Lucardi Juwelier Groningen Centrum

130 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden189 beoordelingen in totaal

27 apr 2024
Heb een mooi halssierraad laten maken voor mijn partner, ben zowel bij het uitzoeken als het ontwerp voortreffelijk geholpen en bij het afhalen evenzo voor een bijpassende zilveren ketting. Dus afgelopen vrijdag met een glimlach huiswaarts en mijn partner het sierraad omgedaan. Beter kan niet, heb dit alles in winkel kunnen vinden en bestellen. Medewerkster van het filiaal Herestraat Groningen verdient dik compliment.

16 nov 2023
Was oke, meisje achter de kassa had haar dag niet helemaal. Ik overhandigde mijn artikelen die ik wilde retourneren, na de helft van de artikelen te hebben ingevoerd en mij een afgifte bewijs gaf, moest ik nogmaals aangeven dat het om alle artikelen ging. Hier reageerde ze wat geïrriteerd op. Verder wel gelukt, maar niet om over naar huis te schrijven

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Groningen Centrum

27 apr 2024

Mooie oorbellen set!!

De medewerkster wist gelijk wat ik zocht ;) En het goudkleurige van de oorbel past erg mooi bij het lichtroze hartje in de oorbel. Supermooi, ben verliefd op mijnoorbellen setje.
26 apr 2024
Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.Ze hebben mijn kleine meid heel blij gemaakt met haar oorbellen.En ik een mooi kruisje voor mijn doop uitgezocht.

Fijne en leuke winkel om in te shoppen

Leuke winkel, mooi ruim, leuke sieraden. Jammer dat alles achter slot en grendel is (begrijpelijk maar zo kan je niet zo goed kijken hoe het bij je staat)
Verder goed geholpen, maar bij afrekenen krijg maar 10% ipv 20% zoals bij mail staat op alles, hoe zit dat?
Werd super snel geholpen! Alles was perfect en kon ook snel een account aanmaken in de winkel.

Goed personeel

Er was een goede servies het personeel was vriendelijk en ze hebben mij goed geholpen
1 mei 2024
was snel klaar, misschien iets duidelijker zijn
Nette etalages en goed geholpen!
25 apr 2024
Mooie winkel, prachtige mensen
Vakkundig en vlug geholpen.
Fijne hulp en lieve dames
30 apr 2024
Ik werd prima geholpen.
1 mei 2024
23 apr 2024
29 apr 2024
Zoon had een kadokaart gekregen en inwisselen was maar lastig en ze wou t liever niet. Aangegeven dat het geld erop staat en we de kaart wel willen uitgeven. Met een puf en steun uiteindelijk gelukt.
Lange wachttijd en weinig deskundigheid
Vriendelijk, rustig, werd gezien als mens (niet als 'winstproduct'). Nam tijd om te achterhalen waarom het 'memberschap' niet werkte (oplossing werd gevonden). Gekocht product is naar alle tevredenheid. Door bovenstaande moest de volgende klant wel wat lang(er) wachten. Wellicht 2 verkopers in de winkel zetten???
JV
J V.
Klaaswaal
16 mrt 2024
Wij kwamen voor een cadeautje in de winkel De medewerkerster verdient een groot compliment, ze zag ons staan. Gaf suggesties, was vriendelijk. Fijn geholpen