binqer.nl- Logo - Beoordelingen

binqer.nl

243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.336 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2019
binqer.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 jun 2023
Bij Binquer wordt daadwerkelijk gereageerd op een email, hoe is het mogelijk. En ook nog eens met een duidelijk antwoord, dat moet je toch ook 's meegemaakt hebben... Vervolgens is er strak op tijd geleverd. Kortom: prettig zakendoen. De bestelde afvalbak Simplehuman Butterfly 10 L is klein maar fijn. Echt klein, maar daardoor kan ie wel zo ongeveer overal staan. En echt fijn, de vlinderklepjes werken wonderbaarlijk. Snel en toch beheerst open, zeer gecontroleerd dicht. En dat alles geruisloos. Ik stond er verbluft naar te kijken. Het binnenemmertje kan eruit om de afvalzak te vervangen. Er worden 10 zakjes meegeleverd, maar die zijn vaag transparant. Zelf zullen wij die niet gauw kopen. Voor zo'n gevalletje is het behoorlijk aan de prijs, zou je zeggen, maar het is toch echt een prachtig ding. Voor wie kickt op kwaliteit is het z'n geld waard. We zijn er blij mee.

ik bestelde enkele GFT-containers. Elke container had een geblutst en /of beschadigd deksel. Eén ging niet meer dicht en dat deksel was overal beschadigd en zo krom als een banaan. Toen ik hierover een berichtje stuurde kreeg ik laconiek een 'gebruiksaanwijzing' toegezonden hoe ik het deksel moest recht krijgen. Ik ben 75 en dit is de meest bizarre aankoop + reactie die ik ooit in mijn druk leven heb meegemaakt. Ik ben pas aan het revalideren na een bestralingstherapie om een heel agressieve en kwaadaardige kanker weg te krijgen, en om nu hier dit te moeten ondergaan is te bizar voor woorden.

Beoordelingen voor binqer.nl

RV
Ricky v.
Helmond
19 aug 2023
we hadden een vierde afvalcontainer nodig voor het plastic afval en zijn op internet bij jullie uitgekomen, niet te duur en een snelle levering, SUPER
27 mei 2023

Gemakkelijk besteld en snel binnen

Gemakkelijk besteld, gekregen wat ik wilde hebben, werkt perfekt en het was er snel. Op de hoogte gehouden van de verzending en goed aangekomen.
26 sep 2023

De bestelling verliep vlot...maar ik…

De bestelling verliep vlot...maar ik liet weten dat ik de container op een afhaalpunt zou ophalen. Onverwachts stond die dan toch voor de deur?
18 jun 2023
Snelheid was top. Kosten van verzending waren hoger dan andere leveranciers. Dat had ik te laat in de gaten anders had ik elders besteld.
Super handige degelijke prullenbak. Misschien kan Binqer in de toekomst wat minder kunstig en wat meer natuurlijke materialen gebruiken.
7 mei 2023

Prima bio afvalzakken....fijn dat het…

Prima bio afvalzakken....fijn dat het met een fietskoerier gebracht kon worden...wel wat prijzig: bezorgkosten hoger dan de bestelling.
2 mei 2023

Rapide et efficace

Nous avons commandé un conteneur de 1100 litres avant 16h et il est arrivé le lendemain matin en Belgique ! Quelle rapidité ! Bravo !
Verzendkosten zijn extreem duur. Waarom moet ik 7,95 verzendkosten betalen, voor iets wat makkelijk door de brievenbus past?
1 jan 2024
PMD zakken waren vlot geleverd, ook rond de feestdagen, en voor een schappelijke prijs. Maat komt overeen met specificatie.
11 okt 2023
Zeer snel geleverd en er was een klein probleempje dat met eenvoudige mail onmiddellijk werd opgelost. Heel fijne ervaring
3 okt 2023
We hadden een probleem. Dit is prima opgelost door de medewerker die goed met ons meedacht. We waren hier erg blij mee.
21 jul 2023
Zeer snelle en correcte levering ( binnen 24u) Onmiddellijk antwoord op bijkomende vraag na levering.
11 sep 2023
We misten één onderdeel, even gebeld en stuurde meteen eentje op! Goede service. En snel geleverd.
2 aug 2023

Alternatief

De vuilbak die ik had gekozen was niet meer in voorraad. Heb een heel mooi ander voorstel gehad.
17 jun 2023

goed product

eenvoudige website, snelle respons, goed product, prijstechnisch erg interessant, snelle levering
MD
max d.
Eindhoven
6 aug 2023
Product was zoals verwacht. Heb een mailtje gekregen dat het vertraagd was heel netjes dus.
11 sep 2023
Ik heb geen op-/aanmerkingen. Ben dus een zeer tevreden klant.De bestelling stond klaar.
13 mei 2023
Goed, snel en helemaal tevreden. Heb zeker nog wat dingen gezien die ook nog wil hebben.
24 jul 2023
Zeer blij met de mooie pushcan! Super snel geleverd na wijziging in de bestelling.
23 jul 2023
Super snel geleverd. Goede producten zoals omschreven tegen een scherpe.prijs.