dakraamshop.nl- Logo - Beoordelingen

dakraamshop.nl

52 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 jun 2023
dakraamshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 jun 2023
Het bestellen was zeer eenvoudig. Website is erg duidelijk. Snelle service en meedenkend naar een goede oplossing voor de klant.

14 sep 2023
Ik vind de manier van communiceren voor verbetering vatbaar. - ik heb gebeld en zou terug gebeld worden, is niet gebeurd - ik zou een datum doorkrijgen van leverantie, heb ik niet ontvangen - 6 sept besteld en dan moet ik zelf op 13 september bellen en vragen wanneer het bestelde product wordt geleverd. dus communicatief niet fijn voor ons en de levertijd is niet doorgegeven waardoor er bij ons een andere verwachting was

Beoordelingen voor dakraamshop.nl

3 mei 2024
Goede en snelle levering. Uitstekende service en aftersales. Aanrader
22 apr 2024
We zijn inmiddels 7 dagen verder en ik heb na de bestelling een factuur gezien maar ik heb mijn gordijn nog niet ontvangen.
29 apr 2024
Duurde lang voordat het binnen was.
Geleverd wat is besteld. Duidelijke omschrijving, goede prijs. Er is helaas niet een dag van te voren aangegeven dat ze kwamen, daar ik hem in de werkplaats op werk heb laten leveren gaf dit geen problemen als hij thuis was geleverd hadden m'n buren een flink pakket moet aannemen.
17 apr 2024
Fijn dat de maat van het dakraam er tussen staat, zo kun je niet verkeerd meten. En dat je nog een foto van het dakraam mee stuurt. Prima levering en makkelijk te bevestigen.
Snelle en nette levering

netjes en op tijd geleverd....degelijke…

netjes en op tijd geleverd....degelijke kwaliteit en goede prijs......goede beschrijving hoe te installeren
Netjes binnen de aangeven tijd geleverd. Werd een dag van te voren gebeld
24 feb 2024
Prima service en kwaliteit met snelle levertijden
Ze doen wat ze zeggen! Communicatie is prima
19 mrt 2024
10 mrt 2024
Ik heb nog niets geleverd gekregen dus ik kan jullie nog niet beoordelen.
8 jun 2023
14 sep 2023