Terschellinger- Logo - Beoordelingen

Terschellinger

1.121 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.745 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 apr 2022
Terschellinger voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Jute onderlegger te smal Vraag over bestelling en ruilen is opgepakt. De uitleg over de smallere breedtemaat is prima. Zet deze bij de info op de website, dan krijg je daar geen gedoe over. Liever had ik beide onderleggers van jute omgeruild, maar ben akkoord gegaan met omruilen van de onderlegger die nog in de verpakking zit omdat ik verdere strijd hierover verspilde moeite vind. Maar ik blijf van mening dat jullie info 90×200 op de site bij aankoop onjuiste info is. 75×200 vind ik te veel afwijken. De reactie was binnen een week, maar kan sneller, het is tenslotte 2024. Als de maten meer realistisch op de website hadden gestaan, had ik de grotere maat genomen. Het zonder verdere kosten kunnen omruilen (van1 onderlegger ) is fijn.

21 nov 2023
WAARSCHUWING: ALS JE NIET HET GEVOEL WIL HEBBEN DAT JE TUSSEN SCHAPEN SLAAPT, NIET KOPEN. Wij hebben de winter dekbed gekocht. Toen wij de verpakking opendeed, kwam een sterke schapen geur van het dekbed af. Na 2 weken luchten was de geur iets verminderd maar niet genoeg om elke avond onder te liggen zonder eraan te storen. Wij hebben de klantenservice erover benaderd om het dekbed te retourneren. Dat mocht niet omdat wij de hygiëne-zegel gebroken hadden. Maar zonder de hygiëne-zegel te breken en het dekbed uit de zak te halen, was het onmogelijk om de geur van het dekbed te ruiken. Wat mij ergert is dat Terschellinger geen goede waarschuwing geeft over de geur op hun website. De enige waarschuwing is een paar zinnen in een info documentje die bijgeleverd wordt: “Zoals elk nieuw product, heeft ook een dekbed een geurtje. De lichte, specifieke geur van het zojuist uitgepakte dekbed verdwijnt al snel.” Het was niet een lichte geur en verdween ook niet snel. Uiteindelijk hebben we het dekbed doorverkocht met een zwaar verlies. DUS WAARSCHUWING: ALS JE NIET HET GEVOEL WIL HEBBEN DAT JE TUSSEN SCHAPEN SLAAPT, NIET KOPEN.

Beoordelingen voor Terschellinger

Zeer snel verzonden en aangekomen Stevige vouw doos niets mis mee Het slaap vacht moeten we nog gebruiken dus daar geen mening over
Super kwaliteit, de hygiëne vergrendeling is uitstekend zo weet je als klant dat je altijd een fris ongebruikt artikel krijgt.

Ons nieuwe zomerdekbed

Ons zomerdekbed is snel en geheel volgens verwachting geleverd. Het is een heerlijk dekbed voor een strakke prijs

Zalige kussens !

Ik had al een twee personen deken, waar ik al super blij mee ben en nu twee kussens besteld en ze liggen zalig !
Snel levering, Meestal de volgende dag . Bij vragen over een artikel Krijg goed en gedetailleerde uitleg.
Antwoord van Terschellinger
Wat fijn dat u de tijd genomen hebt om een positieve review te plaatsen

Fijn zomer dekbed!

De levering was snel. Goede prijs/kwaliteit.Mooi zomerdekbed en zwaar genoeg om toch fijn onder te liggen.
Antwoord van Terschellinger
Fijn om te vernemen dat u tevreden bent met ons wollen zomerdekbed. We wensen u nog heel veel slaapgenot toe.
7 mei 2024
Bestelling kwam dmv DHL maar niet binnen op de juiste tijd. Opnieuw de bestelling verzonden. Top service!!!
13 mei 2024
Wij vinden het erg fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent over de verleende service.
IV
I V.
Doetinchem
7 mei 2024
Nette klanten service. Goed geholpen en een heel fijn warm dekbed van wol. Wij zijn zeer tevreden.
13 mei 2024
Bedankt voor het compliment. Wij wensen u heel veel slaapplezier toe!
7 mei 2024
Diabetespatiënt geen koude voeten meer .en spierreuma, duidelijk verbetering van mijn klachten.
7 mei 2024
Super om te vernemen dat u tevreden bent over de geleverde producten. Niet voor niets is wol heilzaam voor spieren en gewrichten. Fijn dat u nu weer kunt genieten van een heerlijke nachtrust.
Snelle levering en heerlijke dekbedden. Ik heb de winter en de zomer. Ze zijn beiden top!
Wat fijn dat je de tijd genomen hebt om een positieve review te plaatsen

Duidelijk en snel

Duidelijk op de site. Snel met leveren. Heldere communicatie in de e-mail.
12 mei 2024
Een heerlijk dun dekbed, precies wat we eigenlijk zochten en gevonden hebben.
Wat fijn dat je de tijd genomen hebt om een positieve review te plaatsen

Top!

Goede kwaliteit. Hygiënisch en netjes verpakt. Duidelijke informatie.
16 mei 2024

Zeer snelle levering en goede prijs/kwaliteit

Zeer snelle levering. Goede prijs/kwaliteit en tips over het product.
Bestelling heel snel ontvangen en hoge kwaliteit! Heel blij mee.
Hij ligt heerlijk ,geen kuilen vormt zich goed naar je hoofd!
9 mei 2024

Fijn slapen onder diervriendelijk dekbed

Goede communicatie, alles netjes verpakt, keurige verzending.
13 mei 2024
Fijn om te vernemen dat u tevreden bent over onze producten en service . We wensen u nog heel veel slaapgenot toe.
14 mei 2024

Zomerdekbed

Fantastisch dekbed voelt heerlijk, fijn om onder te slapen!
16 mei 2024
Fijn om te vernemen dat u tevreden bent over ons wollen zomerdekbed. We wensen u nog heel veel slaapplezier toe.
HE
Henk E.
Wapenveld
9 mei 2024
Zeer tevreden, hadden we jaren eerder toe moeten overgaan.
8 mei 2024
De producten van wol zijn heerlijk we genieten er erg van
13 mei 2024
Fijn om te vernemen dat u tevreden bent.