Cameraland.nl- Logo - Beoordelingen

Cameraland.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 mrt. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
Cameraland.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Cameraland.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 mrt. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor Cameraland.nl

820 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

25 jul. 2022
Alles verliep op zich soepel. Er waren alleen 2 punten voor mij. Ik was in het begin erg teleurgesteld. Ik had een camera besteld en toen ik mijn pakketje open maakte zag ik dat de zegel van de doos verbroken was en na het openen zag ik vinger vegen op het scherm zitten. Uiteindelijk heb ik gebeld met cameraland en het uitgelegd. Hun zeiden dat hun producten achter de vitrine kunnen staan. Aan de ene kant begrijpelijk, maar dat voelt toch raar aangezien je iets nieuws koopt en ervan uitgaat dat het niet gebruikt wordt. De levering was lichtelijk wazig ik had 3 dingen besteld (camera, batterijen en een sd kaart). Het werd allemaal de volgende dag geleverd maar kreeg vanuit PostNL een melding dat er 2 pakketten bezorgd zou worden en 1 pakket via dhl. uiteindelijk bleek de sd kaart via dhl bezorgd te zijn en de batterijen en camera via PostNL in 1 pakket

4 jan. 2022
Heb a7 iii, sigma 24-70 en bij behorende accessoires besteld bij hun voor €3400..wou eerst in 3 termijnen afbetalen maar in3 geven maar 1800, dus heb besloten om te betalen met kredietkaart en betaling was dus gelukt, het geld was dus AFGESCHREVEN!! Vervolgens belt iemand mij van cameraland met allerlei vragen, ik heb dus alles beantwoord en uitgelegd maar aan de toon van die man klonk het alsof hij mij niet vertrouwd en ik lieg🤦🏻‍♂️ Maar goed..ik dus wachten op mijn bestelling. Krijg ik mail dat het verstuurt is, ik blij! 4 minuten later weer e-mail “ Helaas kunnen wij uw order niet verwerken. De betaling komt niet door onze security module. Wij zullen de order crediteren en terugbetalen. Excuus voor het ongemak.” Ik snap niks meer! Weer bellen, krijg een vrouw aan de lijn mega bijdehand doen..zo van “geen bestelling voor jou en je krijg je geld terug” op de vraag “hoe kan dat de betaling komt niet doorheen terwijl het is al afgeschreven?” Kreeg ik “weet ik niet, ik ben geen bank, fijne dag” WTFFFF🤦🏻‍♂️ Dus krijg ik volgende dag €3000 ipv 3400 terug! Gezeik om niks!!! Weer bellen bla bla 3 dagen later de rest bijgeschreven! Terwijl bij kamera express en cameranu.nl heb ik volgende dag mijn sony en sigma binnen gekregen 👌🏼 Voor mij nooit meer cameraland! Amateurs!

Beoordelingen voor Cameraland.nl

1 sep. 2022
Ik heb goed en eerlijk advies gehad over het aanschaffen van een flitdset. Het contact via email was snel, ik kreeg een vast contact persoon met een eigen email adres. De service was gewoon perfect. Klant vriendelijke mensen in de winkel, die weten waarover ze het hebben. Ik kom hier zeker terug, en raad deze winkel ook zeker aan
De gehele bezorging was goed verzorgd. De producten (en bijbehorende verpakkingen) zagen er goed uit en waren goed verpakt. Je kunt merken dat de mensen in deze winkel alles met zorg doen.
Tweedehands lens gezocht via internet en bij cameraland eentje gevonden. Beschrijving was helemaal correct, lens in goede staat en levering was heel vlot (van Nederland naar België).
5 sep. 2022
Leveringstijd buitengewoon snel, retour zending probleemloos en correct afgehandeld. Creditnota en betaling onmiddellijk ontvangen. Vlotte duidelijke communicatie.
9 sep. 2022
De artikelen zijn van goede kwaliteit en de service heel goed je weet waar je aan toe bent en bestellingen worden volgens afspraak geleverd.
Het was snel, alleen vind ik een echte kadokaart leuker om te geven dan zo’n afdruk van de mail En moest dus alsnog de mail doorsturen
6 sep. 2022
Eerlijk en zeer kundig personeel. Ze proberen je niets aan te praten, en luisteren en naar wat je wil en zoekt. Super fijne winkel
9 sep. 2022
Super tevreden, super toffe site, vind alles gemakkelijk terug, ook service is zeer goed. Niets dan positief👍👍👍👍👍
3 sep. 2022
Ik heb wel het idee dat de verpakking open is geweest ,doos was niet verzegeld,voor de rest was het goed
4 sep. 2022
Snelle beantwoording van vragen en snelle en correcte levering. Dag na bestelling al in huis.
10 sep. 2022
Elders niet / moeilijk leverbaar artikel was op voorraad en werd keurig op tijd geleverd.
Prima service, snel antwoord na verzenden e-mail met vraag over een product. Top.
14 sep. 2022
Snelle, goed verzorgde verzending. Uitstekende hulp in de winkel.
Heldere communicatie, er werd geleverd wat was beloofd. Top.
Antwoord van Cameraland.nl
Fijn dat u blij bent, daar doen we het voor! Hopelijk tot ziens!
Correcte afspraak, zeer betrouwbaar en perfecte bestelling
Antwoord van Cameraland.nl
Fijn om te horen dat u tevreden bent. Veel plezier van uw bestelling. Hopelijk tot ziens!
Correcte afhandeling retourneren en betaling in no time. Top
Denken goed mee, snelle levering en een lokale winkel.
14 sep. 2022
Alles geleverd zoals afgesproken, dus beter kan niet.
10 sep. 2022
Snelle bezorging. Prima verpakt. Perfecte kwaliteit.
30 aug. 2022
Correcte en vlotte afhandeling van mijn bestelling.