KNO-winkel.nl- Logo - Beoordelingen

KNO-winkel.nl
Beoordelingen:

1.362 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.277 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor KNO-winkel.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
3 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
30 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
27 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
27 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
27 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
25 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
24 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
23 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kocht meteen de twee sets aan die te bestellen waren. Na enkele dagen viel mijn oog op de vervaldatum van set 2. Die was nog twee weken geldig. Je moet een set gedurende 12 weken gebruiken dus tegen dat ik aan set 2 kan beginnen is die al maanden vervallen. Contact opgenomen met de verkoper en snel antwoord: de set is ´wetenschappelijk bewezen´ nog goed gedurende maanden maar ze werden nog niet herlabeld. En er zijn geen andere sets met een langere houdbaarheidsdatum voorhanden. Daarmee moet je het doen. Voor een bedrijf die dosmedical, geneeskundige symbolen, ...op de verpakking draagt vind ik dit maar een rare uitleg. Hier betaal je dan 27 euro voor. Zoek de geuren in een drogisterij en je bent goedkoper af en mogelijks met hetzelfde resultaat... Te duur en slechte service.
Beoordeling melden
Antwoord van KNO-winkel.nl
20 feb 2024
Beste, Bedankt voor uw review en de feedback. Recent hebben wij de houdbaarheid van flesjes die bijna verliepen gecontroleerd en kunnen verlengen. U kunt de reukset dus zonder problemen gebruiken. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat u profijt heeft van de reuktraining. Als u hier vragen over heeft, mag u altijd contact met ons opnemen. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
RJ
R J.
Niederlande
4 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb eerder een bestelling gedaan over dat middel wat ik kort geleden heb besteld maar dat was niet bij de KNO winkel. Ik heb geprobeerd om dat middel weer op de oude manier te bestellen maar dat werd een probleem. Via een omweg heb ik het dus nu weer. Ik vond het erg omslachtig jammer, ik wacht af hoe of het nu verder gaat, dus ik ben wat voorzichtig met dit soort veranderingen. Een foto meesturen vind ik wat overdreven ver gaan, sorry.
Beoordeling melden
Antwoord van KNO-winkel.nl
10 okt 2023
Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend dat u het bestelproces niet helemaal naar wens hebt ervaren. We hebben u gemaild omdat we graag horen hoe wij het kunnen verbeteren. We horen graag van u! Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
27 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Niet goed geld terug garantie misleidend.

Een anti snurk bit gekocht, en daarbij 30 dagen terug garantie gekregen. Alleen binnen deze periode al gemerkt dat het niks gaat worden. Toch moet ik nu 30 dagen wachten, en daarna word er gekeken of de set in de juiste staat is. Daarna word er besloten of ik misschien mijn geld terug krijg. Verzenden is ook nog eens op kosten van de klant.
Beoordeling melden
Antwoord van KNO-winkel.nl
14 aug 2023
Beste, Bedankt voor uw review over de snurkbeugel. Wat vervelend dat de beugel niet voor u lijkt te werken. Voor de snurkbeugel geldt inderdaad een niet goed, geld terug-regeling. Wel zit hier onder andere de voorwaarde aan dat het product echt 30 dagen geprobeerd moet zijn. De reden hiervoor is dat het gebruik van de beugel even wennen is en dus even kan duren voordat het comfortabel zit. We hebben inmiddels contact gehad en u kunt de Oniris terugsturen. We zien hem graag tegemoet. We hopen dat we u hiermee voldoende hebben geholpen, maar horen het graag als u vragen heeft. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
11 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zakjes neusspoelzout van Dos-Medical zijn prima, maar om bestelling bezorgd te krijgen , duurt (te) lang: 5 dagen met PostNL. Contact met KNO-winkel hierover is zinloos. Medewerkster aan de telefoon verwijst steeds naar PostNL en voelt zich niet verantwoordelijk. Uiteindelijk pakket gekregen maar veel later dan men doet beloven.
Beoordeling melden
Antwoord van KNO-winkel.nl
13 nov 2023
Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Excuses voor de vertraagde levertijd van het pakket. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn. Daarnaast vinden we het vervelend om te horen dat u het contact met onze klantenservice zo hebt ervaren. We zullen ons best doen om in de toekomst hierover beter te communiceren. We hopen dat u desondanks profijt heeft van uw bestelling. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
17 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Werkt niet,

Hebt het 10 dagen gebruikt en merkt helaas weinig van een verbeterende luchtstroom en laat de NoseWings na een a twee uur los van de neusvleugels zowel links als rechts, kan zijn door ontspanning van de neus tijdens het slapen of van vocht in de neus, nogmaals geen verbetering helaas.
Beoordeling melden
Antwoord van KNO-winkel.nl
14 aug 2023
Beste, Bedankt voor uw review over de neusspreiders. Wat vervelend dat ze niet aan uw verwachtingen voldoen. We hebben contact met u gehad en hopen dat ze nu beter werken en beter blijven zitten. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij graag van u. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
23 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vorige week de magnetische neusvleugels gekocht en uitgeprobeerd. Het resultaat is erg teleurstellend, eigenlijk gewoon slecht. De neusvleugels blijven niet goed zitten. Ik ben al jarenlang klant bij kno-winkel en nu voor het eerst deze slechte ervaring.
Beoordeling melden
Antwoord van KNO-winkel.nl
5 sep 2023
Beste, Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring met de neusspreiders. Wat vervelend om te horen dat u er niet tevreden over bent. We hebben geprobeerd contact met u te zoeken om een passende oplossing te vinden, maar we hebben helaas nog niks van u gehoord. We horen graag van u! Met vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
11 sep 2023
Wordt beoordeeld
Ik vind het product echt niet goed. Misschien ligt het aan mij, persoonlijke voorkeur, of misschien doe ik er te weinig zout in, maar de verdamping in mijn keel is effectloos. Mooi design verder en goede , snelle verzending/verpakking. Dank!
Beoordeling melden
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Reukset 2 besteld.datum nov 2023 met nieuwe sticker erop maart 2024. Met de boodschap dat je nog kan gebruiken tot nov 2024. 1e set ook al tegen de datum. Beetje gek dat dit zo is en ook nog voor de volle prijs verkopen..
Beoordeling melden
Antwoord van KNO-winkel.nl
15 feb 2024
Beste, Bedankt voor uw review en de feedback. Recent hebben wij de houdbaarheid van flesjes die bijna verliepen gecontroleerd en kunnen verlengen. U kunt de reukset dus zonder problemen gebruiken. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat u profijt heeft van de reuktraining. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
13 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestel spoelzout ,,wou de grootste hoeveelheid bestellen , niet mogelijk ..maar kon wel die hoeveelheid bestellen in kleinere bestellingen ,kortom je krijgt hetzelfde maar betaald de duurdere prijs.
Beoordeling melden
Antwoord van KNO-winkel.nl
14 jul 2023
Beste, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de grote verpakking van het spoelzout niet op voorraad was. We hebben inmiddels contact met je opgenomen en zijn tot een passende oplossing gekomen. We wensen je veel profijt van het spoelzout. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Heftige neusspray

Had de neusspray cadeau gedaan aan mijn dochter die bij elke verkoudheid een verstopte neus heeft. Ze was er na gebruik niet blij mee de peper was te heftig en haar neus gong er niet van open.
Beoordeling melden
Antwoord van KNO-winkel.nl
3 jan 2024
Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring met de neusspray. We vinden het heel vervelend dat u niet tevreden bent. Inmiddels hebben we contact met u gehad en we hopen u voldoende geïnformeerd en geadviseerd te hebben. Mocht u nog verdere vragen hebben, laat het dan vooral weten. Vriendelijke groet, KNO-winkel
27 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket dienst neemt niet de moeite om pakket te bezorgen, en laat het ophalen bij verzamel center. Dat is jammer, uit kijken naar ander pakket dienst is een oplossing
Beoordeling melden
Antwoord van KNO-winkel.nl
28 jun 2023
Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de bezorging niet naar wens is verlopen. We zullen hiervan een melding doen. Desondanks hopen we dat u tevreden bent met de producten. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl