Cameraland.nl- Logo - Beoordelingen

Cameraland.nl

669 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.866 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 mrt 2019
Cameraland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Ik was online op zoek naar Nikon 35 mm en 50 mm prime-lenzen en na onderzoek van enkele websites kwam ik Cameraland tegen. Ik had voor mijn aankoop nog nooit van Cameraland gehoord. Ik heb mijn product gevonden waarnaar ik op zoek was en ik kan zeggen dat ze een zeer concurrerende prijs bieden. Maar ik was verbaasd om te zien dat hun tweedehandscollectie de juiste deskundige beoordeling en beschrijving van de productconditie had. Om mijn aankoop te bevestigen, zag ik veel recensies van andere klanten die ook blij waren met de Cameraland-ervaring, waar ik het vertrouwen uit putte. Ik ben erg blij met mijn aankoop en het product, en de uitzonderlijk snelle levering met geweldige verpakking.

20 aug 2023
Optionele sd kaart niet compatibel met geinstalleerde firmware. Bij een koude start en direct maken van foto, wordt de foto niet opgeslagen en gaat de camera uit. Indien de camera enkele minuten aanstaat geeft het geen problemen. Echter de camera gekocht voor straatfotografie, dus aanzetten en klicken... Vrijdag middag cameraland gebeld en probleem voorgelegd. Ik kreeg het verzoek om probleemomschrijving op de mail te zetten zodat ik vanaf maandag een reactie op zou krijgen. Het probleem heb ik nu zelf opgelost om een sd kaartje te gebruiken volgens de specificaties van Ricoh gr3x. Heel jammer dat deze specifieke parate kennis niet aanwezig is bij Cameraland. Nu heb ik het telefoongesprek onbevredigend afgesloten en ben een halve zaterdag aan het uitvogelen geweest. Voor het overige is het een geweldige camera!

Beoordelingen voor Cameraland.nl

YV

Altijd een prettige service

Via de website een Ronin besteld. Hij kwam al eerder dan verwacht binnen en kreeg keurig een mail dat ik mijn bestelling kon ophalen in de winkel. Altijd leuk als iets eerder binnenkomt dan dat je verwacht en je niet kan wachten totdat het binnen is. In de winkel altijd tot nu toe een fijne service! Ik kom er al jaren en raad de winkel zeker aan. De medewerkers nemen de tijd voor je, luisteren en denken met je mee.

Expertise en meer dan correcte afhandeling bij Cameraland dik in orde

Eerst om advies gevraagd over de Samyang lens AF18 FE2.8. Na te zijn doorverbonden met de deskundige op dit gebied een goede voorlichting gehad. Een gesprek waar ook werd gevraagd naar de camera waar ik mee werk, zodat e.a. goed kon worden afgestemd. Een fout mijnerzijds in de bestelling werd snel gecorrigeerd. Samenvattend: een genot om met de mensen van Cameraland van doen te hebben.
HW
Hubert W.
Carrières sur Seine

Snelle levering, goed verpakt en duidelijke en juiste omschrijving

Ik had op aanraden van een vriend mijn keus laten vallen op een occasion (Olympus OM-D E-M1 body) met levering in Frankrijk, waar ik woon. Aankoop via de website op vrijdagmiddag. Het pakketje reeds dinsdag bij mij thuis afgeleverd. Snel uitgepakt: de camera was goede staat en de beschrijving klopte volledig. Trouwens, de verpakking was degelijk. Heel tevreden over deze aankoop!
tweedehands macro lensje gekocht voor mijn zusje en bij het uitpakken gewoon als nieuw. De lens maakt hele mooie scherpe foto's. Ze is er erg blij mee. Snelle service, verzending en kwalitatief goede spullen voor weinig. Houden zo. We hebben niet allemaal een dikke portemonnee.
je suis très content d'avoir trouvé facilement chez vous l'objectif que je souhaitais. Tout est ok pour moi. Merci. Ik ben heel blij dat ik bij jullie gemakkelijk de lens heb gevonden die ik wilde. Alles is in orde voor mij. Bedankt.
18 feb 2024
Ik kan niet anders zeggen dan dat de service ALTIJD perfect is. In de winkel. Via de e-mail en telefonisch. Echt mensen met hart voor de klant. Voor de winkel. Voor de mooie spullen. Als je iets wilt kopen koop het HIER!
Most of my camera kits and accessories are bought in this shop! They are very fast on shipping their orders and also very good packaging condition.
So far so good. Just waiting for my order to arrive because of supply shortages of X100VI. The communication with customer service has been great.
Ik had een scanner gekocht en die bleek defect te zijn. Geen probleem, terug mogen sturen ander nieuw toestel gekregen zonder kosten.
Super service ! Duidelijke product omschrijving en zeer snelle levering. Ocassion van zeer goede kwaliteit. Een echte aanrader.

Zoef de haas zo snel.

Bijzonder snelle levering en prima verpakt en goede kwaliteit voor een goede prijs,ik ben er ontzettend blij mee.
Het contact met de klantenservice was erg fijn en snel. Ook ben ik erg blij met de camera zelf.
Snelle verzending en communicatie. En erg blij met mij nieuwe Gopro! Dank jullie wel! 😀

Goed assortiment, scherpe prijzen en snelle levering.

Overzichtelijke site, goed assortiment, scherpe prijzen en een snelle levering.
Ruim optijd geleverd goed in gepakt mogelijk heden om in 3 termijn te betalen
Alles prima, duidelijke info en snelle levering. doen precies wat ze zeggen.

Goede camera!

De bezorging was snel en mijn camera kwam aan in perfecte staat!
goed advies, snelle reactie in de chat en snel verzonden
Mooie zaak en goed geholpen in de ,,fysieke,,winkel
RC
rob c.
Breda
gewoon alles was weer zeer tevreden momenteel niks