Hardhoutdiscount.nl- Logo - Beoordelingen

Hardhoutdiscount.nl

9 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden662 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mei 2023
Hardhoutdiscount.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Hoogwaardige kwaliteit hout van mijn schutting. Ook erg tevreden met de plaatsing ervan. Al met al kan ik Hardhout Discount zeker aanraden!

Schroef bit niet omvangen wordt alsnog opgestuurd Transporteur leverde het een dag later af dan opgegeven

Beoordelingen voor Hardhoutdiscount.nl

Hoogwaardige kwaliteit schuttingen

Heel blij met het hout en de service die ik heb gekregen. De hout was van goede kwaliteit en ik ben heel goed geholpen!

Prachtige luxe schutting

De schutting van Hardhout Discount heeft onze tuin echt een luxere uitstraling gegeven. Heel blij mee!
Goede service en fijn kwaliteit hout. Ik ben er blij mee!
Snelle service en fijn contact. Super

John

Snelle service, nette berichtgeving over de bezorging en goede afhandeling.
Goede professionele mensen. Uitzonderlijk mooie producten.
Snelle levering en goeie service!