edisac.nl- Logo - Beoordelingen

: 173Goed

Beoordelingen voor edisac.nl

30 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

28 sep. 2022
Bij toeval kwam ik op deze site toen ik naar een bepaald model Hoff sneakers zocht. De officiële Hoffsite waar ik altijd koop, berekent ineens verzendkosten. Dus verder gezocht en kwam bij Edisac uit. Het feit dat ze ook fysieke winkels hebben, vind ik een extra veiligheidsgevoel. Ik ontving na mijn bestelling een mail met kortingscode bij een eerste bestelling. Die had ik natuurlijk net gedaan. Even gebeld met allervriendelijkste medewerkster Frederique. Bleek geen probleem. Korting zou achteraf alsnog geregeld worden. Dat geeft aan dat het een goede zaak is met oog voor de klant. Chapeau!

15 sep. 2022
Ik heb op 8 september een bestelling geplaatst en nog steeds niet ontvangen. Ik heb hierover zelf contact gezocht met hen. Communicatie verloopt dus moeizaam. Ik hoop dat ik mijn reeds betaalde product nog ga ontvangen

Beoordelingen voor edisac.nl

4 jan. 2023
Helaas kwam mijn tas beschadigd aan (vanuit fabriek al), maar dit is netjes opgelost, ik kan het tasje gewoon retourneren. Kleur van de tas week overigens wel af van wat ik verwachtte van de site, en vond ik de kwaliteit van de schouderband in het bijzonder niet goed van deze Paul Marius tas.
Snelle levering en goed product. Verwarring vanwege ontbreken bevestigingsmail na bestelling. Snelle reactie door klantendienst na vraag hierover. Ophaalpunten DHL: barcode werkte niet, maar na contact met DHL klantenservice alsnog een code ontvangen voor het ophaalpunt.
Na bestellen geen update van levering. Wachten en hopen dat je pakket een keer komt.
9 jan. 2023
21 dec. 2022
Bestellen, bezorgen en retourneren verloopt vlot en soepel.
25 dec. 2022
Makkelijk bestellen en netjes op tijd bezorgd.
20 dec. 2022
Snelle levering, duidelijke communicatie
7 dec. 2022
4 dec. 2022
28 sep. 2022
4 sep. 2022
Duidelijke website, mooi artikel, snelle levering en goed verpakt. Daarnaast prima communicatie m.b.t. de verzending.
1 mei 2022
De snelle levering vanuit België.De fijne en overzichtelijke webshop.
28 mrt. 2022
Snelle levering, goed product!
12 mei 2022
Keurig behandeld, goed op de hoogte gehouden
3 sep. 2022
Leuke prijs en snelle verzending. Top!
20 jun. 2022
Prima product en snelle service
17 jun. 2022
Snel verzending naar Nederland