prodiet.nl

Gezond en lekker afslanken en op gewicht blijven

Beschrijving
ProDiet al 10 jaar alleen de beste kwaliteit tegen de scherpste prijs. Afvallen zonder jojo-effect.
D-Line B.V.
Baarloseweg 49
5988NP  Helden

Beoordelingen voor prodiet.nl

4.38 / 5.00

23 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over prodiet.nl

Geen klachten Producten top en levering altijd netjes op tijd Ook de verpakking is

Alles perfect geregeld

Alles prima

Het dieet is prima, helaas vindt ik online niet genoeg informatie. Voor mij zou het fijn zijn dat bij alle producten vermeld staat in welke fases je deze kan gebruiken. Ook zou het fijn zijn om te weten welke variaties men kan doen in fase 1. M.vr. gr. Ilona

Het is allemaal prima

Gewoon goed.

Ben daar echt te vrede Voel mij daar echt goed mee.

snelle zending

Zoals gewoonlijk goed geregeld.

Top

Een dieet wat heel goed vol te houden is. Het afvallen gaat makkelijk en je voelt je fitter als je eenmaal lekker in je ritme zit.

Goede service en snelle levering. 1 klein puntje dat op de verpakking miet duidelijk staat hoe je miet klaar maken. En als je het opzoekt er verschillen zijn bij dezelfde producten.

Op de website staat dat PostNL bezorgt. Dat was nu niet zo, en het duurde een dag langer.

Alles altijd prima in orde en snel

Het bestelde werd keurig volgens afspraak afgeleverd. De smaak van produkten moet ik wel aan wennen zijn ietwat melig

Alles top

Levering onvoldoende

Alles naar wens :-)

Levering onder de maat. Van te voren geen tijdsplanning. Ben je niet thuis dan bieden ze de bestelling niet nog een keer aan. Dan moet je het pakket ophalen 4 km verderop. In mijn geval 4 km fietsen met een pakket wat niet te vervoeren is op een fiets. Voor mij een reden te stoppen met dit product. Ik probeer het nog 1x

Nooit problemen met levering gehad tot afgelopen keer. Maar Prodiet loste het erg goed op. Binnen een dag stond er een nieuw pakket op de stoep.