Verasol Nederland- Logo - Beoordelingen

Verasol NederlandReviews

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
Verasol Nederland is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Verasol Nederland kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor Verasol Nederland

10 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor Verasol Nederland

8 jul. 2022
Na de bestelling kreeg ik al snel een bevestiging van ontvangst, de ochtend van levering moest ik alleen weigeren ivm de uitvaart van mijn moeder die 16e juni, aflevering was niet gecommuniceerd maar verder de week erna ging alles prima.
13 jun. 2022
Mooie overkapping alleen de zijkapjes zijn plastic hadden ook wel van aluminium mogen zijn trekken nu al krom . Aflevering kon ook beter werd niet van te voren contact opgenomen om af te spreken chauffeur belde half uur van te voren ik wist van niks dat ze zouden komen
20 jun. 2022
Snelle levering...perfecte pasvorm.. Alleen expeditie heeft zich niet gemeld en stonden ineens voor de deur en waren niet echt vriendelijk
Antwoord van Verasol Nederland
21 jun. 2022
Beste Erik, Fijn om te horen dat je blij bent met het bestelde product, dat horen we graag! Wat betreft de levering, dat is niet hoe het hoort, dit zullen we ook met ze bespreken, dus bedankt voor deze feedback. We wensen jullie veel plezier met de overkapping. Met vriendelijke groet, Verasol Klantenservice
28 jun. 2022
Alles past en de handleiding met video waren goed
Antwoord van Verasol Nederland
29 jun. 2022
Beste klant, Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen! Geniet van uw mooie Verasol product. Met vriendelijke groet, Verasol Klantenservice
14 jun. 2022
18 apr. 2022
Goed en fijn afdak, het youtube filmpje helpt bij de opbouw , een probleem deed zich voor met het afvoersysteem daarom een pijp van 7 cm doorsnee verlengt met koppelingsstuk tot 205 cm dat op de vloer plaat met uitloop gezet, erin gemonteerd en het probleem was opgelost, zeer tevreden met het resultaat.
4 mei 2022
De levering was snel en voldeed exact aan de verwachtingen. De instructies om te bouwen waren volledig duidelijk en correct.
7 mei 2022
Top product en goed geleverd,we zijn dik tevreden en dat voor 'n mooie prijs! Echte aanrader.
1 mrt. 2022