your-look-for-less.nlBeoordelingen

: 6.588Goed

Details
Contact

Categorieën

Contact
Sieh an! GmbH
Georgenstr. 29
92219 Amberg
Duitsland
Handelsregister
Amtsgericht Amberg HRB 2298
Gevolmachtigde
Johann Kiener, Helga Mai

Beoordelingen voor your-look-for-less.nl

4.41/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

4.959 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

54 %
37 %
6 %
1 %
1 %
6.588 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over your-look-for-less.nl

1 maand geleden
Alles zou in een keer geleverd worden,maar niet hoor,wacht nog steeds.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van your-look-for-less.nl
1 maand geleden
Geachte heer Bakker, Bij "complete levering" wordt er maximaal 3 weken gewacht met verzenden indien er artikelen niet op voorraad zijn, zijn na 3 weken nog niet alle artikelen voorradig ontvangt u uw bestelling automatisch in delen en krijgt u de overige artikelen zo snel mogelijk nagezonden. Met vriendelijke groet, Patrick Ypenburg Klantenservice Your Look... for less!
1 maand geleden
hoewel de levertijd van bepaalde kledingstukken te wensen overlaat ben ik toch tevreden.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van your-look-for-less.nl
1 maand geleden
Geachte mevrouw Bras-Huis, Helaas kan het zijn dat de levertijd door de drukte en huidige situatie momenteel iets langer is dan u van ons gewend bent. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en reactie! Met vriendelijke groet, Patrick Ypenburg Klantenservice Your Look... for less!
2 maanden geleden
prima product
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van your-look-for-less.nl
2 maanden geleden
Geachte heer Vinke, Blij om te vernemen dat de geleverde artikelen naar wens zijn. Hartelijk dank voor uw uiterst positieve beoordeling en uw reactie! Met vriendelijke groet, Patrick Ypenburg Klantenservice Your Look... for less!
2 maanden geleden
Jammer dat er een onbepaalde tijd zit tussen de melding van jullie dat de bestelling onderweg is en van PostNl dat de bestelling bezorgd wordt. Verder prima service.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van your-look-for-less.nl
2 maanden geleden
Geachte mevrouw van Dijk, Uw bestelling wordt vanuit het buitenland verzonden, op moment dat uw bestelling ons magazijn verlaat krijgt u bericht. Echter de zending is pas te volgen zodra het pakket op het depot van PostNL is aangekomen. Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en uw reactie! Met vriendelijke groet, Patrick Ypenburg Klantenservice Your Look... for less!
2 maanden geleden
Levertijd te lang.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van your-look-for-less.nl
2 maanden geleden
Geachte mevrouw Struijk, Door de drukte en de huidige situatie kan het zijn dat de levertijd wellichts iets langer is dan u van ons gewend bent. Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk op hun plaats te krijgen. Onze excuses voor de vertraging en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Patrick Ypenburg Klantenservice Your Look... for less!
2 maanden geleden
Mijn aller eerste keer bestellen on linn en alles ging mis maar jullie hebben het prima met mij samen opgelost daarvoor mijn dank
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van your-look-for-less.nl
2 maanden geleden
Geachte mevrouw Mulkens, Blij om te vernemen dat het probleem naar tevredenheid is opgelost. Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en reactie! Met vriendelijke groet, Patrick Ypenburg Klantenservice Your Look... for less! Met vriendelijke groet, Patrick Ypenburg Klantenservice Your Look... for less!
2 maanden geleden
Ben zeer tevreden over wat ik besteld heb was allemaaal perfect
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van your-look-for-less.nl
2 maanden geleden
Geachte mevrouw van de Loo, Voor iets wat perfect was geeft u een ontzettend lage beoordeling (1 ster op alle punten). Dat snap ik dan ook niet helemaal, ik neem dan ook aan dat dit sarcastisch bedoeld was of dat het hierbij om een misverstand gaat. In ieder geval toch bedankt voor de moeite en uw tijd. Met vriendelijke groet, Patrick Ypenburg Klantenservice Your Look... for less!
2 maanden geleden
Helaas kon er iets niet geleverd worden maar is dat artikel gewoon zonder berichtje vooraf naar eind volgende maand verschoven. Klantenservice heeft echt zijn best gedaan om hier nog iets goed te maken.Hulde aan Erik van de Velde.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van your-look-for-less.nl
2 maanden geleden
Geachte mevrouw van Dijk, Spijt me om te moeten vernemen dat u geen bericht heeft gehad van de latere levering. Ik ben blij dat Erik u naar tevredenheid heeft geholpen, dit heb ik dan ook door gecommuniceerd. Hartelijk dank voor uw uiterst positieve beoordeling en reactie. Met vriendelijke groet, Patrick Ypenburg Klantenservice Your Look... for less!
2 maanden geleden
alles weer teruggestuurd niet passen en rits stuk
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van your-look-for-less.nl
2 maanden geleden
Geachte heer Krause, Spijt me om te moeten vernemen dat de ritssluiting van een artikel defect is. Indien gewenst sturen wij u natuurlijk graag een vervangend exemplaar. We zien uw retourzending tegenmoet. Bedankt voor uw positieve beoordeling en uw feedback. Met vriendelijke groet, Patrick Ypenburg Klantenservice Your Look... for less!
2 maanden geleden
Leuke kleding bij maar ook een deel met een slechte pasvorm.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van your-look-for-less.nl
2 maanden geleden
Geachte mevrouw Vlag, Spijt me om te moeten vernemen dat de pasvorm niet geheel naar wens is. Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en uw tijd! Met vriendelijke groet, Patrick Ypenburg Klantenservice Your Look... for less!
2 maanden geleden
zoals gewoonlijk gewoon goed
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van your-look-for-less.nl
2 maanden geleden
Geachte mevrouw Boes-Benjamins, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en reactie! Met vriendelijke groet, Patrick Ypenburg Klantenservice Your Look... for less!
2 maanden geleden
Ik heb er geen klachten over
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van your-look-for-less.nl
2 maanden geleden
Geachte mevrouw van Dijk, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en uw tijd! Met vriendelijke groet, Patrick Ypenburg Klantenservice Your Look... for less!
2 maanden geleden
n.v.t.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van your-look-for-less.nl
2 maanden geleden
Geachte mevrouw Keyzer, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en uw tijd! Met vriendelijke groet, Patrick Ypenburg Klantenservice Your Look... for less!
2 maanden geleden
alles is goed en netjes bezorgd
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van your-look-for-less.nl
2 maanden geleden
Geachte mevrouw Ooms, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en reactie! Met vriendelijke groet, Patrick Ypenburg Klantenservice Your Look... for less!
2 maanden geleden
Toch in deze tijd een snelle service
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van your-look-for-less.nl
2 maanden geleden
Geachte mevrouw van de Wiel, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en reactie! Met vriendelijke groet, Patrick Ypenburg Klantenservice Your Look... for less!
2 maanden geleden
beetje jammer van mijn bestelling , ik heb ook sandalen besteld en 2 polo shirts maar kreeg 1 polo shirt en geen sandalen . ook geen bericht van na levering. dat is niet wat ik had verwacht van deze winkel. mvg jantina hoofd 9405 jk nr 54 aasen
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van your-look-for-less.nl
2 maanden geleden
Geachte mevrouw Hoofd, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en uw tijd! Met vriendelijke groet, Patrick Ypenburg Klantenservice Your Look... for less!
2 maanden geleden
Maat valt groter uit .moet er bij staan in het boekje
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van your-look-for-less.nl
2 maanden geleden
Geachte mevrouw Rongen, Hartelijk dank voor uw uiterst positieve beoordeling en uw tijd! Met vriendelijke groet, Patrick Ypenburg Klantenservice Your Look... for less!
2 maanden geleden
Goed
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van your-look-for-less.nl
2 maanden geleden
Geachte mevrouw Doorenweerd, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en uw tijd! Met vriendelijke groet, Patrick Ypenburg Klantenservice Your Look... for less!
2 maanden geleden
Ik ben 1.86 en kan voor mijn bovenkleding altijd goed slagen voor een klein prijsje
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van your-look-for-less.nl
2 maanden geleden
Geachte mevrouw Veen, Hartelijk dank voor uw uiterst positieve beoordeling en reactie! Met vriendelijke groet, Patrick Ypenburg Klantenservice Your Look... for less!
2 maanden geleden
Alles prima, niets aan toe te voegen
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van your-look-for-less.nl
2 maanden geleden
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en reactie! Met vriendelijke groet, Patrick Ypenburg Klantenservice Your Look... for less!