edisac.nl- Logo - Beoordelingen

edisac.nl

68 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden257 beoordelingen in totaal

2 okt 2023
Artikel voldoet aan de beschrijving/verwachting. Snelle levering. Meerdere kleuren besteld waarvan ik er één retour wilde sturen; vriendelijke en correcte klantenservice die mij meteen een retourbiljet mailde. Kortom , uitstekende service bij Edisac waar ik met een gerust hart nog een keer zal kopen!
AV
Annet v.
Breukeleveen

6 sep 2023
De comunicatie over de bestelling en levering. Na bijna twee weken heb ik mijn product nog niet ontvangen. Per mail word je niet op de hoogte gebracht wat de status is. Bleek dat mijn huisnummer er niet in stond, maar hoorde ik pas nadat ik zelf contact had opgenomen. Als je inlogt en contact opneemt krijg je wel bijna direct en netjes antwoord

Beoordelingen voor edisac.nl

Vlotte bezorgiñg en begeleiding

Vlotte bezorging en begeleiding
Wat ze beloven doen ze 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
20 mei 2024
Snelle levering, goeie service
2 jun 2024
4 mei 2024
Mooie rugzak, goede communicatie en snel geleverd.
10 mei 2024
Gewoon goed geregeld
11 apr 2024

Snel geleverd en het product is precies zoals verwacht.
5 apr 2024
Goede communicatie, snelle verzending
9 apr 2024
2 mrt 2024

Mooie tassen Keuzemenu is duidelijk Afwikkeling van…

Keuzemenu is duidelijk Afwikkeling van de bestelling loopt vlot Afwikkeling van bezorging is sneller dan verwacht en pakketjes zijn goed verpakt
17 feb 2024
Mooie aanbieding en snelle levering. Ik had alleen graag een mail ter bevestiging van mijn bestelling ontvangen.
11 mrt 2024
goede website snelle afhandeling vlotte bezorging
2 mrt 2024
Trusted, original, good price, good delivery
3 mrt 2024
Goede prijs en snelle levering
Snelle levering, goed verpakt
2 okt 2023

Uitstekend!

23 aug 2023

Eastpak Padded Pack'r

Prijs was prima, levering ging redelijk snel, maar vanuit Edisac was er nul communicatie. Geen bestelbevestiging, geen updates over het leverproces, geen leverbevestiging, niets. De enige mails die ik kreeg waren van de logistieke partij, en dan ook alleen de Nederlandse (Edisac levert vanuit België). Ook factuur werd niet gemaild, die moet je zelf downloaden.
Antwoord van edisac.nl
15 sep 2023
Beste klant, Wat fijn dat uw bestelling aan alle verwachtingen voldoet en snel geleverd werd! Waarschijnlijk is de bestelbevestiging in uw SPAM/ongewenste mails terechtgekomen. De factuur van uw aankoop zit in bijlage van bovengenoemde bestelbevestiging. Aarzel niet als u verdere vragen heeft. Vriendelijke groet, De Edisac klantendienst
15 aug 2023

Prima assortiment, scherpe prijzen.

Ik miste de orderbevestiging zodat ik onzeker was of dit wel een betrouwbare partij was, temeer omdat de Palladium schoenen zo scherp geprijsd waren. Gelukkig kreeg ik al snel een track & trace van DHL waardoor ik wist dat de bestelling onderweg was. Volgende keer kan ik met een gerust gevoel bestellen.