Avoid- Logo - Beoordelingen

Avoid

12 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 nov 2023
Avoid voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Zeer snelle verzending! Binnen 10 minuten was het pakket aangemeld bij de vervoerder en de volgende dag lag het pakket netjes bij mij thuis. Over het product ben ik minder tevreden, maar dit is een product van een merk dat ook bij andere winkels verkocht wordt, dus hier kan ik Avoid niet op afrekenen.

19 nov 2023
4 Zwarte zijlen besteld van 3 x 4m Groene bezorgd gekregen. Telefonisch niet te bereiken, bellen ook niet terug. Mail verkeer gaat heeeeel langzaam. Als je denk dat er niks gebeurt krijg je een bericht. Terugstuur etiket of wat dan ook niet gekregen. Wel in kunnen vullen dat ik ze wil ruilen, maar dan staat er op dat formulier maar 1 zeil omwisselen. Mail gestuurd of ze dan wel alle 4 worden omgeruild? Tot op heden geen bericht. Ze gaan ook pas nieuwe sturen als de andere binnen zijn bij hun, maar heb nog steeds geen terugstuur etiket of mail erover, of komt het met de post? We hebben hier zoiets ook al moesten ze zwart zijn voor ons feest dan maar de groene houden voor we ons geld kwijt zijn en geen zijlen meer hebben. Echt klote dus! Vind het heel vervelend om dit zo te melden maar zo gaat het hier! Foto’s zijn al met de klacht mee gezonden dus hoeven hier niet weer bij. Hoe kan het ook zijn dat je 4 zwarte besteld en er groene binnen komen!

Beoordelingen voor Avoid

13 apr 2024
Omdat ik netjes ben geholpen
LB
Leon B.
Lochem
Ik zou het dekzeil volgende dag ontvangen. Na een week heb ik nog steeds niets en het werk waarvoor het nodig was is al bijn a af. Zending wordt dus teruggesturrd.
10 mrt 2024
Denken mee, super service qua levering.
Gemakkelijk te bestellen. Alle afspraken werden nagekomen. Alles klopte, niets op aan te merken
7 nov 2023
Netjes verpakt en goede bescherming van mijn trap, niks mis mee
17 nov 2023
Snelle levering en een goed product.
7 nov 2023
Goed product en snel geleverd

23 dec 2023
19 nov 2023