KNO-winkel.nl- Logo - Beoordelingen

KNO-winkel.nl

1.325 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.097 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 mrt 2022
KNO-winkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor KNO-winkel.nl

RJ
R J.
Niederlande
4 okt 2023
Ik heb eerder een bestelling gedaan over dat middel wat ik kort geleden heb besteld maar dat was niet bij de KNO winkel. Ik heb geprobeerd om dat middel weer op de oude manier te bestellen maar dat werd een probleem. Via een omweg heb ik het dus nu weer. Ik vond het erg omslachtig jammer, ik wacht af hoe of het nu verder gaat, dus ik ben wat voorzichtig met dit soort veranderingen. Een foto meesturen vind ik wat overdreven ver gaan, sorry.
10 okt 2023
Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend dat u het bestelproces niet helemaal naar wens hebt ervaren. We hebben u gemaild omdat we graag horen hoe wij het kunnen verbeteren. We horen graag van u! Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
27 jul 2023

Niet goed geld terug garantie misleidend.

Een anti snurk bit gekocht, en daarbij 30 dagen terug garantie gekregen. Alleen binnen deze periode al gemerkt dat het niks gaat worden. Toch moet ik nu 30 dagen wachten, en daarna word er gekeken of de set in de juiste staat is. Daarna word er besloten of ik misschien mijn geld terug krijg. Verzenden is ook nog eens op kosten van de klant.
14 aug 2023
Beste, Bedankt voor uw review over de snurkbeugel. Wat vervelend dat de beugel niet voor u lijkt te werken. Voor de snurkbeugel geldt inderdaad een niet goed, geld terug-regeling. Wel zit hier onder andere de voorwaarde aan dat het product echt 30 dagen geprobeerd moet zijn. De reden hiervoor is dat het gebruik van de beugel even wennen is en dus even kan duren voordat het comfortabel zit. We hebben inmiddels contact gehad en u kunt de Oniris terugsturen. We zien hem graag tegemoet. We hopen dat we u hiermee voldoende hebben geholpen, maar horen het graag als u vragen heeft. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
11 nov 2023
Zakjes neusspoelzout van Dos-Medical zijn prima, maar om bestelling bezorgd te krijgen , duurt (te) lang: 5 dagen met PostNL. Contact met KNO-winkel hierover is zinloos. Medewerkster aan de telefoon verwijst steeds naar PostNL en voelt zich niet verantwoordelijk. Uiteindelijk pakket gekregen maar veel later dan men doet beloven.
Antwoord van KNO-winkel.nl
Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Excuses voor de vertraagde levertijd van het pakket. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn. Daarnaast vinden we het vervelend om te horen dat u het contact met onze klantenservice zo hebt ervaren. We zullen ons best doen om in de toekomst hierover beter te communiceren. We hopen dat u desondanks profijt heeft van uw bestelling. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl

Werkt niet,

Hebt het 10 dagen gebruikt en merkt helaas weinig van een verbeterende luchtstroom en laat de NoseWings na een a twee uur los van de neusvleugels zowel links als rechts, kan zijn door ontspanning van de neus tijdens het slapen of van vocht in de neus, nogmaals geen verbetering helaas.
14 aug 2023
Beste, Bedankt voor uw review over de neusspreiders. Wat vervelend dat ze niet aan uw verwachtingen voldoen. We hebben contact met u gehad en hopen dat ze nu beter werken en beter blijven zitten. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij graag van u. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
23 aug 2023
Vorige week de magnetische neusvleugels gekocht en uitgeprobeerd. Het resultaat is erg teleurstellend, eigenlijk gewoon slecht. De neusvleugels blijven niet goed zitten. Ik ben al jarenlang klant bij kno-winkel en nu voor het eerst deze slechte ervaring.
5 sep 2023
Beste, Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring met de neusspreiders. Wat vervelend om te horen dat u er niet tevreden over bent. We hebben geprobeerd contact met u te zoeken om een passende oplossing te vinden, maar we hebben helaas nog niks van u gehoord. We horen graag van u! Met vriendelijke groet, KNO-winkel.nl
11 sep 2023
Wordt beoordeeld
Ik vind het product echt niet goed. Misschien ligt het aan mij, persoonlijke voorkeur, of misschien doe ik er te weinig zout in, maar de verdamping in mijn keel is effectloos. Mooi design verder en goede , snelle verzending/verpakking. Dank!