snoozzz.com- Logo - Beoordelingen

snoozzz.com

33 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden33 beoordelingen in totaal

5 jul 2024
Vlotte afhandeling, proper geleverd. Schitterend kussen. Mooi en kwalitatief. Ik zou het persoonlijk ook leuk vinden als ik een mail zou krijgen bij verzending zodat ik weet wnnr ik het kan verwachten.

3 jul 2024
De levering en de stof kwaliteit van het kussen zijn goed alleen is het kussen echt een stuk harder als dat ik overal lees wat dus jammer is. Ik hoopte na een paar nachten gebruiken dat die zachter werd maar voor mij is die echt te hard!

Beoordelingen voor snoozzz.com

5 jul 2024
7 jul 2024

Fijn kussen

Zacht materiaal van binnen. Hoes is uitwasbaar en leuk design Eerst moest ik wennen aan de grootte van het kussen in bed, na 2 dagen was ik eraan gewend.

Mijn slaap weer terug

Ik had zo'n moeite met in slaap vallen door mijn groeiende buik... Nu kan ik eindelijk weer lekker slapen!
Antwoord van snoozzz.com
3 jul 2024
Beste heer, mevrouw van der Zanden, Bedankt voor jouw 5 sterren review! Wat fijn om te lezen dat je weer lekker slaapt met ons kussen. Geniet er nog heerlijk van! Groet van Jeanette van Snoozzz
28 jun 2024
Draaien is niet meer mogelijk. Klittenband eindstuk anders bevestigen
Antwoord van snoozzz.com
29 jun 2024
Beste Annelies, Bedankt voor je review over de Snoozzz Slaapwikkel. Nu kunnen jullie weer lekker slapen :) Wanneer je meer informatie wenst of hulp bij het gebruik van de slaapwikkel, kan je ons contacten per mail of telefoon. Groet van Jeanette van Snoozzz®
Goede producten en snelle levering.
Snelle bezorging, goed product!
EV
Eline v.