soobluu.com- Logo - Beoordelingen

soobluu.com

59 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden149 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
soobluu.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heb 2 producten besteld. Enthousiast over 1, namelijk de grote turtle doek. De andere kleine fitness doek teruggestuurd. Is denk ik een van de eerste versies en voelt qua stof akelig. Gelukkig had ik in mijn kerstpakket een fijne doek. Als ik alleen de kleine doek had besteld als eerste item van jullie dan was ik afgehaakt. Dus als mensen afgaan op de korting en alleen die bestellen is dit geen goede reclame, zonde!

Sorry, kan geen beoordeling geven, heb pakje nog altijd niet ontvangen :(

Beoordelingen voor soobluu.com

De medewerker schonk aandacht en tijd, was prettig in communicatie.
Snelle levering en goede kwaliteit van de producten.
Snelle verzending en leuk concept.
Snelle verzending
Prima product, voldoet aan de verwachtingen.
11 sep 2023
Snelle bezorging en producten zien er mooi uit. Zakjes om de strandlakens bleken van de stof zelf te zijn en er zat geen smetje op (in tegenstelling tot waar er op de website voor wordt gewaarschuwd). Aangename verrassing dus.
13 jul 2023
Leuk concept! Handdoeken zien er mooi en van goede kwaliteit uit. Ik kreeg een handdoek als zomerattentie van mijn werkgever. Heb er direct nog 2 voor de vakantie besteld. Ze zijn fijn klein om mee te nemen en nemen wonderbaarlijk goed vocht op.
Snelle levering en een heel bijzonder handdoek, mooie print groot formaat en lekker snel droog. Altijd handig dit kleine formaat om in de koffer mee te nemen. En goed voor het milieu dan draag je je centje bij.
14 jul 2023

Prachtige handdoeken in een handig zakjep…

Prachtige handdoeken in een handig zakje. Zeer tevreden van de kwaliteit: superzacht, absorbeert veel vocht, lichtgewicht en compact, perfect voor in de bagage naar her Zuiden. Snel geleverd.
5 jun 2023

Super badlaken!

Echt een super badlaken, neemt weinig ruimte in in je koffer, heeft een laag gewicht! Droogt snel, stinkt niet ook als het vochtig is en gewoon super handig, ook al vaak cadeau gegeven!
Snelle levering van het product en prima kwaliteit badlakens. Eerder kocht ik al twee badlakens en ook na het wassen en drogen (niet in de droger), blijft het badlaken als nieuw.

Bestelling is goed bevallen

Het assortiment, de tekst en uitleg bij de producten op de website. De manier van inpakken was ook keurig verzorgd (met zo min mogelijk plastic).
4 aug 2023
Mooi product. Even wennen aan het zachte materiaal van de handdoek. Je hebt in eerste instantie het gevoel dat je er niet droog van wordt.

Geweldig

De mooie kwaliteit, de pracht print, mooie levering en natuurlijk de gedachten erbij dat je mee wat plastic opruimt 😯
DHL heeft niet afgeleverd maar daarna is het pakketje persoonlijk afgeleverd. Hoe lief is dat?
28 aug 2023
Bestelling eenvoudig te doen. Afhandeling ok. Er valt niets te verbeteren.
21 okt 2023

Perfect product!

Snelle, correcte levering van een topproduct, ideaal voor vakantiekoffer!
4 jul 2023
Duidelijke en snelle reacties op vragen. Meedenkend en nette oplossing.