KNO-winkel.nl- Logo - Beoordelingen

KNO-winkel.nl

1.325 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.097 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 mrt 2022
KNO-winkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor KNO-winkel.nl

14 sep 2023
Vond het moeilijk wijs te worden uit de mogelijkheden. Heb daarom ook de klantenservice gebeld. Die begrepen niet waarom de inlichtingen op de site onduidelijk vond.
15 sep 2023
Beste, Bedankt voor uw review en de feedback! Wat vervelend om te horen dat u het contact met onze klantenservice zo heeft ervaren. Het is uiteraard wel onze bedoeling geweest om u zo goed mogelijk te helpen bij het kiezen van het juiste product. Met vriendelijke groet, KNO-winkel.nl

het produkten aanbod slecht…

het producten aanbod slecht overzichtelijk en lijdt tot verwarrinc c.q. verkeerde bestelling.
8 nov 2023
Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met het overzicht van ons aanbod. We hebben u gemaild omdat we er graag achterkomen wat er onduidelijk is en hoe wij dit volgens u kunnen verbeteren. We horen graag van u! Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
22 jun 2023
Hoge kosten Hoge verzendkosten Lage service Zodra ik producten elders kan halen, doe ik dat.
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent. We hebben contact met u proberen te zoeken om erachter te komen waardoor uw ervaring niet positief is en om te kijken of wij dit kunnen verbeteren. Helaas hebben wij nog geen reactie ontvangen. We horen graag van u. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
9 sep 2023
Snelle levering maar info in bijsluiter had ik graag op de website gelezen.
14 sep 2023
Beste, Bedankt voor uw review. We hebben contact gehad en gaan aan de slag met uw feedback. Met vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
HB
je klanten beter te informeren, en niet wachten op een klagende klant
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste Harry B. Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat u niet tevreden bent. We hebben contact met u gehad en hopen het via die weg met u op te lossen. Als u verder vragen heeft, mag u altijd contact met ons opnemen. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
PV
P v.
Goirle
23 nov 2023
Ik had gedacht eerder iets te ruiken maar ik ga voor de 2 de ronde
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review. Het herstellen van het reukvermogen kan in sommige gevallen helaas wel even duren. We wensen u veel succes met het vervolg van de reuktraining. Als wij u kunnen adviseren bij het gebruik van het product of als u vragen heeft mag u altijd contact met ons opnemen. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
10 sep 2023
Aangeven wanneer het pakketje bij je is na een week nog niks gehad
14 sep 2023
Beste, Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat de bezorging niet goed is verlopen. We zien dat het pakket na uw bestelling ons magazijn heeft verlaten. Vermoedelijk is er iets misgegaan bij de pakketdienst. Wij hebben contact met u gehad en zijn tot een passende oplossing gekomen. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
25 jul 2023
The anti snoring device is not so comfortable to use
27 jul 2023
Dear, Thank you for your review. We are sorry that you are not completely satisfied with the anti-snoring device. We have emailed you because we want to know more about your complaints so that we can offer appropriate advice or a solution. We would like to hear from you. Yours sincerely, KNO-winkel.nl
24 okt 2023
Belachelijk hoge prijs voor 30 plastic neusstripjes
27 okt 2023
Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring! We waarderen uw input en begrijpen dat prijs een belangrijke factor is. Uiteraard streven wij ernaar onze producten zo toegankelijk mogelijk te maken. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
16 jun 2023
Flesje is na 1 keer gebruiken kapot is troep
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat het product stuk is gegaan. We hebben contact met u proberen te zoeken zodat wij samen kunnen kijken naar een oplossing. Helaas hebben wij nog geen reactie ontvangen. We horen graag van u. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
21 jun 2023
Beste mensen tijdens slapen gaat het eraf.
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet helemaal tevreden bent. We hebben contact met u proberen te zoeken zodat wij kunnen kijken naar een oplossing voor het probleem. Helaas hebben wij nog geen reactie ontvangen. We horen graag van u. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
28 mei 2023
De bestelling was later dan werd verwacht
6 jun 2023
Niet helemaal tevreden over de beugel .
23 jun 2023
Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent. We hebben contact met u proberen te zoeken om erachter te komen waardoor uw ervaring niet helemaal positief is en om te kijken of wij dit kunnen verbeteren. We horen graag van u. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
25 okt 2023
Ik heb nog steeds niks ontvangen....
27 okt 2023
Beste, Dank voor uw feedback en wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. We hebben u gemaild met meer informatie over de verzending. We hopen dat u uw bestelling spoedig ontvangt. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
25 sep 2023
defecte artikelen; neusdouches
6 okt 2023
Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend dat de neusdouche defect is. We hebben contact met u gehad en zijn samen tot een passende oplossing gekomen. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
7 jun 2023
het bestellen gaat omslachtig
23 nov 2023
Bestelling is niet geleverd.
24 nov 2023
Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. We hebben contact met u gehad en hebben bij PostNL een onderzoek gestart. We hopen dat uw pakket snel bij u zal aankomen en zullen anders kijken naar een geschikte oplossing voor het probleem. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
2 okt 2023
Bestelling is niet geleverd
3 okt 2023
Beste, Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. We hebben contact gehad en sturen een nieuw pakket uw kant op. We hopen dat u deze spoedig ontvangt. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
Werkt niet naar behoren
14 okt 2023
Te weinig ervaring
8 nov 2023
Beste, Bedankt voor uw review. We begrijpen dat het soms wat tijd kost om een beoordeling te geven. We hopen dat uw ervaring met ons product/dienst in de toekomst nog positiever zal zijn en horen het graag als u meer ervaring heeft opgedaan. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl