vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.315 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

Slechte omschrijving van producten niet waarheid
Ik heb nog niets ontvangen
CW
C w.
Breda
10 feb 2024
Nog niet gekregen
11 jul 2023

De concurrent!!

Heb een spierziekte en daarom speciale schoenen met ortheses! Maar voor in huis zocht ik instappers met bandje over de voet en met gladde zool waar ik niet op kan “stuiteren”ik naar eerste beste winkel naar binnen . FA.. Nelson! Uitgelegd wat de bedoeling was, ze begreep mijn probleem, liep even naar achteren en kwam terug met ja zo waarlijk het boekje van Vamos! Kijk zei ze”weet zeker dat U daar moet zijn!! De concurrent is geen boeman, denkt mee met iemand die iets zoekt! Vamos heeft het inderdaad waar gemaakt! Echt moeilijke voeten gewoon Vamos!
13 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en de meegestuurde afbeeldingen. Hartstikke fijn dat deze schoenen voor u een uitkomst zijn! Wij wensen u veel plezier met uw schoenen. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
Ik kocht schoenen in de aanbieding, ontving per ongeluk de verkeerde. Bij het terugsturen vroeg ik om de juiste met de oorspronkelijke korting dit lukte volgens hun niet zonder account wat ik raar vond na wat mail contact kreeg ik opeens geen reactie meer en had ik het geld al terug gestort gekregen. Later ontdekte ik dat de korting nog geldig was en bestelde opnieuw, zonder korting. Uiteindelijk ontving ik de schoenen, maar de kwaliteit viel tegen.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat jammer om te horen dat kwaliteit niet was wat u er van verwachte. Wij hopen u een volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Vamos
HD
hilda d.
leeuwarden
17 mei 2023
daar ik twee nieuwe kneeien heb en veel pijn. door zenuwbeschadiging geen gevoel en balans probleem heb. en dat met goede schoenen een enorm stuk minder is . de schoenen geven goed steun en zijn iets breder. heel comvertabel ,kwaliteit is ook heel goed. na vier jaar lopen ze nog steed goed .en vind het ook heel prittig dat een betaal regeling mogelijk is ,waardoor ik op goede schoen kan lopen. ben heel tervreden over de schoenen van vamos.
17 mei 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat onze schoenen u nog enig comfort bieden. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Vamos
HH
H H.
Asten
10 sep 2023
Meer schoenen voor gevoelige voeten en meer variatie het boekje staat vol schoenen maar voor brede voeten en gevoelige voeten weinig. ik ben daarom naar een andere firma overgestapt die ze wel hebben ondanks dat ik al meer dan 25 jaar klant ben. en ik hoef niet bijna elke dag een aanbieding of reclame te hebben. Als ik een paar schoenen heb gekocht krijg je meteen een aanbieding of korting aangeboden die is maar beperkte tijd geldig.
11 sep 2023
KK
2 aug 2023
Ik had een tijdje geleden Vamos schoenen besteld. Helaas ze paste niet.Ik kwam door de podoloog erachter dat mijn voeten een halve maar groter waren geworden. De zelfde schoenen weer opnieuw een halve maat groter besteld en ik was helemaal blij.Waar ik ook blij om ben is dat ik in 3 keer kan betalen. Wat ik wel als een puntje wil aankaarten is dat de verzendverpakking wel enorm groot is. Maar verder hoor je mij niet. Gr Koosje
3 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
6 okt 2023

Wat jullie kunnen verbeteren is de…verpakking

Wat jullie kunnen verbeteren is de verpakking dat vind ik hopeloos.Ik ben wat oudere leeftijd en er is nergens op de verpakking te zien waar je hem moet openen dit moet beter kunnen heb het bij andere online schoenen ook niet.Ik vind dit wel een punt van aandacht omdat jullie collectie heel goed is maar voorlopig bestel ik het niet meer de buitenverpakking ten opzichte van de doos is veel te groot er is veel ruimte over.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de verpakking. Met vriendelijke groet, Team Vamos
30 sep 2023

ik kreeg de verkeerde kleur schoenen...uiteindelijk hou ik ze.

ik kreeg de verkeerde kleur schoenen.. Ik vroeg aan de telefoniste.....waarom....Oh zei ze ''verkeerd ingepakt...., ik vroeg hoe bedoel je. Zij antwoorde, gewoon verkeertd ingepakt. Ze zei, stuur maar terug......geen sorry.....voor een schoen boven de 130 euro. Ze had wel kunnen zeggen, ik laat het ophalen bij U. Ik heb nu bruin i.p.v. Dennengroen. Ik ben niet boos..... Ik wil graag communicatie bij zo een foutje
2 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Wat vervelend om te lezen dat u de verkeerde schoenen heeft ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos
BV
Bertus V.
Eerbeek
20 jul 2023

Te hoge wreef??

Ik heb eerst een bestelling gedaan van 2paar schoenen met wijdte J. Die heb ik terug gestuurd omdat ze mij niet pasten. Daarna heb ik 2 paar schoenen besteld met wijdte K. Een paar met klittenband en een ander paar waren instap schoenen met openingen aan de zijkant. Leuke schoenen waren dat maar ik kon er met geen mogelijkheid inkomen. Te hoge wreef ??. Het paar met het klittenband heb ik uiteindelijk gekocht
21 jul 2023
Bedankt voor uw review. Jammer dat de eerste schoenen niet pasten. Hopelijk zijn de schoenen van de nieuwe bestelling naar wens. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
7 nov 2023
Sommige schoenen zijn smaller dan andere van dezelfde wijdte (m) Kan er dus niet op vertrouwen Weet nog niet of ik nu nog schoenen ga bestellen
8 nov 2023
7 jan 2024
Grote collectie bijzondere maten. De schoenen zijn zoals beschreven op de website. De schoenen zijn goedkoop, maar de kwaliteit is niet super. De prijs-kwaliteit verhouding is dus goed, maar niet uitmuntend. Het afleveren duurt een paar dagen, omdat de schoenen uit het buitenland komen. Klantenservice was per telefoon goed bereikbaar
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
16 jul 2023

Half tevredenIk heb al eens problemen gehad met een

Ik heb al eens problemen gehad met een Bestelling waarbij ik van Verschillende medewerkers een ander verhaal te horen kreeg. Niet zo geloofwaardig! En dan bestel ik schoenen om een inlegzool in te leggen, komen ze toe en Blijkt dat niet het geval te zijn. De kleuren van de randen vd zolen kleuren heel snel van Bruin naar zwart.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Wij zullen uw feedback doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
WV
wil v.
helmond
dames aan de telefoon doen niet wat ze zouden moeten doen. Gebeld over het ruilen van schoenen, helaas ze heeft niets gedaan. Ik zat dus op 1 paar schoenen te wachten die niet kwamen. Gelukkig zelf gekeken bij leveringen en dan maar opnieuw besteld. Erg jammer......was geen fijne ervaring. Schoenen voldoen prima.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de bestelling niet is geplaatst. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos
18 aug 2023

hier koop ik graag

dat er schoenen te koop zijn in verschillende brede maten ook het retourneren is makkelijk. Verbeterpunt: door de verschillende merken schoenen zou het handig zijn als men ergens kan lezen of het ene merk in de pasvorm overeenkomt met de andere merken. Dan zou ik niet zoo vaak iets moeten retourneren.
21 aug 2023
28 jul 2023

Zeer klantgericht en zorgvuldig

Gelukkig goede schoenen in breedte maten. Snelle en zorgvuldige levering. Goed benaderbaar bij vragen. Meedenken bij problemen. Tips: geef duidelijker aan of de schoen klein of groot uitvallen in de betreffende maat. Iets vaker elegantere schoenen (bijv. Pumps met lage hak) aanbieden in k-breedte.
28 jul 2023
Dank u wel voor uw review, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
7 jan 2024

Prima service.

Alle bestellingen worden correct en vlot afgeleverd. Ook retour zenden gaat eenvoudig en het geld wordt geld teruggestort. Als het nodig is, is er een zeer klantvriendelijke en goed bereikbare klantenservice. Waar ik.niet enthousiast over ben, is dat ik wel eens gebeld wordt met een verkooppraatje
CB
C B.
Den Haag

betrouwbaar adres. Goede service

De kwaliteit van de schoenen is over het algemeen erg goed, Echter de maten en wijdte van de schoenen kloppen niet altijd met de aankondiging op de website. Dus moet je de schoenen na ontvangst weer retourneren . Dat gaat vrij vlot en ook de afhandeling van de retour zending geeft geen problemen.
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
prima schoenen verder geen bijzonderheden. Verzending een opmerking . pakket werd op de entree appartementen complex gelegd. Zonder enig bericht we werden door de huismeester geattendeerd dat er een pakket lag. Heb wel graag dat de bezorger even aanbelt en dit is al vaker gebeurd met dhl
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback over DHL. Met vriendelijke groet, Team Vamos