Cameraland.nl- Logo - Reviews

Cameraland.nl 
Reviews:

560 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.026 reviews in totaal  

Cameraland.nl- Logo - Reviews

Cameraland.nl 
Reviews:

560 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.026 reviews in totaal  

Reviews Overzicht

Klanten melden meestal positieve ervaringen met Cameraland.nl. Klanten zijn zeer tevreden over de snelle en correcte levering. De service wordt als uitstekend en klantgericht ervaren, met medewerkers die vaak een stapje extra zetten en problemen adequaat oplossen. Het deskundige, eerlijke en persoonlijke advies van het personeel wordt gewaardeerd, evenals de vriendelijke, behulpzame en betrokken houding die bijdraagt aan een prettige winkelervaring. De afhandeling van problemen en retouren verloopt snel en accuraat, en de prijs-kwaliteitverhouding wordt als gunstig beoordeeld. Enkele klanten ervaren echter af en toe vertragingen of onduidelijkheden bij de levering, wat tot frustratie kan leiden. Daarnaast wordt genoemd dat proactieve of tijdigere communicatie soms ontbreekt, waardoor klanten niet altijd goed op de hoogte blijven.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe reviews werken bij Trusted Shops.

Reviews voor cameraland.nl

 Sorteren  
Community-lid 
1 Reviews
Community-lid 
3 Reviews
Community-lid 
3 Reviews
Community-lid 
2 Reviews
Community-lid 
1 Reviews
JS
joop S.
3 Reviews
Community-lid 
1 Reviews
Community-lid 
2 Reviews
Community-lid 
1 Reviews
Community-lid 
1 Reviews
i did not receive my order and now they dont pick my calls, complete scam
Community-lid 
1 Reviews

C'est pas la joie

Le site n'est pas traduit, absence de communication et de solution en cas de problème. Pour ce qui es de mon article acheté, j'attends toujours de le recevoir...
Community-lid 
1 Reviews
Community-lid 
1 Reviews
You sent me a broken Crane 4 gimbal!
Antwoord van Cameraland.nl
Dear Neil, I have contacted you about your order. Because of a mistake in our system, we could not deliver the Crane 4, so we offered you an alternative. The Crane 4 Combo. Without any hassle and even with a discount, we delivered the product. Unfortunately, this product happened to be broken. This is something we could not foresee. You contacted us immediately and, without asking questions, we offered to refund the money. We are sad to see this review, since we did everything we could to offer the best service as possible. The broken gimbal was not our fault, since this technical defect is something that probably happened at the production. Again, I am very sorry for all the inconvenience. Please contact us, if we can do anything to still make you a satisfied customer!
Community-lid 
1 Reviews
Community-lid 
1 Reviews
Op 29 mei iets besteld, tot op heden 10 juni nog steeds niks binnen
Community-lid 
2 Reviews
Oplichters.
Antwoord van Cameraland.nl
We zijn verbaasd en benieuwd naar uw ervaring waarin u ons als oplichters ervaart. Zo ver wij kunnen zien zijn al onze bestellingen correct en snel geleverd en is er verder geen onderling contact geweest. We wensen u veel plezier met de aankopen die u gedaan heeft bij ons. Team Cameraland.