Cameraland.nl- Logo - Beoordelingen

Cameraland.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 mrt. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
Cameraland.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Cameraland.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 mrt. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor Cameraland.nl

800 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

25 jul. 2022
Alles verliep op zich soepel. Er waren alleen 2 punten voor mij. Ik was in het begin erg teleurgesteld. Ik had een camera besteld en toen ik mijn pakketje open maakte zag ik dat de zegel van de doos verbroken was en na het openen zag ik vinger vegen op het scherm zitten. Uiteindelijk heb ik gebeld met cameraland en het uitgelegd. Hun zeiden dat hun producten achter de vitrine kunnen staan. Aan de ene kant begrijpelijk, maar dat voelt toch raar aangezien je iets nieuws koopt en ervan uitgaat dat het niet gebruikt wordt. De levering was lichtelijk wazig ik had 3 dingen besteld (camera, batterijen en een sd kaart). Het werd allemaal de volgende dag geleverd maar kreeg vanuit PostNL een melding dat er 2 pakketten bezorgd zou worden en 1 pakket via dhl. uiteindelijk bleek de sd kaart via dhl bezorgd te zijn en de batterijen en camera via PostNL in 1 pakket

27 jul. 2022
Niet kloppende productbeschrijving. Product besteld, er zitten materialen in die niet vermeld zijn op de product pagina. Ten eerste word mij verteld dat het mijn eigen fout is omdat het op de afbeelding te zien is. Hier ben ik het niet mee eens, het is niet mijn verantwoordelijkheid om alle fotos te bestuderen, als het bij materialen niet vermeld word moet ik er 100% vanuit kunnen gaan dat dit ook niet terug komt in het product. Hierover met retouren contact opgenomen, nu moet ik uiteindelijk ook nog zelf betalen voor de verzendkosten terwijl jullie!! mij fout voorlichten. Dit soort klantenservice zorgt er echt voor dat ik lk liever niet meer bestel bij jullie. Ik heb het gevoel niet serieus te worden genomen, en dat bij een probleem dat wordt veroorzaakt door de verkoper, de koper voor de kosten moet opdraaien. Erg ontevreden.

Beoordelingen voor Cameraland.nl

Ik had een cameratas online besteld en bij de bezorging bleek de schouderriem te ontbreken. Even gebeld en onder excuses voor het ongemak werd dezelfde dag nog een riem naar mijn adres gestuurd en de volgende dag was deze in bezit.Keurige service!
17 jan. 2023
Ik had een verkeerd advies gekregen over een product. Het blijkt itt tot de info v Cameraland niet compatible met mijn camera. Nu moet ik het retourneren en daarvan zelf de kosten betalen. Een antwoordnummer zou zijn fijn.
Antwoord van Cameraland.nl
17 jan. 2023
Bedankt voor de review. Wat vervelend dat het product niet compatibel bleek te zijn met je Camera. Hoewel we veel weten, geven wij helaas soms ook wel eens (onbedoeld) verkeerd advies. We blijven mensen. Echter als je contact opneemt met onze klantenservice erkennen wij wel altijd onze fout, en willen we dat wel netjes op lossen. Onze excuses dat dat voor u niet is gelukt. Mochten we u in de toekomst van dienst kunnen zijn horen we het graag.
Oorspronkelijk rugtas besteld zonder binnen inhoud, maar deze retour gestuurd. Rugzak met binnen inhoud (voor camera) volgende dag geleverd, en retour binnen 3 dagen gecrediteerd.

De levering van de aankoop werd duidelijk gecommuniceerd en snel verstuurd. Ook de medewerker van de klantenservice gaf een duidelijk en snel antwoord op mijn vraag.
14 jan. 2023
Snel geleverd. 1 puntje ding war ik besteld had zat in een doos die 100 x zo groot was ( zonde van de veeeels te grote verpakking,)
Mooie kwaliteit, wat ik bijzonder vind is dat in mijn geval, retour niet kan ivm milieu. Maar het hoesje is 25 euro!?
14 jan. 2023
Leuke prijzen, groot assortiment, snelle reactie via mail en via de app en erg vriendelijk personeel. Top winkel!
9 jan. 2023

Duidelijke website, snelle levering. Retour papieren meegeleverd, pluspunt, voor het geval van terugsturen.
12 jan. 2023
Had het verkeerde besteld. Camaraland heeft mij prima geholpen met het omruilen tegen het goede product.
8 jan. 2023

van e m.
Levering oké Lens was als nieuw Ben blij met de lens mooie aanvulling op mijn andere lenzen
9 jan. 2023
Goed advies, snelle en correcte afhandeling en aankoop. Fijne winkel, professioneel advies!
Vriendelijke ontvangst. Tijd voor de klant, sfeer ontspannen. Deskundige uitleg en advies.
6 jan. 2023
Snelle levering, goed verpakt. Product voldoet aan de omschrijving en dus de verwachting
16 jan. 2023
Wat ik prettig vond is dat je kan betalen in 3 termijnen en zonder extra kosten.
12 jan. 2023
Ik had een verkeerde lens besteld en kreeg zonder probleem mijn geld terug.
Bij de lens die ik zicht stond niet duidelijk bij welke camera deze past.
Een zeer prettige ervaring! Uiterst correct en zelfs sympathiek. Klasse!
15 jan. 2023
Altijd snel Goed materiaal vooral tweedehands en in 3 mogelijkheid Top
5 jan. 2023
Een top camera winkel Hier is nog tijd voor overleg uitleg en advies
12 jan. 2023
Altijd en immer correct en -zo veel mogelijk- op tijd. Gewoon prima.