weer snel vertrok.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Haarlem Noord

Mijn dochter heeft haar 2de gaatje laten schieten. Vriendelijke mevrouw en keurig gedaan. Blije dochter dus😀
19 apr 2024
super vriendelijke behulpzame kundige dames
21 apr 2024
Aardige dame, heeft mij goed geholpen.
17 apr 2024
19 mrt 2024

Mooie, overzichtelijke winkel. Klantvriendelijk!

Mooie, overzichtelijke winkel. Leuke betaalbare producten. Klantvriendelijk personeel
23 mrt 2024
Zeer on klant vriendelijk Geholpen slechte service . Gen. Cronjestraat Haarlem
Hele goede bedienig heben tijd voor je en keurige verkoopster alle lof ik koop er graag
Klantvriendelijke medewerkster en behulpzaam.
10 feb 2024
Ben naar twee andere fiscale geweest Zaandam kon ons niet helpen zij zegt kom volgen week terug te komen Haarlem wist er niets van en stuurde ons naar huis om zelf op de computer te kijken . gelukkig kon in de cronjestraat139 ons super goed geholpen .
Het meisje stond alleen en bleef echt zö vriendelijk.Ook naar andere klanten toe.Koester deze meid,ze is geweldig.
10 feb 2024
Goed geholpen fijne winkel
Heel goed en fijn geholpen
Super ervaring gehad. Mijn ring was in de winkel niet beschikbaar, vriendelijke dame heeft hem voor mij besteld. Zij heeft mij persoonlijk gebeld om te zeggen dat hij binnen was.
7 okt 2023

Fijne winkel met fijn personeel.

Mooie ring gekocht en keurig geholpen en geadviseerd door verkoopster, leuke kleine winkel waar je op gemak de artikelen kunt bekijken, ik kom hier graag.
16 dec 2023
Prima geholpen. Genoeg keuze voor gouden simpele kettingen waar ik verschillende hangers mee kan dragen.
Vriendelijk personeel! Geven je de ruimte om rond te kojken. Behulpzaam bij het kiezen!
Goed geholpen. Ondanks drukte in de winkel wordt alle tijd voor je genomen.
21 okt 2023
Vriendelijk geholpen, alle tijd voor mij genomen. Top
15 sep 2023
Goed en snel geholpen en een vriendelijke verkoopster