Verasol Nederland- Logo - Beoordelingen

Verasol NederlandReviews

Verasol Nederland- Logo - Beoordelingen

Details over Verasol Nederland

Verasol Nederland - Beschrijving

Wanneer je langer wilt genieten van het leven buiten, ben je bij Verasol aan het juiste adres. Met een veranda of tuinkamer zit je er namelijk nog vaker, nog comfortabeler bij. Voor een ontbijtje in de ochtendzon, dineren onder de sterrenhemel of gewoon een plek waar de kinderen veilig naar hartenlust kunnen spelen. Geef je leven de ruimte met Verasol. Dankzij onze jarenlange ervaring in de wereld van aluminium veranda’s, terrasoverkappingen, tuinkamers en glazen schuifwanden kunnen wij jou voorzien van deskundig advies. Al onze producten worden in onze eigen fabriek geproduceerd, waardoor we kwaliteit, snelle levering en maatwerk kunnen garanderen. Zo sluit een product altijd precies aan op jouw wensen en kan je zorgeloos genieten met onze garantie van 5 of 10 jaar. Onze producten zijn betaalbaar én duurzaam. Met een product van Verasol kun je dus écht onbezorgd genieten. Nu en in de toekomst. En dankzij onze drie productcategorieën hebben we altijd een oplossing die past bij jouw wens en budget!
Vervor B.V.
Geldropseweg 22
5706LT Helmond
Kvk 17134762
André Dominicus

Beoordelingen voor Verasol Nederland

5 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor Verasol Nederland

Goed en fijn afdak, het youtube filmpje helpt bij de opbouw , een probleem deed zich voor met het afvoersysteem daarom een pijp van 7 cm doorsnee verlengt met koppelingsstuk tot 205 cm dat op de vloer plaat met uitloop gezet, erin gemonteerd en het probleem was opgelost, zeer tevreden met het resultaat.
De levering was snel en voldeed exact aan de verwachtingen. De instructies om te bouwen waren volledig duidelijk en correct.
Top product en goed geleverd,we zijn dik tevreden en dat voor 'n mooie prijs! Echte aanrader.
Overzichtelijke webshop!