Bourgini
Reviews:

867 reviews in totaal   781 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Review Overzicht

Klanten zijn erg tevreden over de snelle, behulpzame en persoonlijke service, waarbij problemen doorgaans vlot en naar tevredenheid worden opgelost. De levering wordt meestal als snel, betrouwbaar en netjes ervaren. Veel klanten prijzen het gebruiksgemak van de producten, vooral het gemak van schoonmaken en de eenvoudige bediening. Ook de kwaliteit van de producten wordt positief beoordeeld en het feit dat onderdelen los verkrijgbaar zijn, wordt gewaardeerd. De prijs wordt doorgaans als redelijk en betaalbaar ervaren. Toch zijn er enkele verbeterpunten: er zijn herhaalde klachten over beschadigingen of defecten na kort gebruik van de producten. Soms is de voorraad van losse onderdelen beperkt en kan het langer duren voordat deze leverbaar zijn. Klanten merken ook extra kosten op, zoals voor bezorging of retourzending. Verder verloopt retourneren niet altijd soepel, met klachten over retourkosten, trage terugbetaling of verwarring over de retourprocedure.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

ReviewsBourgini

(37)
(22)
(36)
(143)
(543)
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
In december 3 gourmetstellen gekocht van Bourgini!! Het is een heel fijn en handig gourmetstel. Iedereen heeft zijn eigen bord en bakplaatje, vier borden zijn aangesloten aan een middenbord/ deze blijft koud, voor het presenteren van het vlees voor 4 personen. Het is echt een heel fijn systeem, het ziet er ook echt prachtig uit. Alleen de bakplaatjes/ PFAS vrij zijn na één keer gourmetten al beschadigd.

Antwoord van Bourgini

Bedankt voor het delen van uw feedback. Graag willen wij u vragen om contact met ons op te nemen via info@bourgini.com. Zou u hierbij uw bestelnummer willen vermelden en ons willen voorzien van foto's? Dan helpen wij u graag verder!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Dat ik extra borden kon bestellen voor mijn gourmetstel na een melding dat deze weer beschikbaar waren. Via Bol.com kon ik deze bestellen. Enige minpunt is dat jullie niet leveren in noord spanje, helaas. Ik heb geëmigreerd en kon deze dus niet laten leveren. Jullie leveren wel in Frankrijk. Wie weet ooit een stukje verder in de huidige tijdsafstanden ligt Spanje niet zo ver. Via een alternatieve manier heb ik deze op naam van mijn kinderen laten bezorgen in NL. Wanneer ik naar NL vlieg kan ik deze mee terugnemen en hier genieten in de buitenlucht van de gourmetstel van Bourgine.

Antwoord van Bourgini

Wat leuk om te lezen, dankjewel voor je uitgebreide review! 😊 Fijn dat je extra borden kon bestellen en dat je zo geniet van het gourmetstel – zelfs tot in Spanje! We begrijpen dat het jammer is dat we daar (nog) niet rechtstreeks leveren. Wie weet in de toekomst, zoals je zelf al zegt. Slim opgelost via je kinderen, en alvast veel plezier gewenst met het gourmetten in de Spaanse buitenlucht!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Frosti Bits – Siliconen Meal Prep Bakje

I am super happy with the Frosti Bits – Siliconen Meal Prep Bakje. These have a good sturdy top edge with flexible body that makes it easy to get the frozen food cubes out. I had to scroll through pages of search results of different mediocre brands silicon containers before finally finding your products. Hope your web analysts can do something to get your products in the search results higher up

Antwoord van Bourgini

Thank you so much for your wonderful review! 😊 We're thrilled to hear you're happy with the Frosti Bits – the sturdy edge and flexible body really do make a difference. We also really appreciate your feedback about the search visibility – we'll definitely pass it on to the right team. Enjoy your meal prepping, and thanks again for choosing our product!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Slechte kwaliteit product, trage klantenservice.

De waterkoker die ik besteld heb was kwalitatief gewoon niet goed. Hij wankelde behoorlijk op het onderstel wat natuurlijk niet hoort. Gelijk gemaild met vragen en dezelfde dag nog retour gestuurd, kreeg pas antwoord tegen de tijd dat mijn pakket daar al lang aan was gekomen. Je moet trouwens ook 6 euro betalen voor retourneren ? Ik vroeg wanneer ik mijn terugbetaling zou ontvangen en er werd gezegd deze week nog. Inmiddels zitten we in het weekend en heb ik nog steeds geen terugbetaling gezien. Jongens sorry, maar ik krijg een slecht product opgestuurd die niet voldoet aan jullie zogenaamde “goede kwaliteit” en moet dan ook nog 6 euro betalen om het terug te mogen sturen? Vervolgens zijn jullie traag met antwoorden en de terugbetaling, in tegenstelling tot wat er in de mail word gezegd. Dus ik hoop dat ik snel met geld terug ontvang.. want ik vind dit geen stijl zo. bedankt voor de reactie, ik ben echter nog steeds aan het wachten op de terugbetaling? Krijg ik nog te horen wanneer ik dit kan verwachten? in jullie reactie lijkt het of ik mijn geld namelijk al terug heb ontvangen terwijl dit niet het geval is.

Antwoord van Bourgini

Bedankt voor je aanvullende bericht. Begrijpelijk dat je duidelijkheid wilt over de terugbetaling. We hebben de terugbetaling op 17 februari voor je aangevraagd en deze is op 20 februari door onze financiële afdeling verwerkt. Dat betekent dat het bedrag elk moment zichtbaar zou moeten zijn op je rekening. Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd per bank soms nog enkele werkdagen kan duren. Mocht je het bedrag begin deze week nog niet hebben ontvangen, neem dan gerust even contact met ons op via info@bourgini.com , dan kijken we het direct verder voor je na.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Uiterst vriendelijke service!!

Ik had een bestelling geplaatst maar er was achteraf 1 artikel op voorraad. Ik kreeg direct een mail dat deze kosteloos nagezonden zou worden. Verder was er een probleem met het gourmetstel, maar ze boden aan gelijk kosteloos een vervangend onderdeel op te sturen. Kortom, tevreden met het artikel en de geweldige snelle service. Dat verzacht het kleine leed enorm! Bedankt Bourgini!

Antwoord van Bourgini

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! Fijn dat we alles snel voor je konden oplossen en dat zowel het gourmetstel als de service goed bevallen. Bedankt voor je vertrouwen in Bourgini en geniet van je aankoop!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Fantastische klantenservice!

De fantastische klantenservice vind ik heel bijzonder. Ik had een grillplaat besteld voor een aanbiedingsprijs. Deze werd heel snel geleverd. Hij was echter beschadigd. De geleider van het lekbakje onder de grillplaat was los, dus het lekbakje konden we er niet onder schuiven. Ik heb hier een melding van gemaakt en meteen dezelfde dag kregen we een nieuwe grillplaat toegestuurd. De oude mochten we houden of milieubewust wegdoen en hoefden we niet terug te sturen. Dit is een klantenservice wat andere webshops een voorbeeld aan kunnen nemen!

Antwoord van Bourgini

Wat leuk om te lezen wat je ervan vindt, dank je wel! Fijn dat de grillplaat snel geleverd werd en dat we het probleem meteen naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Super om te horen dat je onze klantenservice zo waardeert, daar doen we het voor en we wensen je veel plezier met de grillplaat.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Dat het in blanco doos verzonden is omdat het kado is voor oud en nieuw Dus moet verrassing zijn Ja verzenden was wel wat later maar dat licht aan de feestdagen dan is het druk En bij het uitpakken met oud en nieuw zien we hoe het in de doos er uit ziet Zit er ook standaard hoes bij in dat weet ik eigenlijk niet Maar we zullen zien Fijne feestdagen groetjes Anneke Veurman Paasloo

Antwoord van Bourgini

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Fijn om te horen dat de blanco verpakking goed uitkwam voor het cadeau en bedankt voor je begrip rondom de levering in de feestdagen. Fijne feestdagen en alvast veel plezier ermee!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Dit is nou een bedrijf die aan duurzaam doet niet te duur voor reserve matriaal zodat je keuken machine kan repareren ivm weggooien omdat de onderdelen vaak te duur zijn ik zeg dikke 10 !!! Kunnen andere bedrijven nog een voorbeeld aannemen

Antwoord van Bourgini

Heel erg bedankt dat u de moeite hebt genomen voor uw mooie review. Voor ons is duurzaamheid inderdaad erg belangrijk. Wij zijn blij dat wij u hiermee hebben geholpen!
L M
Laura M.
3 Reviews
 Geverifieerd

Vervangend onderdeel besteld.

Een vervangend onderdeel besteld en vlug mogen ontvangen (het originele was stuk gegaan door veelvuldig gebruik) . Het vervangende onderdeel heeft geen plastic delen en is daardoor van veel betere kwaliteit dan het origineel. Super blij dat ik mijn mixer weer volop kan gebruiken.

Antwoord van Bourgini

Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over het vervangende onderdeel en dat je mixer weer goed werkt. Veel plezier ermee!
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Frosti Bits erg kwalitatief!

Ik bestelde de Frosti Bits. Ze werden ontzettend snel verzonden en geleverd, netjes ingepakt! Ik vind de diepvriesdozen erg kwalitatief. Ze staan stevig ook wanneer leeg en hebben een degelijk deksel. Het uithalen van de diepgevroren blokken voedsel (vooral soep) vraagt wat aandacht (en handschoenen tegen de kou) maar al bij al ben ik super blij met deze set!

Antwoord van Bourgini

Wat een fijne en uitgebreide review, dankjewel! 😊 Super om te horen dat je zo tevreden bent over de Frosti Bits. Ze zijn inderdaad lekker stevig en handig in gebruik. Tipje voor het eruit halen van bevroren blokken (zoals soep): even kort de onderkant onder warm water houden, dan glijdt het vaak zo los. Veel plezier ermee en hopelijk tot een volgende keer!
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Jullie gourmetstel is echt goed Alleen he 2 nieuwe gril plaatjes besteld en deze zijn in een veel te ruime doos zonder enige bescherming verstuurt de plaatjes rammelde alle kanten heen zat alleen een plastic zakje om de plaatjes Dus zeer slecht verpakt

Antwoord van Bourgini

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij nemen uw feedback serieus en zullen hier een melding van maken bij ons magazijn.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Met kleine aanpassing in levering is het het geld waard

We hebben de set nu een paar keer gebruikt en het bevalt prima. Anti-aanbak is prima. Enige is dat overal staat dat je op 1 basis 5 borden kan aansluiten, maar nergens staat dat je dan los een andere stekkerset moet bestellen. Het is klantvriendelijker die gewoon bij te leveren.

Antwoord van Bourgini

Bedankt voor je uitgebreide review! Fijn om te horen dat de set goed bevalt en dat de anti-aanbaklaag naar wens is. We begrijpen je opmerking over de stekkerset; die informatie staat wel op de website, maar we snappen dat dit niet altijd direct opvalt. Dank je wel voor je feedback, we nemen dit mee.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Ik heb een Party Chef gourmet besteld en ik dacht dat de opbergtas erbij zou zitten. Naar mijn mening zou het gratis moeten worden meegeleverd bij een duur product. Toen ik het probeerde te bestellen, was het echter niet op voorraad en toen ik het uiteindelijk wel kon bestellen, was de cadeaubon die bij de oorspronkelijke bestelling zat, verlopen. Ik had een 6-delige set besteld en ben teleurgesteld dat de tas maar in een maat verklrijgvaar is. Hierdoor moest ik een tweede tas bestellen voor de extra set. Onnodige kosten. Ik ben echter zeer tevreden over de Party Chef.

Antwoord van Bourgini

Bedankt voor je uitgebreide feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de Party Chef zelf – dat waarderen we enorm 😊 We begrijpen je teleurstelling over de opbergtas en de verlopen cadeaubon. Zou je contact met ons willen opnemen via info@bourgini.com? Dan kijken we graag wat we voor je kunnen doen met betrekking tot de cadeaubon. Hopelijk tot snel!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Mooi bakresultaat, gelijkmatig verwarmend. Top dat je de plaat kunt nabestellen / bv een reserve, het apparaat is PFAS-vrij das ook helemaal top. Enige puntje van aandacht: In de info op de website staat dat je alle losse onderdelen in de afwasmachine kunt doen maar in de handleiding staat dat dan weer niet over de bakplaat.

Antwoord van Bourgini

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het bakresultaat en de gelijkmatige verwarming, en fijn dat je het PFAS-vrije aspect waardeert! Bedankt ook voor je scherpe opmerking over de informatie rondom de vaatwasser. We nemen deze feedback mee om dit duidelijker en consistenter te maken. De pannetjes en de grillplaten mogen ook in de vaatwasser gereinigd worden. Hopelijk geniet je nog lang van het apparaat!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Topservice!

De tassen waren niet meer in voorraad en ik schreef me in om verwittigd te worden wanneer ze weer beschikbaar waren. Dàt vond ik al super handig. Nadat ik de mail ontving, bestelde ik onmiddellijk 2 stuks, die de dag nadien al geleverd werden. Klantenservice waar velen nog iets van kunnen leren!

Antwoord van Bourgini

Wauw, wat een mooie review – dankjewel! 😊 Super om te horen dat je zo blij bent met de service en dat alles zo vlot is verlopen. Daar doen we het voor! Veel plezier met de tassen en hopelijk tot een volgende keer!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Teleurgesteld: Retourneren niet gratis, wel bij Bol.com

Ik heb onlangs twee items besteld, waarvan ik er één moest retourneren. Tot mijn verrassing moest ik hiervoor €7,- aan retourkosten betalen. Had ik via Bol.com besteld, dan was de retourzending gratis geweest. Juist omdat ik de webshop rechtstreeks wilde steunen, heb ik direct bij jullie besteld, maar dit bleek een teleurstellende ervaring. Ik raad anderen daarom aan om goed op de voorwaarden te letten of via een platform als Bol.com te bestellen om deze kosten te vermijden.

Antwoord van Bourgini

Bedankt voor je review en je eerlijke feedback. We begrijpen dat de retourkosten als vervelend kunnen worden ervaren. In onze eigen webshop gelden inderdaad andere retourvoorwaarden dan bij sommige platformen, waar retourkosten soms door het platform worden gedragen. We waarderen het juist enorm dat je ervoor hebt gekozen om rechtstreeks via onze webshop te bestellen om ons te steunen. Je feedback nemen we dan ook zeker mee. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen via info@bourgini.com – we helpen je graag verder.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Valt tegen

Meerdere mensen in mijn familie en omgeving hebben de set met Chef's Dinner Party voor 4 personen, welke makkelijk is uit te breiden naar 5. Ik dacht dezelfde versie gekocht te hebben, bij de omschrijving staat ook vermeld dat die makkelijk is uit te breiden naar 5. Er blijkt achteraf dat de stekkers in de verdeelstation nu op een andere plek zitten en ook korter zijn. Hierdoor kan ik de borden niet meer goed verdelen over de eettafel. Ook het 5de bord kan nu niet meer worden aangesloten op het "verdeel" station, deze heeft maar 4 aansluitingen/stekers. Degene die meerdere familieleden hebben, zijn voorzien van een 5e aansluiting.

Antwoord van Bourgini

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Jammer dat de set anders blijkt dan verwacht en dat het uitbreiden naar vijf personen niet goed uitkomt, we nemen je feedback hierin zeker mee.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Snelle verzending, mooi design, BPA vrij en zeer tevreden

Snelle verzending, goed verpakt, een hele mooie waterkoker die voldoet aan al mijn eisen. De waterkoker is fijn in gebruik. Wel van glas dus dat vraagt wat meer voorzichtigheid. Bij het aanzetten gaat er een rood licht aan de onderkant van de waterkoker branden. BPA vrij. Mooi, stevig design. Deze wateekoker is wel iets luider dan mijn vorige maar gelukkig is het water snel gekookt.

Antwoord van Bourgini

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met de waterkoker! Fijn dat het design, de snelle werking en het BPA-vrije materiaal zo goed bevallen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit te delen, en veel plezier met je Bourgini waterkoker!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Mijn adres was niet goed doorgekomen, maar nadat ik na gevraagd heb, waarom de bestelling vertraagd was, ging het snel. Maar hierbij meld ik een teleurstelling: ik kreeg een cadeau code en deze werkt niet als je een extra meng kom besteld of andere hulpmiddel ( antispatscherm) bv., waarom dan niet?????

Antwoord van Bourgini

Bedankt voor je review! Fijn dat het na je bericht snel is opgelost en je bestelling alsnog vlot is geleverd. Wat betreft de cadeaubon: we begrijpen dat dit verwarrend kan zijn. De code is geldig op geselecteerde producten, maar helaas niet op reserveonderdelen en accessoires zoals losse mengkommen of een antispatscherm. Dit hebben we je eerder ook toegelicht, maar we nemen je feedback zeker mee om dit in de toekomst duidelijker te communiceren. Mocht je nog vragen hebben, dan helpen we je uiteraard graag verder!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Kneed en deeghaken gekocht, in de beschrijving was het ontzettend makkelijk om te checken of mijn keukenmachine hierbij past, en dat is het geval gelukkig. Snelle service zonder poespas! Wie weet als er leuke acties bijkomen dat ik dan mijn bourgini producten zal uitbreiden

Antwoord van Bourgini

Bedankt voor je review! 😊 Fijn om te horen dat je dankzij de duidelijke beschrijving gemakkelijk kon controleren of de kneed- en deeghaken op je keukenmachine passen. Mooi dat alles snel en soepel verlopen is. En wie weet inderdaad – hopelijk tot een volgende Bourgini uitbreiding!

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.