Cameraland.nlBeoordelingen

Cameraland.nl- Logo - Beoordelingen
Cameraland.nl- Logo - Beoordelingen

Cameraland.nl - Jouw nieuwe camera koop je bij Cameraland!

Cameraland is een camerawinkel gevestigd in Alkmaar, beter bekend als dé snoepwinkel voor fotografen en videografen. Je vindt hier practisch alles op het gebied van fotografie en video. High end spiegelreflexcamera's, systeemcamera's, compactcamera's, camcorders, action cams, objectieven, filters, fototassen en allerlei accessoires; ze hebben alles. Ben jij geïnteresseerd in fotografie en zoek je een nieuwe - óf tweedehands camera? Bij Cameraland ga je zeker slagen! Sinds de oprichting in 1987 is Cameraland meer dan alleen een winkel met een groots assortiment aan camera's en aanverwante apparatuur. Een van de pijlers van het bedrijf is het team dat bestaat uit echte specialisten met een passie voor fotografie en jarenlange ervaring in de fotobranche. Zij zijn als geen ander in staat jou perfect te adviseren over jouw volgende aankoop! Cameraland is dé plek om een camera te kopen, maar hoe zit het met de service achteraf? Bij Cameraland is klanttevredenheid ontzettend belangrijk en daar werken ze hard voor. Ben jij niet tevreden over je aankoop? Je hebt standaard 14 dagen recht van retour, zowel voor aankopen in de winkel als in de webshop. Daarnaast heb je op een groot aantal artikelen maar liefst 5 jaar garantie. De klantenservice van Cameraland staat altijd voor je klaar om je te helpen met al jouw vragen over camera's of fototechniek. Koop jouw foto-apparatuur bij Cameraland en profiteer van het enorme aanbod, scherpe prijzen, deskundig advies en uitstekende service!
Cameraland B.V.
v. Ostadelaan 290
1816 JH Alkmaar
Peter Dekker

Beoordelingen voor Cameraland.nl

4.61/5.00

1.336 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Een prima winkel en wat mij betreft een voorbeeld hoe elke winkel zou moeten functioneren. Vriendelijkheid, behulpzaamheid, meedenken, service. Ik ben normaal niet zo vrijgevig met sterren maar in deze kan ik niet anders dan overal de volle scoren te geven voor deze referentie winkel. Een tip voor Cameraland: blijf aub wie jullie zijn en wat jullie uitdragen en dus een hele grote in cameraland!
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Als je naar de klanten je service wil laten zien, voor tweedehandse producten. Dat ze grondig worden nagekeken en sensor word schoon gemaakt! Dan moet ik geen camera krijgen die zo vies is! Nog nooit zo vies gezien! De camera was verder wel goed! Maar het is bedoeld om mooie foto's mee te maken. Het belangrijkste deel van de camera. Is de sensor! De service kan ik nog niets beoordelen, eerst zien>
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over Cameraland.nl

Filter  Sorteren Relevantie
x-pro2 Fuji body netjes en snel geleverd tegen mooie prijs. overzichtelijke website Een van de laatste nieuwe exemplaren van deze camera die overal uitverkocht is omdat er al een nieuwer type is uitgekomen. Ik ben er erg blij mee dat ze deze nog hebben kunnen leveren aangezien ik geen fan ben van het scherm van de x-pro3. Met vragen over batterij ben ik netjes en kundig te woord gestaan
Ik heb een tweedehands remote online gekocht. Normaal gesproken doe ik dat niet maar door COVID heb ik dat wel gedaan. Ik vond eigenlijk dat de remote in mindere staat was dan door Cameraland was aangegeven. Maar toen ik de remote ontvangen had kon ik uiteraard het artikel niet meer vinden om de tekst nog eens goed terug te lezen.
De nazorg, deze keer telefonisch wegens de Covid-19. Na heropening zal ik zeker terugkomen voor enig uitleg van werking van mijn gekochte camera, Nikon Z50, en het kopen van enkele accessoires. De start was wat minder: iedereen liep heen en weer en ik heb zeker 10 minuten moeten wachten alvorens ik werd aangesproken.
I have been a customer of cameraland for several years. Each and every transaction has been without problem. Internet purchases arrive promptly, well packed and as described. Personal visits to the shop always provide good advice and patient helpful service.
Super service, ondanks lastige omstandigheden met gesloten winkel de mogelijkheid om direct een mooie 16-35 f2.8 op te halen. Via website en chat goed advies. Uur later gemeld bij de achteringang om het objectief op te halen. nog geen minuut wachttijd.
Het was wel raar om een ND filter in een envelop te ontvangen en een Lensdoekje in een vierkante doos. Maar voor de rest, heb ik niets te klagen over jullie. Koop en bestel al jaren bij jullie.
Als wij iets kopen bij Cameraland zijn wij altijd tevreden, jullie dienstverlening is top en jullie zijn niet zomaar een webshop, we kunnen jullie altijd bereiken voor hulp. Dank je
Prettig telefonisch contact.Wordt goed op de vraag gereageerd. Konden ondanks dat de winkel gesloten was langskomen om uit te proberen of het aan de accu lag of iets anders.
Werd keurig gebeld over mijn pre-order. Bijzonder aardig en hulpvaardig aan de telefoon. Product direct verzonden en de volgende dag in huis. Zo hoort service te zijn! Top!
Super groot assortiment, voor vragen staan zij direct voor je klaar! Weten goed waar ze over praten. Bestelling zorgvuldig ingepakt en snel verzonden. Top!
ik had iets besteld maar dat bestelde zat niet in de doos, daarna gechat met hun, kosteloos opgestuurd 2 dagen later was het gels terug gestort ! Top !
Informatie en snelheid van leveren was goed. Mogelijk beter; Iets meer enthousiasme. Klonk beetje donker en niet heel enthousiast aan de telefoon.
Heel goede service. Door corona de winkel dicht,maar je kunt gewoon bellen en charter. En het ophalen van de bestelling is super geregeld.
Aangekocht de Spyder X Pro. Snel en accuraat geleverd. Werkt zeer effectief en razendsnelle callibratie van mijn Benq SW2700 PT monitor.
Het personeel is vriendelijk en heeft veel kennis. Je krijgt goed advies met een uitstekende onderbouwing. Ook de collectie is prima.
Foto kwam niet overeen met geleverd artikel. Zat andere stekker aan dus is weer retour. Jammer. Vorige bestellingen gingen perfect.
Super ervaring , ook met de telefonist zeer behulpzaam, stuurde zelfs een link door ban een kabeltje wat ik extra moest bestellen
Prima online Shop. Levering duurde langer dan bij het product aangegeven en proactieve communicatie was wel fijn geweest.
Super snelle levering, en dat in de maand december. Zeer aantrekkelijke aanbieding, keurig verpakt en afgeleverd.
Ik ben geweldig en zeer geduldig geholpen bij de aanschaf en uitleg van de apparatuur. Dank jullie wel, Eric