Cameraland.nlBeoordelingen

Cameraland.nl - Jouw nieuwe camera koop je bij Cameraland!

Cameraland is een camerawinkel gevestigd in Alkmaar, beter bekend als dé snoepwinkel voor fotografen en videografen. Je vindt hier practisch alles op het gebied van fotografie en video. High end spiegelreflexcamera's, systeemcamera's, compactcamera's, camcorders, action cams, objectieven, filters, fototassen en allerlei accessoires; ze hebben alles. Ben jij geïnteresseerd in fotografie en zoek je een nieuwe - óf tweedehands camera? Bij Cameraland ga je zeker slagen! Sinds de oprichting in 1987 is Cameraland meer dan alleen een winkel met een groots assortiment aan camera's en aanverwante apparatuur. Een van de pijlers van het bedrijf is het team dat bestaat uit echte specialisten met een passie voor fotografie en jarenlange ervaring in de fotobranche. Zij zijn als geen ander in staat jou perfect te adviseren over jouw volgende aankoop! Cameraland is dé plek om een camera te kopen, maar hoe zit het met de service achteraf? Bij Cameraland is klanttevredenheid ontzettend belangrijk en daar werken ze hard voor. Ben jij niet tevreden over je aankoop? Je hebt standaard 14 dagen recht van retour, zowel voor aankopen in de winkel als in de webshop. Daarnaast heb je op een groot aantal artikelen maar liefst 5 jaar garantie. De klantenservice van Cameraland staat altijd voor je klaar om je te helpen met al jouw vragen over camera's of fototechniek. Koop jouw foto-apparatuur bij Cameraland en profiteer van het enorme aanbod, scherpe prijzen, deskundig advies en uitstekende service!
Cameraland B.V.
v. Ostadelaan 290
1816 JH Alkmaar
Ed Dorrestein

Beoordelingen voor Cameraland.nl

4.68 / 5.00

1.156 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Cameraland.nl

Bij ophalen van een levering, waarvan 1 artikel nog niet in de winkel was afgeleverd, zeer behulpzaam, er werd tijd genomen om het toch te zoeken. Toen de volgende dag een telefoontje kwam dat het desbetreffende artikel inmiddels in de winkel was aangekomen werd niet moeilijk gedaan om het via de post op te sturen naar mijn huisadres.

Alles is na naar wens verlopen

1 dag geleden
niets op aan te merken!

Vriendelijk geholpen prachtige zaak

Keurig te woord gestaan via telefoon, prettige website en levering zoals afgesproken.

Altijd top bij Cameraland!

staan altijd voor je klaar

alles correct uitgevoert,zoals afgesproken

Prima advies en snelle levering

Dank voor de info over het niet doorgaan van de workshop Sony A6000. Ik laat mijn afspraak staan tot de Coronacrisis voorbij is. En daar doen we allemaal ons best voor. vr.gr. Tineke Heijselaar.

Camera de dag na bestelling ontvangen. Ziet er prima uit. Zeer tevreden.

Echt onze fotozaak altijd goed advies goede prijs voor inruil en snelle afhandeling

De levering was verrassend snel. Hetproduct doet het goed Of de service 5 sterren waard is, daar ga ik van uit gezien de nazorg.

prima bedrijf

Zowel on- en offline wordt je hier snel en goed geholpen!

1 week geleden
Zeer tevreden. Aardige, klantvriendelijke werknemer.

1 week geleden
Prima geholpen in een prachtige winkel. Kleine kanttekening er was een man aan het werk en hij kreeg de vraag van zijn collega of hij mij kon helpen waarop hij alleen NEE zei. Kwam een beetje gek over en niet klantvriendelijk.

Prima en snelle levering