Cameraland.nlBeoordelingen

Cameraland.nl- Logo - Beoordelingen
Cameraland.nl- Logo - Beoordelingen

Cameraland.nl - Jouw nieuwe camera koop je bij Cameraland!

Cameraland is een camerawinkel gevestigd in Alkmaar, beter bekend als dé snoepwinkel voor fotografen en videografen. Je vindt hier practisch alles op het gebied van fotografie en video. High end spiegelreflexcamera's, systeemcamera's, compactcamera's, camcorders, action cams, objectieven, filters, fototassen en allerlei accessoires; ze hebben alles. Ben jij geïnteresseerd in fotografie en zoek je een nieuwe - óf tweedehands camera? Bij Cameraland ga je zeker slagen! Sinds de oprichting in 1987 is Cameraland meer dan alleen een winkel met een groots assortiment aan camera's en aanverwante apparatuur. Een van de pijlers van het bedrijf is het team dat bestaat uit echte specialisten met een passie voor fotografie en jarenlange ervaring in de fotobranche. Zij zijn als geen ander in staat jou perfect te adviseren over jouw volgende aankoop! Cameraland is dé plek om een camera te kopen, maar hoe zit het met de service achteraf? Bij Cameraland is klanttevredenheid ontzettend belangrijk en daar werken ze hard voor. Ben jij niet tevreden over je aankoop? Je hebt standaard 14 dagen recht van retour, zowel voor aankopen in de winkel als in de webshop. Daarnaast heb je op een groot aantal artikelen maar liefst 5 jaar garantie. De klantenservice van Cameraland staat altijd voor je klaar om je te helpen met al jouw vragen over camera's of fototechniek. Koop jouw foto-apparatuur bij Cameraland en profiteer van het enorme aanbod, scherpe prijzen, deskundig advies en uitstekende service!
Cameraland B.V.
v. Ostadelaan 290
1816 JH Alkmaar
Peter Dekker

Beoordelingen voor Cameraland.nl

4.65/5.00

1.248 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Cameraland.nl

ik bestel, zij versturen. volgende dag ontvangen, gecheckt en betaald. Alles zoals het hoort en je zou verwachten.
Snelle levering.
Goede ervaring. Snel verstuurd en nog een jaar garantie ook.
nog niets ontvangen
Snelle verzending en levering
Jammer genoeg was datcwat ik besteld had niet wat ik noodig had! Dus heb ik het terug gestuurd.
Vakkundige medewerkers
Zeer snelle goede afhandeling van mijn aankoop kan anderen Cameraland aanraden. Grt Theo
Op de site staat als je voor 23:00 besteld dat je het dan morgen in huis hebt. Dat is echter een dagje later. Overmorgen dus. Is nog steeds snel genoeg. Product in prima staat ontvangen dus super tevreden.
Lens ok ontvangen
De levering was snel, goed verpakt en een prima product.
Ik ben blij met cameraland ✌Goede prijs en goed servies . Ik had geen problem overall. En alles werkt goed ENGLISH: I have really good experiences with this shop . I bought lots of things from them and I never had any problem with the product, delivery or the service. Thumbs up and I do recommend this shop . Hope they keep up the good work :)
Goede levering, netjes ingepakt en een mooie occasion voor een goede prijs!
Geweldig bedrijf. Doen exact wat ze beloven
Dag na bestelling geleverd in België, erbovenop nog een leuk kadoo. Prima winkel
altijd al goed geweest.
Camerabody meteen geleverd, lens duurde langer dan aangegeven, klantenservice heeft goed opgepakt.
Alles netjes in orde
Prima deal
Ik zal zeker weer bij jullie wat bestellen