vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.398 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

Zeer blij met Vamos en Waldläufer

Het is erg fijn dat als ik Waldläufer bestel in mijn (breedte)maat, de schoenen meteen als gegoten zitten.
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Vamos
AN
Annelies N.
Apeldoorn
27 jan 2024
Ik ben dol op jullie mogazins zitten heerlijk en de kleuren zijn heel leuk koop ieder jaar een paar
Hartelijk dank voor de vijf sterren. Met vriendelijke groet, Team Vamos
21 jan 2024
Heb enkellaarsjes breedte H gekocht. Zitten geweldig. Terwijl ik geen gemakkelijke voeten heb.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Top beoordeling, dank u wel! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.Met vriendelijke groet, Team Vamos

bestelling damesschoenen

Snelle levering maar niet de goede maat. Andere maat was uitverkocht. Retourneren ging goed.
VV
Viviane V.
Susteren
Snelle en goede levering en keurige afhandeling van zaken. Kan menig bedrijf iets van leren.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos

Brede voeten

Dat een hoge wreef soms lastig is en dat misschien bij informatie kan worden toegevoegd.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback.Met vriendelijke groet, Team Vamos
30 dec 2023

1 paar schoenen past goed, ander paar niet

1 paar schoenen past goed, een ander paar met de zelfde wijdte maat heb ik teruggestuurd
13 jan 2024

Kwaliteit voor lage prijs, snel geleverd

Mooie leren schoenen gekocht voor een leuke prijs. Snelle levering en keurig verpakt.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Top beoordeling, dank u wel voor de vijf sterren. Met vriendelijke groet, Team Vamos
1 jan 2024

Fijne schoenen

zo als ik al eerder heb verteld de schoenen lopen super goed en zien er ook goed uit.
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Ik krijg mijn extra korting mag in termijnen betalen schoenen zijn goede kwaliteit
Top beoordeling, dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Vamos
31 dec 2023
Plaatjes lijken goed. Klantenservice is vriendelijk. Snelle en correcte bezorging.
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Ikheb geen schoenen ontvangen, ze zijn naar jullie terug gestuurd door de bezorger.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat DHL het artikel heeft geretourneerd. Helaas kunnen wij het artikel niet meer opnieuw bezorgen daar het is uitverkocht. Met vriendelijke groet, Team Vamos
mooie site , vond alleen de retour zending erg duur ,maar dat is keurig opgelost !!
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Dat u de retourzending erg duur vindt, verbaasd ons. De retourkosten zijn namelijk kosteloos via DHL. Met vriendelijke groet, Team Vamos
CW
Carla W.
Limbricht
de schoenen zijn prima, alleen te smal voor mijn voeten, ondanks de bredere optie
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij hopen dat de volgende bestelling weer naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Vamos
MV
Maria v.
Groningen
30 dec 2023
Ondanks mijn " moeilijke voeten" vind ik bij Vamos altijd iets leuks en passends!
Goed voetbed. Uitstekende pasvorm Eindelijk geen knellende schoenen meer
Hartelijk dank voor de vijf sterren. Met vriendelijke groet, Team Vamos
31 dec 2023
Snelle levering. Vervelend dat erg veel schoenen uitverkocht zijn.
7 jan 2024
Zomerschoenen zijn geweldig. Winterlaarsjes te smal om de enkel
14 jan 2024
Retourzending duurt lang voor dat je hoort dat is afgeleverd
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Schoenen retourgestuurd, waren te klein, te smal , en hard
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij hopen u een volgende keer weer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Vamos