goedkopekantoorinrichting.nl- Logo - Beoordelingen

goedkopekantoorinrichting.nl

27 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden333 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 nov 2016
goedkopekantoorinrichting.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor goedkopekantoorinrichting.nl

Prima stoelen en dito service.
14 jul 2023
Beste Toon, wat een mooie review en de eerste met een foto erbij!! Mooi om te zien en erg fijn om te horen dat onze service in smaak valt, want juist hierin proberen wij ons te onderscheiden. Heel veel plezier met de bestelling en mocht je nog eens iets nodig hebben dan horen we dat graag, we zullen jullie dan met veel plezier ten dienste staan! Dus wat ons betreft tot een volgende keer!
29 okt 2023
Goed product, snelle levering
31 okt 2023
Beste Louis, bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel plezier met de spullen en graag tot een volgende keer!
19 okt 2023
Service en vriendelijkheid
24 okt 2023
Beste Floortje bedankt voor deze mooie review! Wij hebben jou ook als een vriendelijke klant ervaren (nog bedankt voor de koffie ;-) ) Mocht je in de toekomst nog eens iets nodig hebben dan zien we je graag terug! Nogmaals dank voor deze mooie feedback en hopelijk tot ziens!
15 nov 2023
17 nov 2023