Snowleader.nl

184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden184 beoordelingen in totaal

10 feb 2024
Rugdrager van Deuter voor ons kindje besteld. Gekozen voor bezorgen met prioriteit en kwam keurig op de vermelde datum binnen. Product was goed verpakt. En de drager zelf bevalt goed!

Een vest besteld dat verstuurd werd per paketpost, pakket komt nooit aan en het volledige proces hierna is dramatisch slecht. Klantenservice geeft aan 30 dagen nodig te hebben voor een onderzoek, daarna paar keer een ipdate dat er geen update is na mijn aandringen. Na de 30 dagen geen reactie, lekker het probleem bij de klant leggen in plaats van zelf verantwoording nemen.

Beoordelingen voor Snowleader.nl

Ik wacht al meer dan een week op een reactie. Nadat ze mij een verkeerd artikel toestuurden.
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo, Volgens uw orderbevestiging was je levering gepland voor 7 mei. Je bestelling is verzonden op vrijdag 3 mei en wordt momenteel geleverd. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via ons contactformulier. Met vriendelijke groet, het Snowleader Team
16 mrt 2024

Goede prijs! Goede service.

Ik heb eeb paar ski's gekocht. Met bindingen. Deze werden gratis gemonteerd en afgesteld. Je krijgt er zelfs nog een pakje locale koekjes bij! Het enige wat wellicht iets beter kan is dat ik ze wel wat matig ingepakt vond. Maar ze zijn onbeschadigd aangekomen, dat is het belangrijkste!
EK
Eric K.
Eindhoven
7 apr 2024
Aantrekelijke prijzen, snelle verzending en levertijd. Tevens ook indien nodig een snelle retour afhandeling.
19 mrt 2024
Ik vind het prachtig dat zij origineel hoogwaardige Markenartikel hebben voor een aantrekkelijke prijs
MV

goede en snelle service

goede kwaliteit, voldoet aan verwachtingen, snelle levering, goede kwaliteit / prijs verhouding
Juiste artikel zoals omschreven en goed verpakt en op tijd afgeleverd.
Scherpe prijzen en supersnelle levering. Duidelijke communicatie!
19 mrt 2024
Snelle bezorging, schoenen en verpakking zien er prima uit
Goede webshop, duidelijke communicatie, snelle levering.
Goede prijs voor merkkleding, keurig op tijd geleverd.
Geen enkel probleem, netjes op tijd afgeleverd.
30 mrt 2024
Great product, good price, nicely packaged
30 mrt 2024
Snelle afhandeling, schoen bevalt goed
Szybka i profesjonalna obsługa.
BM
Bart M.